لیزر کندلا در پاسداران

بهترین دستگاه لیزر موهای زائدر در سال 2022

لیزر مو‌های زائد با هدف کاهش و توقف رشد مو‌های ناخواسته در قسمت‌های مختلف بدن مانند زیر بغل، چانه، صورت، پا‌ها، دست‌ها و… انجام می‌شود. وارد شدن پالس‌های اشعه لیزر به فولیکول‌های مو موجب از بین رفتن آن‌ها شده و موجب جلوگیری از رشد مو‌ها می‌شود. انجام این کار با استفاده از دستگاه‌های لیزر صورت می‌گیرد. دستگاه لیزر کندلا یکی از انواع آن‌ها است. کلینیک زیبایی ماه با استفاده از لیزر کندلا در پاسداران مدل ۲۰۲۲ با قیمتی متعارف و مناسب با بودجه افراد توانسته رضایت مراجعه‌کنندگان خود را جلب کند.

مراحل انجام لیزر مو‌های زائد

هر دستگاه لیزری با تنظیمات طول موج نور و پالس مدت‌دار بر روی بافت مو تأثیر گذاشته و رشد آن را متوقف می‌کند. در واقع این تنظیمات برای به دست آوردن نتایج مطلوب بر روی افراد مختلف از لحاظ رنگ پوست و هم چنین ناحیه مورد نظر متفاوت خواهد بود.

دستگاه لیزر کندلا با تاباندن نور تک رنگ و متمرکز بر روی فولیکول‌های مو از طریق وارد کردن گرما و صدمه زدن به آن‌ها، باعث می‌شود تا مو‌ها دیگر رشد نداشته باشند و به همین علت به کار بردن لیزر برای مو‌های زائد یکی از سریع‌ترین و بهترین شیوه‌های حذف مو‌های ناخواسته به شمار می‌رود. این شیوه توانسته به عنوان جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی و قدیمی حذف مو‌های اضافی توسط افراد مختلف انتخاب شود. نور لیزر می‌تواند در اهداف به رنگ قهوه‌ای یا سیاه نفوذ پیدا کند. به همین علت اکثر افرادی که پوست روشن و مو‌های تیره‌تری دارند بهترین نتایج را از لیزر مو‌های زائد به دست می‌آورند.

لیزر توانایی حذف مو‌های رنگی را ندارد. در برخی از افراد با توجه به استفاده از لیزر اما هم چنان مشاهده می‌شود که رشد مو‌ها ادامه دارد، در این دسته از اشخاص لیزر مو رشد مو‌ها را کاهش داده اما منجر به توقف دائمی آن‌ها نشده است. یکی از موارد تأثیرگذار در نتیجه‌گیری بهتر و سریع‌تر از لیزر مو‌های زائد، انتخاب دستگاه لیزر است. با توجه به پیشرفت فناوری و تولید تجهیزات مدرن، دستگاه لیزری مناسب است که دارای سرعت اثربخشی بیشتری نسبت ره رقبای خود داشته باشد.

نحوه عملکرد لیزر مو‌های زائد
مزایای لیزر کندلا

فناوری لیزر کندلا در پاسداران

لیزر از سه فناوری الکساندریت، دیود و ان دی یاگ استفاده می‌کند. اختلاف این فناوری‌ها و نام‌گذاری آن‌ها بر اساس فرکانس پرتو‌ها یا طول موج‌هایی است که از خود ساطع می‌کنند. فناوری به تنهایی عامل تأثیرگذار در انتخاب دستگاه نیست بلکه امکانات و تجهیزات دیگر دستگاه موجب می‌شود تا آن به عنوان سریع‌ترین و بهترین شناخته شود.

دستگاه‌های گوناگون از فناوری‌های مشترک استفاده می‌کنند اما نوع تجهیزات و آپشن‌های به کار رفته در آن‌ها باعث می‌شود تا از سایر رقبا محبوب‌تر شوند. به عنوان مثال لیزر الکساندریت، دستگاهی است با طول موج یا فرکانس پرتویی ۷۵۵ که دارای امکانات منحصر به فرد خود است. به عنوان مثال سیستم خنک‌کننده با هدف پیشگیری از بروز سوختگی در حین کار یکی از امکانات دستگاه‌های لیزر به شمار می‌رود.

انواع فناوری لیزر مورد استفاده در دستگاه‌های مختلف عبارت‌اند از:

  • الکساندریت

    طول موج ۷۵۵ نانومتر که آن را به عنوان سریع‌ترین فناوری لیزر معرفی می‌کند. به کار بردن این فناوری در دستگاه‌ها موجب شده تا بر روی تمامی نقاط بدن، عملکرد مطلوبی داشته باشد. دستگاه کندلا آمریکایی از جمله دستگاه‌هایی است که از این فناوری استفاده می‌کند. بیشترین کاربرد فناوری الکساندریت، بر روی پوست‌های روشن و مو‌های با ضخامت کم است.

  • دایود

    طول موج دایود به ۸۱۰ نانومتر می‌رسد که با سرعت بالایی که دارد، تعداد جلسات را کاهش می‌دهد. این در حالی است که میزان اثرگذاری آن نسبت به الکساندریت کمتر است. یکی از محدودیت‌های این فناوری، وقفه‌های تابشی کوتاه است که موجب احساس درد می‌گردد. پوست‌های گندمی و روشن با مو‌های ضخیم و تیره با کمک این دستگاه می‌توانند به نتیجه مطلوب برسند.

  • ان دی یاگ

    بیشترین عمق نفوذ در افراد با پوست تیره را فناوری ان دی یاگ یا طول موج ۱۰۶۴ نانومتر ایجاد می‌کند. استفاده از فناوری‌های دیگر در لیزر در پاسداران برای افراد با پوست تیره، علاوه بر اثرگذاری منفی موجب بروز عوارض و خطراتی نیز می‌شود.

جدیدترین فناوری لیزر موهای زائد
معیارهای نوین انتخاب دستگاه لیزر کندلا

انواع دستگاه لیزر

به کار بردن فناوری‌های مختلف در دستگاه‌های لیزر به همراه امکانات آن‌ها وجب می‌شود تا نتیجه نهایی حاصل شود. امکانات دستگاه‌های مختلف شامل موارد زیر است:

  • محدودیت تعداد شات‌ها یا تابش نور لیزر
  • مقدار وقفه بین هر شات
  • قطر پرتو لیزر
  • سیستم خنک‌کننده
  • و…

تمامی این موارد در کنار فناوری استفاده شده در لیزر کندلا باعث می‌شود تا علاوه بر به دست آوردن نتیجه مطلوب، آسیب کمتری به فرد مراجعه‌کننده وارد شود. همان طور که می‌دانید هنگام تاباندن اشعه لیزر، سطح پوست گرم شده و چنانچه سیستم خنک‌کننده وجود نداشته باشد یا عملکرد ضعیفی داشته باشد، سوختگی در ناحیه مورد نظر اتفاق می‌افتد.

انواع دستگاه لیزر کندلا
چرا لیزر کندلا در پاسداران

دستگاه لیزر کندلا ۲۰۲۲

کندلا یکی از برند‌های تجاری آمریکایی در تولید تجهیزات پزشکی است که توانسته با تولید دستگاه لیزر و به کار گرفتن تکنولوژی‌های پیشرفته در کنار فناوری الکساندریت یکی از مؤثرترین و سریع‌ترین دستگاه‌های لیزر را به بازار عرضه کند. از جمله قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تغییر در قطر تابش
  • مجهز به سیستم خنک‌کننده

لیزر کندلا در پاسداران از جمله دستگاه‌های استفاده شده در کلینیک ماه است که با تعرفه‌های قیمتی مشخص شده، خدمات از بین بردن مو‌های زائد را برای مراجعه‌کنندگان امکان‌پذیر کرده است. اشعه لیزر از طریق تأثیرگذاری بر روی ملانین‌های فولیکول مو، موجب می‌شود تا رشد مو‌ها توقف پیدا کرده و در نهایت به مرور زمان با کاهش آن موجب از بین رفتن مو‌های ناخواسته شود. بیشترین کاربرد لیزر کندلا در پوست‌های روشن تا گندمی و مو‌های با ضخامت کمتر است.

تازه ترین فناوری دستگاه لیزر کندلا 2022
آسانترین روش کار با دستگاه لیزر کندلا 2022

مزایای استفاده از دستگاه لیزر کندلا

لیزر کندلا با عملکرد و کارایی مناسب بر روی مو‌های تمامی نواحی بدن به عنوان بهترین نوع دستگاه شناخته می‌شود. این دستگاه با ساطع کردن نور قرمز با طول موج ۷۵۵ نانومتر در پالس‌های کوتاه موجب حذف مو‌های زائد می‌شود. از این دستگاه علاوه بر لیزر مو‌های ناخواسته در درمان‌های مختلف مانند انواع مشکلات پوستی، برداشتن خال، از بین بردن خالکوبی، لک‌های صورت و… نیز استفاده می‌شود.

۱. اثرگذاری سریع

یکی از مهم‌ترین علت‌های استفاده از لیزر کندلا در پاسداران به ویژه کلینیک زیبایی ماه، تأثیرگذاری و دریافت نتایج مطلوب از آن است. قدرت مضاعف این دستگاه موجب می‌شود تا طی تعداد جلسات برگزار شده، ۹۰ درصد از مو‌های زائد از بین رفته و رشد آن‌ها متوقف شود. هم چنین دقت بالای آن و قابلیت تنظیم طول موج برای قسمت‌های مختلف بدن از جمله دلایل محبوبیت آن به حساب می‌آیند.

۲. سیستم خنک‌کننده

وظیفه سیستم خنک‌کننده در دستگاه‌های لیزر، جلوگیری از سوختگی و کاهش سوزش و درد است. قدرت بالای سیستم خنک‌کننده دستگاه لیزر کندلا باعث می‌شود تا بدون نیاز به استفاده از کرم‌های بی‌حسی بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت. در حالت کلی کرم‌های بی‌حسی میزان دقت لیزر را کم می‌کند.

۳. عدم تماس با بدن

یکی از مهم‌ترین موارد در هنگام استفاده از دستگاه لیزر، رعایت مسائل بهداشتی است. لیزر کندلا به دلیل عدم نیاز تماس با بدن، از بروز عفونت پیشگیری کرده و همین علت منجر شده تا کلینیک‌های بسیاری آن را مورد استفاده قرار دهند.

۴. سازگاری با انواع تیپ‌های پوستی

سیستم پیشرفته به کار برده شده در دستگاه لیزر کندلا موجب می‌شود تا افراد با انواع رنگ پوست بتوانند از آن برای از بین بردن موهای ناخواسته خود استفاده کنند. لازم به ذکر است دستگاه‌های قدیمی تنها برای پوست‌های روشن و گندمی کارایی داشته است و در پوست‌های تیره سوختگی و تاثیر منفی همراه با عوارض را ایجاد می‌کردند. سیستم خنک‌کننده لیزر کندلا از بروز سوختگی در پوست‌های تیره جلوگیری می‌کند.

۵. تعداد جلسات کمتر

متوسط تعداد جلساتی که افراد در اثر استفاده از لیزر کندلا می‌توانند به جواب برسند، 4 تا 6 جلسه است. این تعداد جلسه بین 6 تا 10 هفته انجام می‌شود که این به دلیل تاثیرگذاری سریع کندلا بر روی بدن است. همین امر مورد توجه مراجعین قرار گرفته و در نهایت کلینیک انتخاب می‌شود که این ویژگی و دستگاه را داشته باشد.

۶. عوارض کمتر

عوارض انجام لیزر به ندرت اتفاق می‌افتد و در برخی موارد دیده می‌شود. بارزترین مزیت لیزر کندلا، میزان عوارض و خطرات احتمالی کم آن است که موجب شده تا افراد بیشتری را به سمت خود جذب کند.

۷. به روز بودن دستگاه

دستگاه‌های لیزر با اضافه کردن قابلیت‌ها و امکانات ویژه نسبت به مدل‌های قبلی توانسته بسیاری از نیازهای افراد در درمان انواع بیماری و هم چنین لیزر موهای زائد را برطرف کند. به عنوان مثال از بین بردن خطوط چین‌وچروک صورت با به کار بردن آن امکان‌پذیر است.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر کندلا
قابلیت های خاص دستگاه لیزر کندلا 2022

لیزر کندلا، بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد

برای پاسخ به این سؤال که در بین انبوهی از دستگاه‌های لیزر، کدام یک می‌تواند بهترین انتخاب باشد؟ باید گفت: افراد مختلف با استفاده کردن از دستگاه‌های لیزر متفاوت می‌توانند نتیجه مورد دلخواه خود در حذف مو‌های زائد را به دست آورند. فاکتور‌هایی مانند رنگ پوست و میزان ضخامت مو‌های ناخواسته در انتخاب نوع دستگاه نقش به سزایی دارند.

با توجه به مطالب گفته شده و فناوری‌های به کار رفته در دستگاه‌های لیزر مختلف می‌توان گفت برخی از دستگاه‌ها تنها برای افرادی که دارای پوست تیره هستند کارایی لازم را از خود نشان می‌دهند و بالعکس آن نیز امکان‌پذیر است که افراد با رنگ پوست روشن و مو‌های نازکتر نوعی دیگر از دستگاه لیزر را نیاز دارند.
بنابراین فاکتور‌های مهم در انتخاب بهترین دستگاه لیزر عبارت‌اند از:

  • میزان بالای سازگاری با رنگ پوست و مو
  • بهره‌مندی از امکانات و آپشن‌های متناسب با استاندارد
  • وجود قطر تابش مناسب و امکان تغییر آن با توجه به نوع ناحیه
  • وجود وقفه‌های تابشی استاندارد بین شات‌ها
  • ایمن بودن
  • مجهز به سیستم خنک‌کننده
بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد، لیزر کندلا
امکانات ویژه دستگاه لیزر کندلا

تعداد جلسات و هزینه لیزر کندلا 

تعداد جلسات استفاده از لیزر کندلا بسته به نظر پزشک تعیین می‌شود. اما عوامل متعدد دیگری مانند رنگ پوست، رنگ مو و ضخامت آن‌ها در مشخص کردن جلسه‌ها نقش به سزایی دارند. از جمله فاکتور‌های تأثیرگذار در استفاده کلینیک‌های زیبایی از دستگاه کندلا، هزینه معقول آن است. قیمت لیزر کندلا در پاسداران نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر، به صرفه‌تر است. با توجه به اینکه سرعت و اثرگذاری بالای لیزر کندلا موجب می‌شود تا سریع‌تر به نتیجه دلخواه برسید، صرف این هزینه عاقلانه خواهد بود. جهت اطلاع از قیمت لیزر در پاسداران با همکاران ما در کلینیک ماه تماس حاصل نمایید.

در کلینیک ماه با به کار بردن دستگاه کندلا ۲۰۲۲، خدمات لیزر به صورت مجزا برای خانم‌ها و آقایان با توجه به پکیج‌های مشخص شده و تعرفه‌های تعیین شده انجام می‌شود. شما می‌توانید به صورت انتخاب قسمتی از بدن و یا کل آن را لیزر کنید. هزینه لیزر کندلا در پاسداران، برای کل بدن در خانم‌ها ۹۵۰ هزار تومان و برای کل بدن آقایان یک میلیون و هشتصد هزار تومان انجام می‌شود.

تعداد جلسات و هزینه لیزر کندلا
کلینیک های دارای دستگاه لیزر کندلا
یادداشتی از کلینیک ماه

روی آوردن افراد به استفاده از لیزر مو‌های زائد برای جلوگیری از سرمایه و وقت موجب شد تا مراکز زیبایی متعددی در سطح شهر تأسیس شود. به کار بردن دستگاه‌های مختلف لیزر با امکانات و تجهیزات متفاوت یکی از دلایل انتخاب کلینیک زیبایی به حساب می‌آید.

لیزر کندلا یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر است که به دلیل سرعت بالای اجرا، تأثیرگذاری بالا و هم چنین وجود امکانات و آپشن‌های منحصر به فرد مورد توجه تعداد زیادی از کلینیک‌ها قرار گرفته است. کلینیک زیبایی تخصصی ماه از جمله مراکز زیبایی تهران است که با به کارگیری لیزر کندلا در پاسداران و بهره‌مندی از نیرو‌های با تجربه و حرفه‌ای توانسته است نظر افراد متعددی را به سمت خود جلب کند.

سوالات متداول

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است و چرا؟

لیزر الکساندریت، دستگاهی است با طول موج یا فرکانس پرتویی ۷۵۵ که دارای امکانات منحصر به فرد خود است. به عنوان مثال سیستم خنک‌کننده با هدف پیشگیری از بروز سوختگی در حین کار یکی از امکانات دستگاه‌های لیزر به شمار می‌رود.

برای لیزر موهای زائد کسانی که پوست تیره و کندمی دارند، استفاده از چه دستگاه لیزری بهتر است؟

فاکتور‌هایی مانند رنگ پوست و میزان ضخامت مو‌های ناخواسته در انتخاب نوع دستگاه لیزر نقش به سزایی دارند، بنابراین دستگاه لیزر کندلا برای افرادی که دارای پوست تیره هستند کارایی لازم را از خود نشان می‌دهد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا چقدر طول می کشد؟

زیباجویانی که با لیزر با دستگاه الکساندرایت کندلا انتخاب می کنند، معمولا در 4 جلسه درمان میشوند، وبعد از 12 ماه، 90 درصد رشد موهای زائدشان کاهش داشته اند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

18 دیدگاه دربارهٔ «لیزر کندلا در پاسداران»

  1. دستگاه الکساندرایت کندلا، خیلی خوبه و خیلی تر و تمیز لیزر می کنه.من چند تا دستگاهو امتحان کردم.یجا میرم دایود بود .قشنگ سره لیزرو میذاشت رو پوستم که جاش خیلی سوزش داشت. اما همش دستگاه نیست و کسی که لیزر می کنه هم خیلی مهمه که کار بلد باشه.

  2. من با دستگاه دایود لیزر کردم درحالی که میگفتن دستگاش خیلی عالیه و نمی سوزونه اما برعکس خیلی درد داشته، برای همین دفعه بعدی به یه کلینیکی رفتم که دستگاه کندلا داشت خیلی عالی بود واقعا اصلا درد نداشت.
    نمیخوام تبلیغ کنم اما دستگاه الکساندرایت خیلی خوبه

    1. این دستگاه برای به حداقل رساندن رشد مو در تمام قسمت‌های بدن از جمله زیر بغل، محدوده بیکینی، صورت، گردن، دست، پا، سینه، شکم، کمر و … قابل استفاده می‌باشد

    1. معمولا از لیزر الکس کندلا برای پوست های روشن استفاده می‌شود. این دستگاه برای پوست‌های خیلی تیره مناسب نیست چرا که ممکن است با آسیب به رنگدانه‌های پوست، قسمتی از غشای خارجی پوست را روشن کند.

    1. تعداد جلسات لیزر با الکس کندلا به عوامل متعددی بستگی دارد که معمولا در اولین مراجعه‌ به مراکز لیزر، توسط متخصص پوست تعیین خواهد شد.موهای قسمت‌های مختلف به جلسات متفاوتی نیاز دارند.
      بله رنگ پوست، رنگ مو و ضخامت آن در تعداد جلسات مؤثر است.

  3. سلام روز خوش
    بدن من بعد از 5 جلسه لیزر با دستگاه کندلا، هنوز به صورت پراکنده مو داره. دلیل این موضوع چیه و من باید چه کار کنم؟

    1. سلام معصومه جان
      حجم مو و سرعت رشد مو در هر فردی متفاوت است بنابراین درصورتی‌که پس از 5 جلسه مخصوصا در نواحی وسیع مانند کمر یا پاها هنوز حجم زیادی از موها باقیمانده باشد پس از ۱۵ تا ۲۰ روز یک جلسه لیزر کنترلی انجام می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *