قیمت لیزر در پاسداران

قیمت لیزر در پاسداران

لیزر مو‌های زائد بدن از جمله تکنیک‌های از بین بردن مو‌های ناخواسته در نواحی مختلف بدن است که در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود. شیوه درمانی ایمن، مؤثر و مقرون‌به‌صرفه در کاهش و توقف رشد مو‌های زائد بدن که به درخواست مراجعه‌کننده انجام می‌شود. هزینه و قیمت لیزر در کلینیک‌های مختلف بسته به عوامل متعددی تعیین و در اختیار افراد قرار داده می‌شود. در این مقاله به بررسی “قیمت لیزر در پاسداران” می پردازیم.

لیزر و ازبین بردن مو‌های زائد

از بین بردن مو‌های زائد با روش‌های سنتی مانند استفاده از ژیلت، موم، اپیلاسیون و یا دستگاه‌های اپیلیدی در دراز مدت علاوه بر صرف هزینه‌های گزاف می‌توانند موجب رشد مو‌های زیرپوستی شده و همراه با رشد سریع مو‌ها در فاصله‌های زمانی کوتاه‌تر موجب آزار و نگرانی فرد شود. از این رو لیزر مو‌های زائد یکی از شیوه‌های موفق در کاهش و متوقف کردن رشد مو‌های ناخواسته در قسمت‌های مختلف از بدن است که توانسته در بین افراد مختلف از بانوان گرفته تا آقایان جایگاهی را به خود اختصاص دهد. استفاده از لیزر مو‌های زائد علاوه بر حذف سختی‌های به کار بردن شیوه‌های قدیمی از قیمت به صرفه‌تری برخوردار است. لیزر مو‌های زائد در اندام‌های بدن مانند زیر بغل، چانه، پا‌ها، دست‌ها، کمر، صورت و خط بیکینی با تأثیرگذاری مستقیم بر روی فولیکول‌های مو و حرارت دادن پیاز مو موجب می‌شود تا به صورت دوره‌های طولانی مدت رشد مو‌ها متوقف شده و در نهایت ناحیه مورد نظر خالی از مو‌های ناخواسته شود. لیزر مو‌های زائد

هزینه های لیزر مو‌های زائد

بعد از تصمیم به از بین بردن مو‌های زائد با کمک دستگاه لیزر، قیمت لیزر اولین موضوع مطرح شده از جانب مراجعه‌کننده به کلینیک‌های زیبایی است. عوامل متعددی در تعیین قیمت و هزینه لیزر تأثیر‌گذار هستند.

تزریق بوتاکس در پاسداران

در زمان‌های گذشته و سال‌های ابتدایی استفاده از دستگاه‌های لیزر برای حذف مو‌های زائد، قیمت لیزر را بر اساس شات دستگاه تعیین و محاسبه می‌کردند. هر بار تخلیه انرژی لیزر بر روی سطح پوست در ناحیه مشخص شده را شات لیزر می‌گویند. کلینیک‌های بی‌شماری وجود داشتند که هزینه لیزر را با توجه به شات محاسبه و به مراجعه‌کننده اعلام می‌کردند. با توجه به تولید دستگاه‌های جدید و تابانده شدن اشعه لیزر به صورت‌های پیشرفته، امروزه با توجه به ناحیه مورد نظر قیمت‌گذاری لیزر مو‌های زائد انجام می‌شود. در کلینیک زیبایی ماه، قیمت لیزر در پاسداران بر اساس حجم ناحیه بدن مشخص می‌گردد. پارامتر‌های مختلفی مانند نوع دستگاه لیزر، میزان مهارت و تجربه تکنسین و کادر درمانی، تعداد جلسات و همان طور که گفته شد ناحیه مورد نظر در تعین قیمت لیزر نقش به سزایی خواهند داشت. هزینه لیزر مو‌های زائد

۱. دستگاه لیزر

دستگاه‌های لیزر روز به روز با تکنولوژی‌ها و فناوری‌های پیشرفته تولید شده و روانه بازار می‌شوند. با گذشت زمان میزان تأثیرگذاری آن‌ها در روند کاهش و توقف رشد مو‌های ناخواسته موجب شده تا بهترین کلینیک‌های زیبایی برای انجام خدمات خود از پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه‌ها استفاده کنند. از این رو متناسب با نوع دستگاه و میزان اثرگذاری بر روی حذف مو‌های زائد، هزینه و قیمت لیزر نیز افزایش پیدا می‌کند. دستگاه‌ لیزر الکساندریت کندلا از جمله بهترین‌ لیزر مو‌های زائد است که در بسیاری از مراکز زیبایی مورد استفاده قرار داده می‌شود. کلینیک زیبایی ماه نیز با بهره‌مندی از این دستگاه در دو لاین بانوان و آقایان، فرایند لیزر مو‌های زائد در پاسداران تهران را در اختیار مراجعه‌کنندگان خود قرار داده است.

• لیزر با الکساندرایت کندلا

یکی از سریع‌ترین و مؤثرترین شیوه‌های درمان و حذف مو‌های زائد، استفاده از دستگاه کندلا است. با کمک این وسیله می‌توان مناطق وسیع‌تری از قسمت‌های اندام مورد نظر را مورد هدف قرار داده و بیشترین تأثیر را در کاهش رشد مو‌های ناخواسته را مشاهده کنید. این دستگاه بیشتر برای افراد با رنگ پوست روشن و مو‌های نازک کارایی خواهد داشت. هزینه لیزر در پاسداران کلینیک زیبایی ماه با استفاده از دستگاه کندلا برای آقایان با قیمت ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای بانوان با هزینه‌ی ۹۵۰ هزار تومان انجام می‌شود.

۲. ناحیه مورد نظر

یکی از فاکتور‌های مهم در تعیین قیمت لیزر مو‌های زائد، وسعت ناحیه مورد نظر است. قطعاً هزینه لیزر مو‌های ناخواسته در ناحیه پا‌ها و صورت با یکدیگر متفاوت است. نکته قابل توجه در اختلاف قیمت لیزر مو‌های زائد، حجم و رشد مو‌های افراد است. به همین علت است که هزینه لیزر برای آقایان بیشتر از بانوان در نظر گرفته می‌شود.

۳. تعداد جلسات

بعد از انتخاب دستگاه، تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن مو‌های زائد، با توجه به نوع پوست و رنگدانه‌های مو در تعیین هزینه لیزر نقش مؤثری خواهد داشت. لیزر مو‌های زائد بر روی پوست‌های تیره به تعداد جلسات بیشتری نیز احتیاج دارد.

۴. میزان مهارت و تجربه تکنسین

تجربه مهارت شخصی که کار لیزر را انجام می‌دهد تأثیر به سزایی در محاسبه قیمت‌ها دارد. اپراتور دستگاه لیزر کسی است که بدن شما را لیزر می‌کند پس میزان تبحر او دارای اهمیت است. با توجه به نظر پزشک، تعیین می‌شود که شما‌ از کدام دستگاه استفاده کنید و اپراتور طبق دستورات پزشک و مشخص کردن طول موجب مناسب برای تاباندن اشعه پرتو لیزر، کار را شروع می‌کند. مهارت و تجربه اپراتور هرچه بالاتر باشد، قطعاً میزان اثرگذاری لیزر افزایش پیدا کرده و عوارض پس از آن کاهش می‌یابد. به همین علت لازم است تا برای ارائه خدمات بهتر، دستمزد بیشتری نیز داشته باشند از این رو قیمت لیزر نیز افزایش پیدا می‌کند. در نهایت تعیین دستمزد اپراتور بر اساس مهارت از تأثیرگذارترین عوامل در تعیین قیمت لیزر به شمار می‌رود.

بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد کدام است؟

اختلاف قیمت کلینیک‌های مختلف

همان طور که گفته شد، عوامل متعددی در قیمت لیزر در پاسداران تأثیرگذار هستند. در حالت کلی مراکز درمان و کلینیک‌های مختلف با توجه به نوع خدمت‌رسانی و هم چنین دستگاه لیزر مورد استفاده، در هزینه لیزر با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند. در برخی موارد، قیمت‌ها بسیار بالا و برخی دیگر پایین‌تر هستند. استفاده از تکنولوژی‌های متفاوت، ابزار، اپراتور و تیم درمانی ماهر و با تجربه، محیط بهداشتی و تمیز و موقعیت جغرافیایی مرکز زیبایی از جمله مواردی هستند که در این اختلاف قیمت‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند. قیمت لیزر در پاسداران با وجود کلینیک زیبایی ماه به صورت منطقی و معقول محاسبه گردیده تا افراد بتوانند با بودجه‌ای نزدیک به یک میلیون تومان، مو‌های زائد کل بدن خود را لیزر کنند. اختلاف قیمت کلینیک‌های مختلف

تفاوت مراکز ارزان و گران لیزر

با توجه به ضرب المثل هیچ ارزانی بی‌علت نیست می‌توان گفت، کلینیک‌های زیبایی با قیمت پایین در دو حالت قیمت و تعرفه‌های خود را پایین‌تر از حد معقول ارائه می‌دهند. با مشکل خاصی در آن مرکز وجود دارد یا برای جذب مراجعه‌کننده بیشتر این کار را انجام می‌دهند. استفاده از دستگاه لیزر برای کلینیک زیبایی به معنای سودآوری و کسب درآمد بیشتر است. در مراکز ارزان قیمت، دستگاه و ابزار‌های مورد استفاده از کیفیت پایین‌تری برخوردار بوده و یا اپراتور دستگاه از مهارت و تجربه کافی برخوردار نیست که هر دو عامل بر نتیجه پایانی تأثیر به سزایی خواهند داشت. انجام لیزر با قیمت پایین اما تأثیرگذاری منفی بر روی کاهش رشد مو‌ها، تنها دور انداختن پول و صرف هزینه و وقت مضاعف است. از طرفی هزینه بالا و قیمت‌های گزاف برای لیزر نیز هیچ ضمانتی برای تأثیرگذاری بهتر نخواهد بود. هر چند دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته‌ای در کلینیک زیبایی وجود داشته باشد، وعده‌هایی مبنی بر اینکه با تعداد ۲ یا ۳ جلسه روند درمانی به پایان می‌رسد، تبلیغی بیش نیست. باید دقت داشته باشید که حداقل تعداد جلسات درمانی برای لیزر مو‌های زائد ۴ تا ۶ جلسه خواهد بود. مراکز ارزان و گران لیزر

قیمت لیزر در پاسداران – کلینیک زیبایی ماه

مرکز زیبایی کلینیک زیبایی ماه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن و بهره‌مندی از کادر درمانی مجرب و حرفه‌ای، خدمات عالی خود در زمینه لیزر مو‌های زائد در منطقه پاسداران را با قیمت معقول برای مراجعه‌کنندگان خواهد داشت. به کار بردن لاین‌های مختلف لیزر برای بانوان و آقایان منجر شده تا افراد با هر جنسیتی به این کلینیک مراجعه کرده و روند درمانی خود را داشته باشند. به کار گرفتن دستگاه کندلا ۲۰۲۲ برای لیزر مو‌های زائد در آقایان مبلغی حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای بانوان قیمتی معادل با ۹۵۰ هزار تومان در کلینیک زیبایی ماه را به همراه خواهد داشت. هزینه لیزر در کلینیک زیبایی ماه یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه قیمت لیزر در پاسداران از جمله فاکتور‌های مهم در تصمیم‌گیری برای انجام این کار است. با توجه به اینکه تعداد جلسات درمانی آن حداکثر ۸ الی ۱۰ جلسه است داشتن برآورد قیمت می‌تواند کمک بزرگی به شما داشته باشد. پارامتر‌های متعددی وجود دارند که در تعیین هزینه نقش دارند. نوع دستگاه لیزر، مهارت و تجربه اپراتور، وسعت ناحیه مورد نظر از مهم‌ترین آن‌ها به شمار ‌می‌روند. کلینیک زیبایی ماه با استفاده از بهترین و تأثیرگذارترین دستگاه‌های لیزر در محیطی کاملاً بهداشتی و تمیز آماده ارائه خدمت به مراجعه‌کنندگان عزیز است. قیمت لیزر در پاسداران کلینیک زیبایی ماه به صورت منطقی و معقول تعیین شده تا افراد بیشتری بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

سوالات متداول قیمت لیزر

موهای زائد کدام قسمت از بدن را می توان لیزر کرد؟

لیزر مو‌های زائد در اندام‌های بدن مانند زیر بغل، چانه، پا‌ها، دست‌ها، کمر، صورت و خط بیکینی انجام می شود.

قیمت لیزر موهای زائد، چرا در کلینیک ها متفاوت است؟

عوامل متعددی در تعیین قیمت و هزینه لیزر تأثیر‌گذار هستند.
دستگاه های لیزر مورد استفاده
ناحیه مورد نظر
تعداد جلساتموردنیاز
مهارت های لازم و تجربه تکنسین

به طور معمول با چند جلسه لیزر، موهای زائد از بین می رود؟

وعده‌هایی مبنی بر اینکه با تعداد ۲ یا ۳ جلسه روند درمانی به پایان می‌رسد، تبلیغی بیش نیست. باید دقت داشته باشید که حداقل تعداد جلسات درمانی برای لیزر مو‌های زائد ۴ تا ۶ جلسه خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *