لیرز در خیابان پاسداران

لیرز در خیابان پاسداران

یکی از پیشرفت‌های علم پزشکی در دهه‌های اخیر استفاده از اشعه‌های لیزر در درمان بیماری‌های مختلف است. به کار بردن لیزر در جوان‌سازی صورت، حذف چربی‌های ناخواسته در لایه‌های زیرین پوست، از بین بردن مو‌های زائد، لایه‌برداری و حذف چین‌وچروک‌های در نواحی مختلف و… توانسته تا مقدار زیادی در جراحی‌های مختلف تأثیر‌گذار باشد. افزایش سرعت درمان و کاهش زمان مؤثر در دوران نقاهت بیماران از ویژگی‌های به کار گرفتن لیزر به شمار ‌می‌روند.

لیرز در خیابان پاسداران

آشنایی با لیزر 

فناوری نوین که همراه با پیشرفت و تکنولوژی وارد عرصه پزشکی شده است. استفاده از آن بدون درد، عوارض و مقرون به صرفه است. در حالت کلی، لیزر یک نور است که از طریق تابانده شدن بر روی قسمت مشخص از اندام‌های بدن و انتقال انرژی به ناحیه مورد نظر، روند درمانی را شروع می‌کند. این نور با دستگاه و تجهیزات مخصوص به خود تولید می‌شود.در کشور ما نیز با توجه به وجود مراکز مختلف درمانی از جمله بیمارستان‌ها، کلینیک‌های زیبایی، مطب‌های خصوصی و… به کار بردن لیزر در بخش‌های مختلف درمانی توانسته است جایگاهی را به خود اختصاص دهد.

کلینیک زیبایی ماه یکی از مراکز درمانی معتبر است که درمان‌های زیبایی و پزشکی را زیر نظر بهترین متخصصان جراحی در تهران با لیزر انجام می‌دهند. شما می‌توانید برای لیزر در خیابان پاسداران به این کلینیک زیبایی مراجعه کنید تا از خدمات آن نهایت استفاده را ببرید.

آشنایی با لیزر

کاربرد‌های مختلف لیزر در پزشکی

کاربرد لیزر در پزشکی بسیار متنوع است. استفاده در زمینه‌های درمان بیماری‌های مختلف و هم چنین انجام جراحی‌های زیبایی در اندام‌های گوناگون بدن از جمله موارد استفاده در پزشکی از آن به شمار می‌رود.

۱. لیزر و جراحی

لیزر در جراحی به عنوان یک جایگزین مناسب برای چاقو به کار برده می‌شود. قابلیت‌های استفاده از آن در انواع جراحی‌ها شامل موارد زیر است:

  • یکی از مشکلاتی که بیماران و مراجعه‌کنندگان برای انجام جراحی‌های مختلف با آن روبرو هستند، بیهوشی و عوارض ناشی از آن است. برای همین منظور با کمک لیزر می‌توان بدون بیهوشی و به صورت سرپایی جراحی را در زمان کمتر انجام داد.
  • یکی از مزایای استفاده از لیزر در جراحی‌ها، ایجاد برش با اشعه آن است. جراحی‌های سنتی با استفاده از چاقو، برش‌های لازم در بافت مورد نظر ایجاد می‌شد. در ادامه فرد با تحمل درد در دوران نقاهت و هم چنین تشکیل بافت اسکار و یا جای زخم پس از جراحی روبرو می‌شود. لیزر کمک می‌کند تا دیگر مشکلات مربوط به بخیه، پانسمان، اسکار و عفونت و خونریزی وجود نداشته باشد.
  • احساس درد و خونریزی در جراحی با لیزر بسیار کمتر از روش سنتی آن است. در این روش می‌توان رگ‌های خونی را بدون نیاز به برش و خونریزی سوزانده و درمان را آغاز کرد.
  • انجام جراحی با لیزر موجب می‌شود تا علاوه بر سرعت بخشیدن به زمان اجرای آن، بتوان آن را در مدت زمان کمتر انجام داد. هم چنین دوران نقاهت و بستری بیمار با توجه به نوع بیماری بین ۱ الی ۲ روز خواهد بود. به نحوی که بیمار می‌تواند به راحتی به انجام امور و فعالیت‌های روزانه خود بپردازد.
  • هرچند افراد با دید متفاوتی در مورد هزینه و قیمت جراحی با لیزر آن را می‌بینند اما باید گفت این روش در مقایسه با جراحی سنتی که نیاز به بستری طولانی مدت و استفاده از محصولات مراقبتی مانند پانسمان، دارو‌های مسکن، آنتی‌بیوتیک و… دارد، از هزینه کمتری برخوردار است. علاوه بر این تمامی بیمه‌های پایه، هزینه های مربوط به جراحی با لیزر را به بیمار پرداخت خواهند کرد.

قیمت لیزر در پاسداران

از اشعه لیرز در خیابان پاسداران می‌توان در جراحی‌های مختلفی مانند پیکرتراشی (از بین بردن سلول‌های چربی ناخواسته در اندام‌های مختلف مانند شکم، پهلو، باسن و… )، زیبایی سینه (کوچک یا بزرگ کردن و هم چنین لیفت سینه)، از بین بردن سلولیت‌ها و… استفاده کرد.

کاربرد‌های مختلف لیزر در پزشکی

۲. لیزر و جوان‌سازی پوست با لیرز در خیابان پاسداران

لایه‌برداری با لیزر، از بین بردن خطوط چین‌وچروک از روش‌های جوان‌سازی و زیبایی برای پوست است. تکنیک‌های مختلف درمانی با سرعت بالا و هزینه مناسب‌تر با هدف برطرف کردن مشکلات پوستی و جوان‌سازی آن به کمک لیزر انجام می‌شود.

اشعه لیزر را می‌توان برای موارد زیر در صورت استفاده کرد:

  • حذف چین‌وچروک‌های ظریف
  • از بین بردن لکه‌های روی پوست که در اثر تابش نور خورشید و یا افزایش سن به وجود آمده‌اند
  • اسکار و جای جوش در دو نوع خفیف و متوسط
  • برداشتن خال‌های گوشتی و عروقی در رنگ‌های مختلف

۳. لیزر و حذف مو‌های زائد

یکی از شیوه‌های نوین در علم پزشکی، استفاده از اشعه متمرکز لیزر برای از بین بردن مو‌های زائد است. در این روش، نور تابانده شده از لیزر توسط رنگدانه‌ها یا ملانین‌های موجود در ریشه مو جذب شده و با تبدیل انرژی نور به گرما موجب وارد شدن آسیب به فولیکول‌های مو شده و در نهایت رشد آن را در آینده مهار و یا به تأخیر می‌اندازد. در این حالت افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی و مطب‌های خصوصی مانند کلینیک زیبایی ماه در خیابان پاسداران، اقدامات لازم در این مورد را انجام دهند.

استفاده از این روند، رشد مو‌های زائد را برای مدت زمان طولانی به تأخیر می‌اندازد اما نمی‌تواند حذف دائمی مو‌ها را ایجاد کند. برای حذف اولیه مو‌ها نیاز است تا چندین مرتبه انجام لیرز در خیابان پاسداران صورت گیرد با این حال باز هم اجرای درمان به صورت دوره‌ای اما با فواصل زمانی طولانی‌تر برای ماندگاری نتیجه نهایی لازم خواهد بود.

عوارض لیزر

هر چند لیزر به عنوان یک فناوری نوین در بخش‌های مختلف پزشکی به کار برده می‌شود، اما نمی‌توان از عوارض و خطرات احتمالی آن چشم‌پوشی کرد. انتخاب مرکز درمانی معتبر با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های مدرن به همراه تیم مراقبت پزشکی با تجربه و کارآمد می‌تواند در کاهش میزان عوارض تأثیر به سزایی داشته باشد.

شما می‌توانید برای استفاده از خدمات لیرز در خیابان پاسداران به کلینیک زیبایی ماه مراجعه کرده و از خدمات حضوری و یا غیرحضوری آن بهره‌مند شوید. محیط کاملاً بهداشتی و تیم تشکیل شده از جراحان متخصص به شما کمک می‌کنند تا در کمترین زمان و سرعت بالاتری روند درمانی خود را با لیزر همراه با عوارض کمتری داشته باشید.

برخی از این عوارض عبارت‌اند از:

  • قرمزی، تورم، خارش و درد
  • ایجاد آکنه
  • عفونت باکتریایی، ویروسی یا قارچی در اثر لایه‌برداری
  • ایجاد تغییرات در رنگ پوست

عوارض لیزر

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

لیزر در پزشکی با هدف درمان‌های مختلف بیماری‌ها و هم چنین جراحی‌های زیبایی به کار برده می‌شود. لیرز در خیابان پاسداران، در انواع مختلف با تاباندن نور تک رنگ و متمرکز بر روی اندام مشخص شده توانسته به عنوان یک جایگزین مناسب برای جراحی‌های سنتی در پزشکی مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر تعداد بی‌شماری از بیماری‌ها توس لیزر قابل درمان هستند.

کلینیک زیبایی ماه یکی از مراکز درمانی و لیرز در خیابان پاسداران تهران است. محیطی کاملاً بهداشتی و تمیز، به کار بردن تجهیزات پیشرفته پزشکی در درمان‌های مختلف به خصوص استفاده از دستگاه‌های به روز لیزر و بهره‌مندی از جراحان متخصص از جمله ویژگی‌های این کلینیک به حساب می‌آید. مراقبین سلامت در این مرکز به صورت حضوری و غیرحضوری آماده خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان عزیز جهت لیرز در خیابان پاسداران هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *