تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن

فرم باسن نقش بسیار مهمی در کانتور بدن و جذابیت اندام دارد. در سال های اخیر متدهای جدیدی برای فرم دهی به باسن بکار میرود که یکی از این روش ها تزریق چربی به باسن است.  تزریق چربی باسن، یکی از سریع ترین روش های جراحی زیبایی است. در طی این روش، جراح چربی را از ناحیه ای که مورد نظر نیست مانند شکم، ران یا پهلو خارج کرده و به باسن تزریق می کند. اساساً، این ترکیبی از لیپوساکشن و تقویت باسن است که به آن “لیفت باسن برزیلی” گفته می شود. تزریق چربی به باسن یک روش کم تهاجمی  بوده و نتایج ظاهری آن بسیار جذاب است.

دوره نقاهت 14 روز
نوع بی حسی  موضعی

لیفت باسن برزیلی

در طی روش لیفت باسن برزیلی شما، جراح چربی را از مناطقی که بیش از حد مانند شکم، ران، قسمت فوقانی پشت، پهلو یا بازو برداشت می کند. با برداشتن چربی از این نواحی و تزریق آن در باسن، جراح می تواند هماهنگی را در بدن بیمار برقرار کند. نتیجه نهایی تزریق چربی باسن به طور معمول، کمر باریک تر و باسن برجسته تر به همراه دارد. وقتی چربی ها از ناحیه ای به ناحیه دیگر منتقل می شوند احتمال عدم تقارن وجود دارد. این به معنای پر بودن بیش از حد یا تورفتگی احتمالی و عدم تقارن بین باسن است. پزشک شما توصیه های خاصی در مورد میزان فعالیت، نوع خوابیدن و گن مناسب خواهد داشت.
تزریق چربی به باسن
هزینه تزریق چربی به باسن

احتمال خطر آمبولی در تزریق چربی به باسن

  • اگر چربی به جریان خون وارد شود و به اندام های دیگر مانند: ریه ها، مغز و… برود.
  • در صورتی که چربی به عضله تزریق شود.
  • اگر چربی تحت فشار غیر معمول و بیش از حد مجاز تزریق شود.
  • اگر از کانول های بسیار کوچک و نامناسب استفاده شود.

نتایج بعد از عمل تزریق چربی باسن

فرم و تناسب باسن از عوامل مهم در داشتن اندامی جذاب و متناسب است. پیوند چربی در سال‌های اخیر به روشی فزاینده محبوب برای افزایش حجم بخش های مختلف بدن در هر دو بخش ترمیمی و زیبایی تبدیل شده است. زنده ماندن چربی و ماندگاری تزریق چربی به باسن بسته به شرایط ذیل دارد:

  • مهارت جراح
  • نحوه برداشت و خالص سازی چربی
  • نحوه و محل تزریق

بهترین روش پیوند چربی میکرو چربیست، اگرچه زمان بر است اما مناسب ترین و مطمئن ترین راه برای فرآیند تزریق چربی شناخته شده است.

تزریق چربی به باسن
هزینه های تزریق چربی به باسن

مراقبت های بعد از عمل جراحی لیفت باسن برزیلی

  • مصرف بموقع داروهای تجویز شده فراموش نشود.
  • نشستن یا خوابیدن روی باسن بمدت حداقل یکماه ممنوع می باشد. فعالیت طبیعی نشستن معمولاً بعد از 8 هفته یا همین حدود مجاز است.
  • روی شکم یا پهلو بخوابید.

سخن پایانی

جراحی لیفت باسن برزیلی یک روش تخصصی انتقال چربی است که اندازه و شکل باسن را بدون ایمپلنت افزایش می دهد. چربی اضافی از بخش های مختلف بدن از جمله شکم، کمر یا ران برداشته شده  و بخشی از این چربی به صورت استراتژیک به باسن تزریق می شود. عمل تزریق چربی به باسن می تواند یک گزینه عالی برای بهبود شکل و اندازه باسن باشد. اگر به دنبال بزرگ کردن باسن هستید، مهم است که جراح زیبایی ماهرمراجعه کنید و از تکنیک های تخصصی انتقال چربی برای دستیابی به کانتور باسن پرتر و گردتر استفاده کند.

شما می‌توانید در صورت علاقه به تزریق چربی باسن به مرکز درمانی کلینیک زیبایی ماه مراجعه کرده تا از خدمات این مرکز برای این عمل استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید با مشاورین ما به صورت آنلاین و از راه‌های ارتباطی صحبت نمایید.

سوالات متداول تزریق چربی به باسن

میزان ماندگاری تزریق چربی به باسن چقدر است؟

این روش، ماندگاری زیادی دارد و حداقل 8 سال بدون تغییر باقی می ماند.

چه مدت بعد از تزریق چربی به باسن، می توان به کارهای روزمره پرداخت ؟

معمولاً تزریق چربی به باسن دوره نقاهت کوتاهی دارد، پزشکان توصیه می‌کنند تا ده روز در منزل استراحت داشته باشید.

هزینه تزریق چربی به باسن چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به باسن به این بستگی دارد که چه میزان چربی قرار است از بدن خارج شده و دوباره به ناحیه باسن تزریق شود. جهت اطلاع از هزینه این عمل با 09126846916 تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

16 دیدگاه دربارهٔ «تزریق چربی به باسن»

  1. سلام من لاغرم و چربی ندارم که بردارید. می تونین چربی برام تزریق کنید یا حتما باید چربی بدن خودم باشه؟ در کل این روش مناسبه برای من؟

  2. سلام آیا امکانش هست که همزمان عمل ابدو و تزریق چربی به باسن رو انجام داد؟ اگر همزمان این دو تا عمل رو انجام بشه دوران نقاهتش چقدره؟

  3. باسلام
    تزریق چربی به باسن خیلی درد داره؟
    من بدنم بی حسی رو قبول نمیکنه و بی حسی خیلی زود از بدنم خارج میشه و این مسئله خیلی منو نگران کرده و نمیدونم باید چیکار کنم
    ممنونم از شما

    1. سلام وقت بخیر
      تمام موارد زیباجو پیش از انجام عمل مورد بررسی قرار میگیرد
      در این جور مواقع، تیم حرفه ای کلینیک زیبایی ماه به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد که شما دردی را در حین انجام عمل متحمل شوید
      شما برای مشاوره رایگان به صورت حضوری و یا غیر حضوری با شماره ۰۲۱۲۲۷۷۹۱۹۷ در ارتباط باشید

  4. سلام خسته نباشید
    من تیروئید دارم و درحال درمان هستم، وزنم از 140 رسیده به 105. میخاستم بدونم کی میتونم چربی های پهلو و شکمم رو تخلیه کنم و به باسنم تزریق کنم؟

    1. با سلام
      هر زمان که دکتر متخصص شما تایید کند که جراحی برای سلامتی شما خطری ایجاد نمی کند می توانید برای جراحی اقدام نمایید.

    1. اگر چربی به جریان خون وارد شود و به اندام های دیگر مانند: ریه ها، مغز و… برود و در صورتی که چربی به عضله تزریق شود و اگر چربی تحت فشار غیر معمول و بیش از حد مجاز تزریق شود و اگر از کانول های بسیار کوچک و نامناسب استفاده شود

    1. سلام آمپول عضلانی به عضله تزریق می شود و ارتباطی با تزریق چربی ندارد. بهتر است آمپول را به عضله دست تزریق کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *