پیکرتراشی ساق پا

قیمت پیکرتراشی ساق پا

پیکرتراشی ساق پا

داشتن پا‌های تراشیده و خوش فرم در بین بانوان می‌تواند هنگام استفاده از لباس موجب افزایش اعتماد به نفس در آن‌ها شود. از طرفی داشتن چربی‌های اضافه و عدم توانایی حذف آن‌ها از طریق ورزش و رژیم های غذایی موجب می‌شود تا افراد به سمت عمل‌های زیبایی پیکرتراشی ساق پا روی آورند.

داشتن اندام‌ ایده‌آل و خوش فرم از جمله مواردی است که تمامی افراد تمایل مثبت به آن دارند. پیکرتراشی  از آن دسته عمل‌های زیبایی است که با استفاده از تکنیک‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا پاهاش خوش فرم و باریکی داشته باشید.

شاید شما هم در طول مدت زندگی خود با شرایطی مواجه شده باشید که از چاقی و اضافه وزن خود به خصوص در ناحیه ساق پای خود ناراحت بوده‌اید، تیم پزشکی ما در کلینیک زیبایی ماه با بهره‌مندی از نیرو‌های مجرب و متخصص و همچنین آشنایی با به روز‌ترین متد‌های درمانی دنیا به شما کمک خواهد کرد تا از چربی‌های اضافه و پوست شل شده در ناحیه ساق پای خود نجات پیدا کنید.

ساق پا خوش فرم با پیکرتراشی

در بسیاری موارد به خصوص در بین بانوان دیده می‌شود که استفاده از رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا و هم چنین انجام تمرینات ورزشی در طولانی مدت در از بین بردن چربی‌های اضافه زیر پوست در ناحیه ساق پا تأثیر چندانی نداشته‌ است.

به همین دلیل افراد به سمت انجام عمل‌های زیبایی مانند پیکرتراشی ساق پا روی آورده‌اند. لیپوساکشن، لیپوماتیک و لیفت ساق پا از دسته عمل‌های جراحی پیکرتراشی ساق پا به شمار ‌می‌روند که در کلینیک زیبایی ماه و زیر نظر پزشکان متخصص پس از انجام معاینات مورد نیاز بر اساس میزان چربی تجمع یافته و نوع درخواست بیمار تعیین و انجام می‌شود.

ساق پا خوش فرم با پیکرتراشی
ساق پا خوش فرم با پیکرتراشی

علل نیاز به پیکرتراشی ساق پا

عوامل و پارامتر‌های متفاوتی وجود دارد که موجب می‌شود تا افراد به سمت پیکرتراشی ساق پا جذب شوند. برخی از این عوامل که باعث می‌شود افراد مناسب عمل کانتورینگ ساق پا معرفی شوند، عبارتند از:

  • مسائل ژنتیکی
  • تمرینات ورزشی سخت و طاقت‌فرسا که موجب درشت شدن ساق پا می‌شوند
  • وجود بافت چربی اضافه در اثر بالا رفتن سن و افزایش وزن
  • وجود پوست اضافه
  • شل شدن یا افتادگی پوست
  • لاغری بیش از اندازه در ناحیه ساق پا
علل نیاز به پیکرتراشی ساق پا
عوامل مورد نیاز جهت عمل کانتورینگ ساق پا

مزایای پیکرتراشی ساق پا

پیکرتراشی ساق پا با توجه به از بین بردن چربی‌های اضافه در ناحیه ساق پا و هم چنین حذف پوست اضافه، موجب خوش فرم تر شدن ظاهر ساق پا شده و اعتماد به نفس فرد را بالا می‌برد. برخی از مزایای پیکرتراشی ساق پا عبارت‌اند از:

  • ایجاد تناسب اندام و خوش فرم شدن ساق پا
  • عدم ایجاد افتادگی و آویزان شدن پوست پس از عمل
  • استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و مجهز به منظور پیکرتراشی ساق پا موجب می‌شود تا عوارض و خطرات کمتری به دنبال داشته باشد.
  • افزایش اعتماد به نفس فرد
  • بالا رفتن کیفیت پوست از نظر ظاهر و صاف شدن پوست ساق پا
  • نتایج ماندگار به شرط وزن ثابت و حفظ تناسب اندام

انواع جراحی پیکرتراشی ساق پا

1- پیکرتراشی ساق پا با لیپوساکشن

شاید لیپوساکشن به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین شیوه‌های پیکرتراشی است که در بین مردم شناخته شده است. در این روش از کانتورینگ ساق پا که رو شکم تهاجمی است، جراح متخصص با استفاده از میله باریک کانولا و ایجاد بک سوراخ کوچک در ناحیه مشخص شده، اقدام به خارج نمودن چربی‌های اضافه زیر پوست می‌کند.

در حالت کلی لیپوساکشن با هدف کوچک‌تر نمودن ساق پا و خوش فرم شدن آن به کار برده می‌شود. می‌توان پیکرتراشی ساق پا با کمک لیپوساکشن را به عنوان راه حلی سریع برای لاغری این قسمت از بدن و رسیدن به اندام‌ایده‌آل دانست.

2- پیکرتراشی ساق پا با لیپوماتیک

لیپوماتیک یکی از تکنیک‌های پیکرتراشی ساق پا به شمار می رود. روشی مشابه با لیپوساکشن با تفاوت‌های جزئی که موجب شده به عنوان یک جایگزین مناسب برای لیپوساکشن در زمانی که مقدار چربی‌ها قابل توجه نباشند و یا بخواهند از چربی‌ها در ناحیه‌ای دیگری از بدن استفاده شود، به کار برده می‌شود.

پیکرتراشی ساق پا با استفاده از لیپوماتیک در واقع از بین بردن چربی‌ها با ایجاد ارتعاش و گرما در بافت چربی تجمه یافته انجام می‌شود. میله باریک کانولا از طریق سوراخ ایجاد شده، چربی‌های اضافه را مورد ارتعاش و گرما قرار داده و با یک مکش آن را از بدن خارج می‌کند. این روش به دلیل استفاده از تکنولوژی به روز، از دقت بیشتری نسبت به لیپوساکشن برخوردار است.

پیکرتراشی ساق پا با لیپوماتیک
لیپوماتیک یکی از تکنیک‌های پیکرتراشی ساق پا به شمار می رود.

3- پیکرتراشی ساق پا با لیفت

لیفت ساق پا با هدف کانتورینگ این قسمت‌ از بدن و بهبود بخشیدن به ظاهر پا توسط جراح متخصص انجام می‌شود. وجود بافت چربی اضافه و هم چنین داشتن پوست شل و افتاده در این ناحیه می‌تواند در شکل ظاهری پا‌ها مؤثر باشند. از این رو انجام عمل جراحی لیفت علاوه بر از بین بردن چربی‌های اضافه لایه زیرین پوست به شما کمک می‌کند تا اگر چنانچه در این ناحیه پوست اضافه یا شل شده داشته باشید آن را نیز حذف کرده و استایل جذابی را به پا‌های شما ببخشد.

پیکرتراشی ساق پا با لیفت یکی از شیوه‌های جراحی با بیهوشی عمومی است که جراح متخصص برش‌هایی را در ناحیه مشخص شده ایجاد کرده و اقدام به خارج کردن بافت چربی نموده و سپس در صورت وجود پوست اضافه آن را بریده و محل برش را بخیه می‌زند.

پیکرتراشی ساق پا با لیفت
لیفت ساق پا با هدف کانتورینگ این قسمت‌ از بدن

4- پیکرتراشی ساق پا با تزریق چربی

شاید شما هم تا کنون فکر کرده باشید پیکرتراشی ساق پا تنها برای از بین بردن چربی اضافه و خوش فرم‌تر شدن ساق پا باشد، باید‌ به شما بگوییم افرادی که دارای ساق پای بسیار باریک هستند و نیاز به بهبودی ظاهر ساق پای خود دارند می‌توانند از طریق تزریق چربی یا پیوند چربی، حجم طبیعی مورد نیاز پا‌ها را به دست آورده و از ساق پای خوش فرم خود لذت کافی را ببرند.

در این شیوه می‌توان چربی‌های اضافه را از ناحیه دیگری از بدن مانند شکم، ران، پهلو، باسن و… گرفته و به ناحیه ساق پا تزریق کرد. این روش متناسب با درخواست بیمار و پس از انجام معاینات توسط جراح متخصص انجام می‌شود.

پیکرتراشی ساق پا با تزریق چربی
تزریق چربی برای خوش فرم کردن ساق پا

عوارض و خطرات پیکرتراشی ساق پا

انجام عمل پیکرتراشی ساق پا به روش‌های مختلف جراحی و بدون نیاز به جراحی می‌تواند همانند سایر عمل‌ها، خطرات و عوارضی را به همراه داشته باشد. تیم حرفه یا پزشکی کلینیک زیبایی ماه در تلاش هستند تا با کمترین عوارض تمامی خدمات مورد نیاز پیکرتراشی ساق پا را به شما بیماران محترم ارائه دهند تا بدون دغدغه و نگرانی بتوانید به اندام‌ایده‌آل خود دست یابید.

در این میان خطرات و عوارضی که می‌تواند پس از عمل کانتورینگ ساق پا شما را تهدید کند، شامل موارد زیر می‌شود:

  • خون‌ریزی داخلی
  • تجمع مایع خونی در اثر لیپوساشکن یا لیپوماتیک
  • وارد شدن آسیب به بافت‌های پوستی و از بین رفتن عصب‌ها
  • ایجاد جای زخم و اسکار در عمل لیفت ساق پا
  • شل شدن پوست در تعداد دفعات بالا
  • ایجاد عفونت پس از انجام عمل در ناحیه برش خورده یا عفونت داخلی
  • ترومبوز ورید عمقی و ایجاد عوارض قلبی و ریوی
عوارض و خطرات پیکرتراشی ساق پا
بررسی عوارض و خطرات احتمالی

اقدامات قبل از پیکرتراشی ساق پا

به منظور آماده‌سازی برای انجام عمل جراحی پیکرتراشی ساق پا، نیاز است پس از معاینات جراح متخصص، اقداماتی را برای داشتن یک عمل زیبایی بدون دغدغه رعایت کنید:

  • انجام آزمایش‌های آزمایشگاهی یا ارزیابی پزشکی
  • عدم استفاده از داروهای خاصی که مصرف می‌کنید و یا تنظیم نمودن مصرف آن‌ها
  • عدم استعمال دخانیات و استفاده از مواد الکلی
  • خودداری از مصرف داروهایی مانند آسپرین، داروهای ضدالتهاب و مکمل‌های گیاهی به دلیل رقیق شدن خون

دوره نقاهت پیکرتراشی ساق پا

در دوران نقاهت پس از انجام پیکرتراشی ساق پا، بسته به نوع عمل انجام شده، جراح متخصص مواردی را جهت بهبودی سریع‌تر و ایجاد عوارض کمتر در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله این موارد عبارت‌اند از:

  • در انواع پیکرتراشی ساق پا، ممکن است پس از عمل، پانسمان و بانداژ روی برش‌ها قرار گرفته باشد که نیاز به مراقبت و جلوگیری از ایجاد عفونت دارند.
  • مصرف داروهایی که موجب تسریع در روند بهبودی می‌شوند.
  • استفاده از داروهای ضد درد و ضدالتهاب به منظور جلوگیری از احساس درد، تورم و ایجاد عفونت در ناحیه برش خورده
  • دقت داشته باشید محل برش خورده در طول زمان بهبودی تحت فشار، ساییدگی یا حرکت بیش‌ازحد قرار نگیرد.

چنانچه علائمی مانند تنگی نفس، درد در قفسه سینه، ضربان قلب غیرمعقول و عوارض دیگر را مشاهده کردید باید در اسرع وقت به پزشک معالج خود مراجعه نمایید.

مراقبت‌های بعد از پیکرتراشی ساق پا

استفاده از شیوه‌های مراقبتی پس از پیکرتراشی ساق پا به شما در دستیابی به نتایج بهتر و هم چنین کاهش هزینه‌های مراقبتی کمک شایانی می‌کند.

  • میزان تورم و کبودی ایجاد شده در ناحیه ساق پا پس از 2 هفته برطرف خواهد شد. در این مدت بهتر است از داروهای ضدالتهاب استفاده کنید.
  • مدت 1 ماه طول می‌کشد تا بدن به شرایط عادی خود باز گردد.
  • به منظور رسیدن به بهبودی راحت و سریع‌تر، بهتر است ناحیه ساق پا به صورت ملایم ماساژ داده شود.
  • استفاده و پوشیدن گن مخصوص ساق پا به منظور تثبیت نتایج جراحی و پیشگیری از تورم و کبودی

رسیدن به نتیجه نهایی می‌تواند به مدت 3 ماه به طول بیانجامد. در این مدت از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی با ناحیه ساق پا و بلند کردن اشیاء سنگین خودداری کنید.

پیکرتراشی ساق پا
پیکرتراشی ساق پا

عوامل تأثیرگذار در هزینه و قیمت پیکرتراشی ساق پا

پیکرتراشی ساق پا هر چند از عمل‌های زیبایی متداول و پر طرفدار نیست اما در برخی موارد و به دلایل گفته شده افرادی را به سمت خود می‌کشاند. از مهم‌ترین پارامتر‌های تأثیرگذار درهزینه پیکرتراشی ساق پا، نوع عمل درخواستی و میزان چربی تجمع یافته در زیر لایه پوست است که با توجه به تشخیص پزشک انجام می‌شود.

فاکتور‌های مختلفی در روند قیمت و هزینه پیکرتراشی ساق پا نقش اساسی دارند که می‌توان به هزینه مرکز درمانی بسته به موقعیت جغرافیایی، هزینه دستمزد جراح متخصص، هزینه‌های جانبی (مواد بیهوشی، لباس بیمارستان، مراقبت‌های پس از عمل، معاینات و آزمایش‌ها و…) اشاره کرد.

هزینه پیکرتراشی ساق پا

انجام عمل کانتورینگ ساق پا در ایران با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی و هم چنین تحریم‌های موجود برای وسایل و تجهیزات پزشکی می‌تواند متغیر باشد. علاوه بر این قرارگیری مرکز درمانی در منطقه جغرافیایی نیز از عوامل تأثیرگذار در هزینه پیکرتراشی ساق پا به حساب می‌آید. به همین علت انتخاب مرکز درمانی مناسب با توجه به ارائه خدمات قبل و پس از عمل می‌تواند یکی از مهم‌ترین نکاتی باشد که باید به آن توجه نمایید.

مرکز درمانی کلینیک زیبایی ماه با بهره‌مندی از جدیدترین تجهیزات پزشکی و به کارگیری جراحان متخصص و آگاه به متد‌های روز دنیا به شما اطمینان را می‌دهد تا با مناسب‌ترین هزینه هر گونه عمل پیکرتراشی ساق پا را پس از انجام معاینات پزشکی برای شما بیماران محترم پذیرش نماید.

هزینه پیکرتراشی ساق پا در سال ۱۴۰۱

کلام آخر

وجود بافت چربی اضافه و پوست شل شده و افتاده در ناحیه ساق پا می‌تواند در طرح کلی و زیبایی ظاهر پا‌های شما تأثیر منفی داشته باشد. عمل پیکرتراشی ساق پا با استفاده از تکنیک‌های مختلف مانند لیپوساکشن، لیپوماینک، لیفت و تزریق چربی به شما کمک می‌کند تا با روش‌های درمانی جراحی و بدون جراحی بتوانید پا‌های خوش فرم داشته باشید. می‌توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی ماه و دریافت مشاوره از متخصصان ما، متناسب با نیاز خود به اندام‌ایده‌آل و پا‌های خوش فرم‌تر برسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *