مزایای لیزر مو‌های زائد

لیزر مو‌های زائد

رشد مو‌های زائد در بدن افراد با جنسیت‌های گوناگون می‌تواند متفاوت از یکدیگر باشد به نحوی که در زنان ۳۰ درصد و در مردان ۹۰ درصد از بدن به رشد مو‌های اضافی تعلق می‌گیرد. این نوع از مو به صورت ضخیم‌تر و بر روی نواحی مختلفی از بدن مانند دست‌ها، پا‌ها، زیر بغل، خط بیکینی، شکم، پشت و صورت رشد می‌کنند. اما به نظر می‌رسد تعداد کثیری از مردم بخواهند حداقل بخشی از آن را از بین ببرند. همراه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، استفاده از دستگاه لیزر برای حذف مو‌های زائد توانسته در بین افراد طرفدارانی را به خود اختصاص دهد.

فرایند لیزر مو‌های زائد

لیزر مو‌های زائد به عنوان یکی از تکنیک‌های نوین و مدرن با هدف از بین بردن مو‌های ناخواسته در نواحی گوناگون از بدن شناخته می‌شود. در طول درمان، دستگاه لیزر نور متمرکز را با طول موج مشخص و متناسب با ناحیه مورد نظر به ناحیه هدف می‌تاباند. نور توسط رنگدانه‌های مو جذب شده و پس از تبدیل شدن به گرما موجب وارد شدن آسیب به فولیکول‌های مو می‌شود.

این فرایند منجر به کند شدن رشد مو‌های زائد برای طولانی مدت می‌شود. هرچند این شیوه نمی‌تواند دائمی و ماندگار باشد اما باعث می‌شود تا پس از سپری شدن مدت زمان درمان، پوست را به مدت ۱۲ ماه صاف و بدون مو نگه دارد. زمانی که مو‌ها مجدد شروع به رشد می‌کنند، نازک‌تر و کم رنگ‌تر از قبل دیده می‌شوند و در نهایت کاهش پیدا خواهند کرد.

انجام لیزر مو‌های زائد در هر ناحیه از بدن با مقدار طول موج یا پالس نور مشخص شده صورت می‌گیرد. هرچه تکنسین یا اپراتور دستگاه از تجربه و مهارت بالاتری برخوردار باشد می‌توانید به نتایج بهتری دست پیدا کنید. لیزر مو‌های زائد در پاسداران با تخفیف باور نکردنی را در کلینیک زیبایی ماه با ما تجربه کنید.

نحوه عملکرد لیزر مو‌های زائد

دلایل انتخاب لیزر مو‌های زائد بدن

همه ما می‌دانیم که شیوه‌های متفاوتی برای از بین بردن مو‌های اضافی بدن وجود دارند که هر کدام مزایای و معایب مخصوص به خود را دارند. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  •  کرم‌های موبر: شیوه‌ای که به سرعت عمل می‌کند اما نتیجه نهایی می‌تواند به صورت نامرتب باشد. در برخی موارد حساسیت پوست و قرمزی از جمله عوارض آن است.
  •  اصلاح با کمک ژیلت یا دستگاه تیغ: رایج‌ترین شیوه از بین بردن مو‌های ناخواسته است. اما نیاز است برای کاهش مو‌های زائد به صورت مکرر به کار برده شود.
  •  اپیلاسیون: یکی از دردناک‌ترین تکنیک‌های حذف مو‌های زائد است که برای انجام آن بایستی مو‌ها به اندازه مناسب رشد داشته باشند.
  •  اپیلاتور: شاید به کار بردن این شیوه به نظر راحت و آسان باشد اما مانند سایر روش‌ها نیاز است تا آن را به صورت مکرر استفاده کنید و برخی از افراد حساس به درد نتوانند آن را انجام دهند. این نمی‌تواند برای افراد مقرون به صرفه باشد.
  •  الکترولیز: روشی وقت‌گیر و دردناک است که با کمک یک سوزن ظریف می‌توان به صورت مستقیم فولیکول هر مو را به نوبت تحت تأثیر قرار داد و موجب حذف دائمی مو‌های زائد شد.

مزایای استفاده از لیزر موهای زائد

تمامی این تکنیک‌ها می‌توانند به دلایل مشخص بهترین و مؤثرترین گزینه باشند. اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که چرا لیزر بهترین روش درمان است؟ برای پاسخ به این سؤال بهتر است فواید استفاده از لیزر برای حذف مو‌های زائد را بررسی کنیم. این مزایا را می‌توان به صورت زیر عنوان کرد:

سرعت بالا

لیزر مو‌های زائد یکی از شیوه‌هایی است که با سرعت شما را به نتیجه دلخواهتان می‌رساند. لازم است برای دستیابی به هدف خود چندین جلسه چند دقیقه‌ای را سپری کنید. هرچه ناحیه مورد نظر کوچک‌تر باشد، زمان انجام لیزر کمتری را طی خواهید کرد.

احساس درد کمتر

بسته به آستانه درد هر فرد می‌توان گفت میزان ایجاد ناراحتی و درد برای هر شخص مراجعه‌کننده بسیار کمتر از سایر روش‌ها خواهد بود.

دقت بالا

با توجه به اینکه لیزر مو‌های زائد با کمک نور متمرکز ساطع شده و برخورد آن با فولیکول‌های مو انجام می‌شود، این شیوه میزان دقت بالایی در از بین بردن مو‌های زائد خواهد داشت. اگر به دنبال حذف مو‌های اضافی در نواحی مانند خط بیکینی یا لب بالایی خود هستید، لیزر بهترین انتخاب خواهد بود.

پیشگیری از رشد مجدد مو‌های زائد

اصلاح کردن، اپیلاسیون، استفاده از کرم‌های موبر و… همگی از شیوه‌های حذف مو‌های اضافی هستند که باعث رشد مجدد مو‌ها خواهند شد. چنانچه مستعد مو‌های ناخواسته هستید، به کار بردن لیزر گزینه عالی برای شما است. لیزر با از بین بردن مو‌ها در ریشه به شما کمک می‌کند تا دیگر نگران رشد مجدد مو‌ها، حلقه شدن آن‌ها و یا برگشت مو به داخل پوست و تشکیل کیست‌های مویی نباشید.

مناسب برای قسمت‌های مختلف بدن

لیزر مو‌های زائد به غیر از مژه‌ها، میزان اثرگذاری بالایی در قسمت‌های مختلف بدن برای کاهش رشد مو‌های ناخواسته و به مرور حذف موقت آن‌ها دارد. نقاطی از بدن که دسترسی به آن‌ها برای اصلاح کردن با ژیلت سخت است یا استفاده از اپیلاسیون موجب ایجاد درد شدید می‌شود، بهترین گزینه برای درمان است.

ماندگاری مناسب

تعداد بسیاری از مردم با انجام لیزر مو‌های زائد شاهد نتایج ماندگار و طولانی مدت هستند. در برخی موارد ممکن است چندین ماه یا سال بعد از پایان دوره درمان با لیزر، فرد نیاز به انجام مجدد آن داشته باشد. به همین علت می‌توان لیزر را به عنوان روشی با ماندگاری بالا و طولانی مدت در از بین بردن مو‌های اضافی به حساب آورد.

مقرون به صرفه بودن

با توجه به اینکه لیزر باعث دستیابی به نتایج بلند مدت می‌شود، استفاده از آن مقرون به صرفه خواهد بود. شما می‌توانید تمام هزینه‌های اصلاح، اپیلاسیون و خرید کرم‌های موبر را برای خود پس انداز کنید و از نتایج لیزر برای مدت زمان طولانی‌تری بهره‌مند شوید.
کلینیک زیبایی ماه از جمله مراکز زیبایی مجهز به دستگاه‌های مدرن لیزر و نیرو‌های متخصص و با تجربه است که می‌توانند بهترین درمان را برای شما با قیمت به صرفه‌ای رقم بزند. لیزر مو‌های زائد در پاسداران با تخفیف باور نکردنی را با ما در کلینیک زیبایی ماه همراه با کمترین میزان عوارض تجربه کنید.

مزایای لیزر مو‌های زائد

سخن پایانی

اکثر افراد از لیزر مو‌های زائد برای حذف مو‌های اضافی و ناخواسته خود در نواحی مختلف بدن مانند زیر بغل، صورت، دست‌ها، پا‌ها، خط بیکینی و… استفاده می‌کنند. مزایای این تکینک نوین از جمله سرعت بالای دستیابی به نتایج، دقت و درستی، ماندگاری بالا، احساس درد و میزان عوارض کمتر موجب شده تا تعداد زیادی به استفاده کردن از آن بپردازند.

کلینیک زیبایی ماه در محیطی کاملاً بهداشتی و آرام با به کار بردن بهترین دستگاه‌های لیزر روز دنیا و به کارگیری نیرو‌های متخصص با مهارت کافی ضمن ارائه مشاور رایگان به صورت حضوری و غیر حضوری سعی دارد تا با کاهش میزان خطرات احتمالی لیزر مو‌های زائد، خدماتی را به مراجعین خود ارائه دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *