هزینه تزریق چربی

هزینه تزریق چربی

اولین نشانه های کاهش میزان چربی در پوست، چروک شدن پوست، به ویژه بر اثر افزایش سن است اما گاهی عوامل دیگری نیز می توانند در کاهش زود هنگام چربی پوست موثر باشند از جمله استفاده از مواد شوینده قوی، تاثیر و عوارض جانبی برخی از دارو ها، برخی از بیماری های خاص و بسیاری عوامل شناخته شده و ناشناخته دیگر.

یکی از راه های مقابله با این مشکل و بازگرداندن زیبایی به افرادی که با این مشکل مواجه می شوند، تزریق چربی در قسمت هایی است که با کاهش میزان چربی مواجه شده اند. البته لازم به ذکر است که عمل تزریق چربی و هزینه تزریق چربی با توجه به اینکه تنها برای رفع چین و چروک صورت و دست ها به کار نمی رود، متفاوت خواهد بود. این عمل در مواردی برای افزایش حجم سینه و باسن و حتی جوانسازی واژن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی یکی از جراحی های زیبایی کم خطر و تقریبا بدون عوارض جانبی است که در آن، از بخش ها و اعضای دارای چربی در بدن مانند ران، باسن و شکم، سلول های چربی برداشته شده و به بخش های مورد نظر تزریق می شود.

همچنین می توان گفت که هزینه تزریق چربی در مقایسه با هزینه سایر جراحی های زیبایی، بسیار مناسب تر بوده و از آن جا که نیازی به تمدید سالیانه آن وجود ندارد و حداقل هر 4 سال یکبار باید آن را تکرار نمود، این فرایند به صرفه تر خواهد بود. تنها نکته در طول انجام این عمل، این است که سلول های چربی باید به صورت کاملا سالم از اندام ها جدا شده و پس از خالص سازی به بخش دیگر تزریق شوند.

تزریق چربی به بیکینی برای جوانسازی واژن با مدرن ترین متدها در کلینیک زیبایی ماه.

هزینه تزریق چربی

تزریق چربی به چه صورت انجام می شود؟

اولین و مهم ترین نکته ای که درباره تزریق چربی باید به آن اشاره کنیم این است که این فرایند، در مقایسه با سایر اعمال جراحی افزایش حجم و رفع چین و چروک، یک روش بسیار مطئن و ایمن به حساب می آید که مراقبت های پس از انجام آن نیز به مراتب بسیار کمتر است.
از طرفی، با توجه به اینکه از چربی های طبیعی بدن هر فرد برای تزریق به نقاط در نظر گرفته شده برای خودش استفاده می شود، در واقع می توان گفت هیچ گونه مشکل یا عارضه خاصی پس از آن ایجاد نخواهد کرد.

اما همچنان باید به این نکته توجه داشت که این کار باید توسط پزشک ماهر و متخصص انجام شود و هزینه تزریق چربی، با توجه به میزان مهارت پزشک و همچنین تعداد مراحل لازم برای جدا سازی سلول های چربی تعیین خواهد شد.
برای تزریق چربی، باید سه مرحله زیر پشت سر گذاشته شود که پس از معرفی، به شرح مختصر هر یک خواهیم پرداخت:

  •  خارج کردن چربی از بخش های دیگر بدن
  •  جداسازی و تغلیظ چربی
  •  تزریق چربی

خارج کردن سلول های چربی

برای آغاز عمل جراحی زیبایی، ابتدا پزشک متخصص باید عضوی از بدن را که قرار است از سلول های چربی آن برای تزریق استفاده کند مشخص نماید.
برای این کار معمولا از سلول های شکم، باسن و یا ران استفاده می شود اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که برداشت سلول های چربی از این نواحی، موجب کاهش وزن و یا لاغری موضعی نخواهد شد زیرا حجم چربی برداشته شده زیاد نیست.

عمل برداشتن چربی از بدن، با استفاده از سوزن های بسیار نازک و طی فرایندی به نام لیپو ساکشن صورت گرفته و سلول های مورد نیاز برای تزریق چربی از عضو خارج می شوند. برداشتن چربی در نگاه اول کاری ساده به نظر می رسد اما در واقع، این کار به مهارت و ظرافت خاصی نیاز دارد تا بافت چربی سالم و بدون آسیب به سلول های مجاور و همچنین سلول های برداشته شده، از بدن خارج شود. هر کونه به سلول های چربی برداشته شده می تواند موجب مرگ سلول ها و در نتیجه شکست این عمل زیبایی گردد.

جداسازی و تغلیظ چربی

در هنگام خارج کردن سلول های چربی از بدن، مواد دیگری از جمله آب میان بافتی و بخشی از سلول های بافت مد نظر نیز همراه آن ها از بدن خارج می شوند بنابراین باید طی مرحله تغلیظ، تمام این مواد و سلول های اضافی از سلول های بافت چربی جدا و پاکسازی شوند.
فرایند تغلیظ چربی و جدا سازی سلول های چربی با استفاده از دستگاه سانتریفیوژ انجام شده و تحت تاثیر نیروی گریز از مرکز، سلول های چربی از سایر مواد جدا می شوند.

تزریق چربی به موضع مورد نظر

در مرحله آخر، پزشک متخصص می بایست، سلول های چربی را به محلی که قرار است تحت عمل زیبایی قرار گیرد، تزریق نماید. در این مرحله نیز مهارت پزشک بسیار ضروری است تا سلول ها را در محل مناسب تزریق نماید. بدین ترتیب، می توان ماندگاری طولانی مدت بافت چربی تزریق شده را تضمین نمود. افزایش حجم باسن با تزریق چربی به باسن توسط تیم پزشکان متخصص دارای بورد برتر در کلینیک ماه انجام می شود.

هزینه تزریق چربی

هزینه تزریق چربی چقدر است؟

همان طور که در بخش های قبل اشاره شد، هزینه تزریق چربی، بر اساس معیار های متفاوتی می تواند متغییر باشد. محل و تجهیزات موجود در کلینیک زیبایی، مهارت پزشک متخصص، نوع جراحی و موضع تحت تزریق و همچنین میزان تزریقی که قرار است انجام شود، همه جزء عوامل اصلی هستند که بر روی هزینه تزریق چربی تاثیر گذاشته و میزان هزینه تزریق چربی را تعیین می کنند.

نکاتی در مورد تزریق چربی

تزریق چربی برای حجم دهی به بخش هایی از بدن و همچنین رفع برخی نواقص و حتی ترمیم بافت های آسیب دیده، در مقایسه با نزریق ژل و بوتاکس، کم هزینه تر بوده و نتیجه دهی بیشتری خواهد داشت. از طرفی ماندگاری آن نسبت به جراحی های دیگر از این دست، بیشتر است به شرطی که موارد زیر در تزریق چربی توسط پزشک و سپس فرد مورد درمان، رعایت گردد.

محل تزریق چربی باید به گونه ای انتخاب شود که سلول های چربی در محل عبور رگ های خونی قرار بگیرند تا به دلیل عدم رسیدن مواد غذایی، از بین نروند. از سوی دیگر، فرد باید مراقب تناسب وزنی خود باشد زیرا کاهش یا افزایش بیش از حد و یا مداوم وزن، می تواند موجب از بین رفتن بافت چربی جدید شود. اگر علاقمند تزریق چربی به صورت و یا دیگر نواحی بدن هستید، جهت اطلاع از هزینه تزریق چربی با مشاوران ما در کلینیک زیبایی ماه در ارتباط باشید.

هزینه تزریق چربی

سوالات متداول هزینه تزریق چربی

هدف از تزریق چربی به بخش های مختلف بدن چیست؟

یکی از راه های مقابله با چروک شدن پوست و بازگرداندن زیبایی به افرادی که با این مشکل مواجه می شوند، تزریق چربی در قسمت هایی است که با کاهش میزان چربی مواجه شده اند.

تزریق چربی به بدن، به چه صورتی انجام می شود؟

تزریق چربی در سه مرحله انجام می شود:
1- خارج کردن چربی از بخش های دیگر بدن
2- جداسازی و تغلیظ چربی
3-تزریق چربی به بدن

هزینه تزریق چربی چقدر است؟

هزینه تزریق چربی، بر اساس معیار های متفاوتی متغییر است. موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی، مهارت پزشک متخصص، موضع تحت تزریق و میزان تزریقی چربی جزء عواملی هستند که بر روی هزینه تزریق چربی تاثیر می گذارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *