تزریق چربی به بیکینی

بسیاری از زنان با مشکل شل شدن و افتادگی واژن رو به رو هستند. اگرچه در گذشته هیچ راه‌حلی برای جوان‌سازی واژن و بیکینی وجود نداشت، اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی روش‌های جدیدی به کمک پزشکان و متخصصان آمده‌اند. تزریق چربی به بیکینی، یکی از روش‌های موثر برای بازسازی بافت‌های از بین رفته بیکینی است.

واژن یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های بدن زنان است. گاهی اوقات این عضو حساس بدن بر اثر عوامل مختلفی دچار پیری و افتادگی می‌شود. عواملی نظیر افزایش سن، یائسگی و زایمان می‌توانند موجب افتادگی و تیرگی واژن شوند. در چنین شرایطی تزریق چربی به عنوان یکی از پیشنهادات پزشک متخصص مطرح می‌شود، اما روش‌ها و متدهای متفاوتی ممکن است برای تزریق چربی به بیکینی مورد استفاده قرار گیرند.

تغییر ظاهر واژن با انتقال چربی یک عمل زیبایی برای حجم دادن به بیکینی برای داشتن بافت سفت و ظاهری زیبا است. پیری طبیعی، کاهش تولید کلاژن، بارداری، زایمان و یائسگی واژن را دستخوش تغییراتی کرده و دچار چروک و بافت شل می شود.
این روش انتقال چربی به لابیا و سفت کردن واژن است که می تواند اعتماد به نفس و رضایت جنسی را افزایش دهد، همچنین به سیستم عصبی کمک می کند. با تزریق چربی به لابیا و بیکینی می توان به از بین بردن کامل شلی و چین و چروک کمک کرده و به ظاهری مطلوب دست یافت. 

 

ماندگاری تزریق چربی به بیکینی برای جوان‌سازی واژن

یکی از متداول‌ترین سوالاتی که در رابطه با تزریق چربی به بیکینی پرسیده می‌شود، ماندگاری آن است. ماندگاری این روش اهمیت زیادی برای بانوان دارد، چراکه پس از گذشت زمان نیاز به تمدید خواهید داشت. ماندگاری این روش برای جوان‌سازی واژن به طور معمول بین شش ماه تا یک سال تعریف می‌شود. البته ماندگاری تاثیر تزریق چربی به عوامل مختلفی مانند شرایط جسمانی زن بستگی دارد. به عنوان مثال، بدن شما ممکن است سرعت بیشتری در جذب چربی داشته باشد و به همین دلیل ماندگاری این روش در بدن شما کوتاه تر خواهد بود.

دلایل استفاده از روش تزریق چربی واژن

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که چرا باید به تزریق چربی نیاز داشته باشیم؟! برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که تزریق چربی به واژن زن تنها برای زیبایی واژن استفاده نمی‌شود و برای تنگ کردن واژن، درمان خشکی واژن، درمان عدم تقارن و تناسب واژن، سفت شدن ناحیه تناسلی، تغییر سایز و حجم لابیا ماژور و درمان آتروفی واژن نیز کاربرد دارد.

از جمله مزایای این روش می‌توان به پایین بودن هزینه‌های درمان در مقایسه با روش‌های مختلفی که برای جراحی آن وجود دارد اشاره کرد. همچنین در این روش شما دوره نقاهت کوتاهی را سپری خواهید کرد. نتیجه عمل در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل مشاهده خواهد بود. این روش به بیهوشی نیاز ندارد و پس از تزریق چربی میزان لذت جنسی زمان برقراری رابطه افزایش پیدا می‌کند. این روش هیچ گونه خونریزی نداشته و به بستری شدن در بیمارستان نیاز نخواهد داشت.

مراحل و روش‌های تزریق چربی به بیکینی

استخراج چربی و تزریق چربی به لابیا و بیکینی در سه مرحله انجام می‌شود. مرحله اول مرحله استخراج چربی از ناحیه مورد نظر است. استخراج چربی، از بدن خود فرد صورت می‌گیرد. به این منظور معمولاً از چربی‌های بخش شکم و پهلو استفاده می‌شود و این عمل با استفاده از لیپوساکشن انجام می‌شود. مرحله دوم مرحله تخلیه سانتریفیوژ و پردازش چربی است. در نهایت چربی تصفیه شده به واژن و لابیا تزریق می‌شود.

مرحله استخراج چربی

همانطور که گفته شد در مرحله اول به منظور استخراج چربی از قسمت‌های مختلف بدن همانند شکم، پهلو یا ران استفاده می‌شود. امروزه از روش‌های مختلف برای لیپوساکشن استفاده می‌شود. لیپوساکشن که به عنوان یکی از روش‌های لاغری شناخته می‌شود، شامل برداشتن چربی‌های اضافه از نواحی مختلف بدن مانند باسن، بازو، شکم و پهلو است. لیپوساکشن به روش‌های مختلفی همانند لیپوساکشن کلاسیک، لیپوساکشن تامسنت، لیپوساکشن با استفاده از لیزر یا لیپولیزر، لیپوساکشن التراسونیک یا ویزر، لیپوساکشن با کمک نیرو، کول اسکالپینگ، لیپوسونیکس، لیپتوماتیک و لیپوساکشن قدرتی انجام می‌شود.

برای تزریق چربی بیکینی می‌توان از چربی که به مدت مشخصی نگهداری شده است نیز استفاده کرد. بهتر است بدانید که چربی یک ماده به رنگ نارنجی یا زرد پررنگ است که می‌توان آن را تا چند ماه در یخچال نگهداری کرد، اما برای تزریق چربی بیکینی بهتر است چربی تازه استفاده شود.

مرحله سانتریفیوژ

مرحله دوم تزریق چربی به بیکینی شامل تخلیه چربی برداشت شده از قسمت‌های بدن و سانتریفیوژ آن است. در این مرحله، چربی برداشته شده پردازش می‌شود و مواد زائد، مایع اضافه و سلول‌های مرده‌ای که ممکن است در آن وجود داشته باشند از آن جدا می‌شوند. معمولاً سلول‌های مرده از سلول‌های چربی زنده جداسازی می‌شوند. زیرا چربی‌های مرده در عمل پیوند زنده نمی‌مانند و برای دیگر سلول‌ها مشکل ایجاد می‌کنند، به همین دلیل در این مرحله از چربی‌های خوب جدا می‌شوند.

مرحله تزریق چربی به واژن

در نهایت پس از پردازش چربی برداشت شده از شکم، پهلو یا باسن به شکل قطرات کوچکی در قسمت‌های مورد نظر تزریق می‌شود. تزریق به صورت قطرات کوچک انجام می‌شود تا از خون‌رسانی به تک تک قطرات چربی اطمینان حاصل شود و پیوند چربی به طور موثر عمل کند. میزان تزریق چربی بیکینی بر اساس صلاحدید پزشک متخصص و دکتر جراحی زیبایی خواهد بود. همچنین مشخصات بیمار و مشکل او در این امر اهمیت زیادی دارد.

مراقبت‌های لازم بعد از پس از تزریق چربی به بیکینی

  • بهتر است یک هفته پس از تزریق چربی به واژن، آنتی‌بیوتیک‌های خوراکی مصرف شود.
  •  از دستکاری ناحیه‌ای که به آن چربی تزریق شده است جداً خودداری کنید.
  •  در هفته اول از رفتن به استخر و حمام آفتاب دوری کنید.
  •  پوشیدن لباس‌های تنگ در هفته‌های اول توصیه نمی‌شود.
  •  انجام ورزش‌های سنگین و برقراری رابطه جنسی تا یک ماه پس از تزریق چربی ممنوع است.
  •  برای رفع التهاب پس از تزریق چربی به واژن، می‌توان از کمپرس یخ استفاده کرد.
  •  مصرف غذاهای پرچرب و پرنمک تا یک ماه پس از تزریق چربی بیکینی توصیه نمی‌شود.

سخن پابانی

تزریق چربی به واژن یکی از روش‌های موثر برای بازسازی بافت‌های این بخش حساس بدن است. این روش یک روش بدون درد، بدون نیاز به بی‌هوشی و کم هزینه است، به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از بانوان و پزشکان متخصص قرار گرفته است. در صورتی که قصد تزریق چربی بیکینی را دارید با مشاوران ما در کلینیک ماه در این رابطه مشورت کنید.

سوالات متداول تزریق چربی به بیکینی

کاندیدای مناسب تزریق چربی به بیکینی چه کسانی هستند؟

خانم هایی که واژن آنها با افزایش سن، یائسگی، وراثت یا زایمان طبیعی دچار افتادگی و چروک شده، می توانند تزریق چربی را انجام دهند.

آیا ممکن است چربی بعد از تزریق به بیکینی جا به جا شود؟

بر خلاف تزریق ژل و بوتاکس که امکان جابجایی دارند سلول های چربی به بافت مجاور متصل می شوند و جابجا نمی شوند.

آیا تزریق چربی به واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

تزریق چربی به واژن با بی­ حسی موضعی انجام شده و نیاز به بیهوشی ندارد، اما اگر حجم چربی خارج شده، زیاد باشد ممکن است دکتر بیمار را بیهوش کند.

هزینه تزریق چربی بیکینی چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به بیکینی، بسته به نوع درمان پیشنهادی، مدت زمان درمان و تخصص پزشک متفاوت می باشد. برای اطلاع از هزینه ها با 09126846916 تماس بگیرید.