بهترین کلینیک در پاسداران برای بوتاکس

بهترین کلینیک در پاسداران برای بوتاکس

تزریق بوتاکس از جمله شیوه‌های درمانی زیبایی است که به کاهش چین و چروک‌ها و خطوط ریز صورت کمک می‌کند. علاوه بر این برای استفاده درمانی مانند دیستونی دهانه رحم، تعریق بیش از حد، مثانه بیش فعال و تنبلی چشم نیز به کار برده می‌شود. بوتاکس با شل کردن عضلاتی که موجب تولید چین و چروک بر روی صورت می‌شود، ظاهر را بهبود می‌بخشد. در این مقاله با “بهترین کلینیک در پاسداران برای بوتاکس” آشنا می شوید.

بوتاکس پاسداران

بوتاکس در واقع یکی از شناخته شده‌ترین برند‌های تجاری سم بوتولینوم است که به منظور تزریق در عضلات و ماهیچه‌های صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سم نوعی از نوروتوکسین‌ها است که با تأثیرگذاری بر عصب‌ها موجب ضعیف شدن عملکرد عضلات شده و در نهایت کاهش و از بین بردن چین و چروک و خطوط صورت را موجب می‌شود.

سم بوتولونیوم یا به اصطلاح تزریق بوتاکس که نوعی از پروتئین‌ها است به منظور درمان پزشکی یا زیبایی توسط پزشک متخصص برای بیمار تجویز می‌شود. جراح زیبایی بوتاکس را با میزان دوز کم در نواحی مشخص شده‌ای از صورت مطابق با بررسی‌های فیزیکی و انجام معاینات، تزریق کرده تا چین و چروک‌ها را صاف کرده، از بروز سر درد‌های میگرنی جلوگیری کرده و بسیاری از بیماری‌های دیگر را نیز درمان کند.

درمان بوتاکس با توجه به اینکه به صورت سرپایی و در مدت زمان کم تنها با چند تزریق ساده انجام می‌شود در دسته درمان‌های کم تهاجمی قرار می‌گیرد. به دلیل ایمنی و تأثیرگذاری بالا در کاهش روند تولید چین و چروک و خطوط ریز صورت، یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌های افراد برای انجام عمل‌های زیبایی است. این روش درمان با ایجاد فلجی موقت در ماهیچه‌های نواحی مختلف مانند پیشانی، اطراف چشم‌ها، خط لبخند، ابرو‌ها و… موجب می‌شود تا پوستی صاف و محکم داشته باشید.

بوتاکس پاسداران

مزایای استفاده از بوتاکس

هرچند بوتاکس پاسداران به عنوان یک سم شناخته شده است اما زمانی که پزشک زیبایی به شیوه صحیح و در مقدار دوز کم و مناسب از آن استفاده کند، می‌تواند مزایایی را به همراه داشته باشد. برخی از مزیت‌های بوتاکس را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

  • کاهش چین و چروک و خطوط ریز و عمیق ایجاد شده بر روی پوست به عنوان یک درمان زیبایی
  • برطرف کردن مشکلات سلامتی مختلف مانند میگرن، اسپاسم پلک، تعریق بیش از حد و اختلالات مثانه به عنوان شیوه درمان پزشکی مورد تأیید FDA (سازمان غذا و دارو)
  • ماندگاری مناسب متوسط بین ۳ الی ۱۲ ماه
  • دوران نقاهت کوتاه مدت
  • میزان عوارض کم

مزایای استفاده از بوتاکس

مصارف پزشکی بوتاکس پاسداران

پزشکان متخصص از بوتاکس به عنوان یک شیوه درمانی برای از بین بردن انواع خاصی از بیماری‌ها استفاده می‌کنند که اغلب بر سیستم عصبی عضلانی تأثیر می‌گذارد. بوتاکس از جانب سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) به منظور مصرف غیر زیبایی تأیید شده است. البته این تأییدیه مناسب برای افراد ۱۸ سال به بالا است. از جمله مصارف پزشکی بوتاکس عبارت‌اند از:

  • درمان اسپاستیسیتی اندام فوقانی در کودکان بالای ۲ سال
  • اصلاح چشم‌های ضرب‌دری مناسب برای افراد بالای ۱۲ سال
  • برطرف کردن تعریق بیش از حد در بزرگ‌سالان
  • پیشگیری از سر درد‌های شدید میگرنی برای افرادی که این مشکل در آن‌ها حداقل ۴ ساعت در ۱۵ روز با بیشتر رخ می‌دهد.
  • برطرف کردن اختلالات مثانه مانند بیش فعالی آنکه در اثر دارو‌های خاص و بیماری‌های عصبی ایجاد می‌شود.

استفاده از مواد اولیه و با کیفیت بالا در کلینیک ماه به عنوان بهترین کلینیک در پاسداران برای بوتاکس موجب شده تا افراد با رضایت خاطر و اطمینان کافی این مرکز زیبایی را انتخاب کنند.

مصارف پزشکی بوتاکس پاسداران

نحوه عملکرد بوتاکس

همان طور که گفته شد، بوتاکس نوعی سم از خانواده نوروتوکسین‌ها است که با هدف قرار دادن سیستم عصبی و مسدود کردن آن‌ها موجب ایجاد اختلال در فرایند‌های پیام‌رسانی این رشته‌های عصبی به عضلات ناحیه مورد نظر می‌شود. در نتیجه ماهیچه و عضلاتی که موجب حرکت می‌شوند، به صورت موقت فلج شده و دیگر منقبض نمی‌شوند. در نهایت چین و چروک و خطوط دیگر تولید نمی‌شود.

انقباض ماهیچه‌ها در اثر آزاد شدن پیام‌رسان شیمیایی استیل کولین در محل اتصال انتهای عصبی به سلول‌های ماهیچه انجام می‌شود. تزریق بوتاکس در پاسداران از تولید و ترشح این ماده جلوگیری کرده و دیگر انقباض سلول‌های عضلانی صورت نخواهد گرفت. به همین ترتیب سم بوتولونیوم کمک می‌کند تا عضلات به صورت شل در آمده و چین و چروک کمتری را ایجاد کنند. مدت زمان دو تا سه روز طول می‌کشد تا سم اثر کرده و نتایج نهایی به صورت بارز مشاهده شوند. به ندرت پیش می‌آید که ۵ روز طول بکشد تا اثرات آن به صورت کامل خود را نشان دهد. در برخی موارد مانند زنان باردار و شیرده لازم است تا از تزریق بوتاکس پرهیز کنند.

عوارض و خطرات احتمالی بوتاکس

در صورتی که تزریق بوتاکس توسط پزشک با تجربه به شیوه صحیح و با مقدار دوز مناسب انجام شود، تقریباً بدون عوارض خواهد بود. با این حال انجام آن ممکن است خطرات احتمالی را برای فرد در پی داشته باشد:

  • ایجاد تورم، قرمزی و احساس درد در محل تزریق
  • بروز سر درد و علائم مشابه با آنفولانزا
  • افتادگی پلک یا ابرو‌های در هم رفته
  • خارج شدن آب دهان به صورت ناخودآگاه
  • خشکی چشم یا ریزش اشک زیاد
  • در موارد نادر پخش شدن سم در بدن همراه با شدت بالایی از عوارض
  • احساس ضعف عضلانی
  • بروز مشکلات بینایی
  • تنگی نفس
  • ایجاد مشکل در صحبت کردن یا بلعیدن غذا
  • بروز آلرژی در افراد دارای حساسیت به پروتئین
  • ناراحتی معده
  • ضعف یا فلج شدن موقت در عضلات مجاور محل تزریق

علاوه بر موارد بالا، افرادی که دارای بوتاکس هستند نباید از آن مجدد استفاده کنند. انجام این کار منجر به عفونت در محل تزریق شده و حساسیت یا آلرژی را ایجاد می‌کند. برای کاهش میزان عوارض بوتاکس لازم است تا در انتخاب مرکز درمانی معتبر و پزشک با تجربه دقت داشته باشید. کلینیک ماه به عنوان بهترین کلینیک در پاسداران برای بوتاکس با بهره‌مندی از متخصصان با مهارت بالا به شما کمک می‌کند تا با کمترین عوارض بوتاکس را انجام دهید.

عوارض و خطرات احتمالی بوتاکس

نکات مهم دوران مراقبت بعد از بوتاکس پاسداران

برای دستیابی به بهترین نتیجه باید نکاتی را رعایت کنید. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  1. به مدت ۱۲ ساعت از مالش دادن یا وارد کردن فشار به ناحیه درمان شده خودداری کنید.
  2. به دلیل آنکه ممکن است در حالت خواب یا درازکش، مواد سم از محل تزریق حرکت کند، به مدت سه الی چهار ساعت دراز نکشید یا خم نشوید به خصوص هنگامی که تزریق بین دو ابرو انجام شده باشد. در غیر این صورت با حرکت مواد به سمت ابرو‌ها دچار افتادگی پلک خواهید شد.
  3. از انجام فعالیت‌های بدنی و ورزشی به مدت ۲۴ ساعت دوری کنید

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

بوتاکس پاسداران به عنوان ایمن‌ترین شیوه کاربردی در درمان‌های پزشکی و زیبایی شناخته شده است. علاوه بر کاهش چین و چروک‌های صورت و ایجاد تغییر در ظاهر افراد با صاف و محکم کردن پوست آن‌ها، می‌تواند به درمان تعدادی از اختلالات ایجاد شده در سیستم‌های عصبی و عضلانی نیز بپردازد.

بهترین کلینیک در پاسداران برای بوتاکس

کلینیک ماه از جمله بهترین کلینیک در پاسداران برای بوتاکس شناخته می‌شود. داشتن محیطی آرام و کاملاً بهداشتی، به کارگیری متخصصان با تجربه و آگاهی کامل، استفاده از مواد اولیه و مرغوب و هم چنین به کار بردن تجهیزات درمانی مدرن و پیشرفته از ویژگی‌های کلینیک ماه به شمار ‌می‌روند. شما می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری طی برگزاری جلسه مشاوره رایگان در بهترین کلینیک در پاسداران برای بوتاکس، درمان خود را شروع کنید.

بهترین کلینیک در پاسداران برای بوتاکس

سوالات متداول بهترین کلینیک در پاسداران برای بوتاکس

مزایای تزریق بوتاکس چیست؟

1.کاهش چین و چروک
2.برطرف کردن مشکلات سلامتی مختلف مانند میگرن، اسپاسم پلک، تعریق 3
3.بیش از حد و اختلالات مثانه
4.ماندگاری مناسب
5.دوران نقاهت کوتاه مدت

مصارف پزشکی بوتاکس چیست؟

1-درمان اسپاستیسیتی اندام فوقانی در کودکان بالای ۲ سال
2-اصلاح چشم‌های ضرب‌دری مناسب برای افراد بالای ۱۲ سال
3-برطرف کردن تعریق بیش از حد در بزرگ‌سالان
4-پیشگیری از سر درد‌های شدید میگرنی برای افرادی که این مشکل در آن‌ها 5-حداقل ۴ ساعت در ۱۵ روز با بیشتر رخ می‌دهد.
6-برطرف کردن اختلالات مثانه مانند بیش فعالی آنکه در اثر دارو‌های خاص و بیماری‌های عصبی ایجاد می‌شود.

بوتاکس چگونه باعث رفع چین و چروک می شود؟

بوتاکس نوعی سم از خانواده نوروتوکسین‌ها است که با هدف قرار دادن سیستم عصبی و مسدود کردن آن‌ها موجب ایجاد اختلال در فرایند‌های پیام‌رسانی این رشته‌های عصبی به عضلات ناحیه مورد نظر می‌شود. در نتیجه ماهیچه و عضلاتی که موجب حرکت می‌شوند، به صورت موقت فلج شده و دیگر منقبض نمی‌شوند. در نهایت چین و چروک و خطوط دیگر تولید نمی‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

6 دیدگاه دربارهٔ «بهترین کلینیک در پاسداران برای بوتاکس»

    1. سلام روزتون بخیر
      تزریق بوتاکس یکی از راه های غیرتهاجمی بوده و احتمال بروز عوارض بوتاکس بسیار نادر است و در اکثر مواقع این عوارض به دلیل عدم تبحر شخص تزریق کننده رخ می دهد. بنابراین اولین و مهم ترین توصیه ای که ما به شما داریم این است که تزریق بوتاکس را تنها در کلینیک ها و مراکز معتبر پوست و مو انجام دهید تا از فواید بوتاکس بهره مند شوید.

    1. در مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس، بسیار مهم است که منطقه تزریق شده را لمس نکنید، از فشار دادن روی منطقه تزریق شده خودداری کنید و در اولین ساعات پس از تزریق بوتاکس، بهتر است تمرین فیزیکی نکرده و استراحت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *