آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد؟

آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد

تفاوت بوتاکس و هایفو برای جوان سازی پوست

آیا به فکر خلاص شدن از شر چین و چروک‌های صورت خود هستید یا می‌خواهید جوان‌تر به نظر برسید اما واقعاً تفاوت بین درمان هایفو و بوتاکس را نمی‌دانید؟ یا نمی‌دانید که اگر از قبل بوتاکس داشته باشید می‌توانید هایفو را انجام دهید؟

اینکه آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد؟ پیشرفت علم باعث ایجاد انواع روش‌های درمانی مراقبت از پوست از جمله بوتاکس و هایفو شده است. هر دو روش درمانی برای جوانساری پوست به کار برده می‌شوند و به هر شکلی موجب زیباتر دیده شدن و جوان‌تر شدن صورت می‌شوند. در ادامه مقاله “آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد؟” همراه ما باشید.

آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد؟

تفاوت هایفو و بوتاکس

برای بررسی اینکه  آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد؟ یا خیر باید نسبت به هر دوی آن‌ها اطلاعات کامل داشته باشید.

تفاوت هایفو و بوتاکس

بوتاکس چیست؟

بسیاری از افراد به دنبال راه‌هایی برای جوان به نظر رسیدن و کاهش علائم پیری هستند. سم بوتولینوم که بیشتر با نام بوتاکس (اولین برند تولید مواد تزریق) شناخته می‌شود، شکل مؤثری از درمان زیبایی پزشکی بدون جراحی است.

آیا بوتاکس پیشانی باعث افتادگی پلک می‌شود؟

این درمان با تزریق بوتاکس به زیر پوست در دوزهای کم به کار برده می‌شود تا ظاهر خطوط ریز را کاهش دهد و در عین حال پوست را سفت کند. حلقه‌های زیر چشم و تیرگی‌های اطراف چشم را به حداقل رسانده و ظاهری زیباتر را به طور کلی به چهره فرد می‌بخشد.

بوتاکس چیست؟

هایفو چیست؟

یکی از شیوه‌های درمان زیبایی نسبتاً جدید، غیر تهاجمی و بدون درد است که به منظور لیفت صورت و سفت کردن پوست مورد استفاده قرار داده می‌شود. هایفو با کمک دستگاه اولتراسوند، انرژی را تولید می‌کند که موجب گرم شدن پوست شده و در نهایت با تولید کلاژن به سفت‌تر شدن پوست کمک می‌کند.

لیفت با نخ

در واقع هایفو از یک انرژی متمرکز فراصوت برای هدف قرار دادن لایه‌های پوست درست زیر سطح استفاده می‌شود تا موجب گرم شدن بافت پوست شود. هنگامی که سلول‌های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می‌رسند، آسیب سلولی را تجربه می‌کنند.

در حالی که این به نظر غیر منطقی است اما این تحریک سلول‌ها موجب تولید کلاژن شده و پروتئین ساختار پوست را افزایش می‌دهند. بالا رفتن میزان کلاژن موجب سفت‌تر و محکم‌تر شدن بافت پوست می‌شود.

هایفو چیست؟

درمان با هایفو بهتر است یا بوتاکس؟

برای انتخاب درمان بهتر نمی‌توان گفت هایفو یا بوتاکس، کدام بهتر هستند. زیرا هر دوی این روش‌ها عوارض و خطرات احتمالی خود را به همراه خواهند داشت. در ادامه مطلب ” آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد؟” به بررسی عوارض هر دو روش می پردازیم.

کدام درمان بهتر است؟

عوارض هایفو

  • با توجه به اینکه هیچ روش جراحی استفاده نمی‌شود، بیماران می‌توانند درد کمتری را در طی درمان داشته باشند.
  • به دلیل گرمای تولید شده جهت تحریک و افزایش کلاژن‌ها، برخی از افراد ممکن است دچار ناراحتی و سوزش شوند.
  • ممکن است در طول درمان یا بعد از آن متوجه قرمزی یا تورم خفیف شوند.

آیا بوتاکس چروک زیر چشم را از بین می‌برد؟

عوارض بوتاکس

  • میزان درد ایجاد شده در تزریق بوتاکس با توجه به اینکه از کرم‌های بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود، به مقدار کمتری خواهد بود.
  • خونریزی، قرمزی، کبودی و تورم برخی از عوارض شایع بوتاکس است که بعد از مدت چند روز بهبود پیدا می‌کند.

آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد؟

با توجه به تعریف‌هایی که از دو روش درمان زیبایی هایفو و بوتاکس و هم چنین عوارض آن‌ها داشتیم، به گفته متخصصان پوست، در صورتی که قبلاً بوتاکس انجام داده باشید، هم چنان می‌توانید تحت درمان با هایفو نیز قرار بگیرید.

با این حال توصیه می‌شود که تزریق بوتاکس را حداقل یک تا دو هفته قبل از درمان هایفو انجام دهید.

این باعث می‌شود که استفاده از هایفو بی‌خطر بوده و عوارض جانبی را به دنبال نداشته باشد. در واقع هایفو یک شیوه درمانی خفیف است که اغلب بدون درد انجام می‌شود. بهتر است قبل از انجام آن در صورتی که از سایر روش‌های جوان‌سازی استفاده کرده‌اید حتماً آن را به اطلاع پزشک خود برسانید.

آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد؟

یادداشتی از کلینیک ماه

همراه با پیشرفت علم و فناوری، روش‌های مختلف جدیدی در زمینه زیبایی و جوان‌سازی پوست ایجاد شده است. تزریق بوتاکس و هایفو از مؤثرترین و کارآمدترین این روش‌ها به شمار ‌می‌روند.

انتخاب شیوه درمانی مناسب در میان انبوهی از راه حل‌های برطرف کردن چین و چروک موجب شده افراد دچار سر درگمی شوند. اینکه  آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد؟ آیا می‌توان بعد از بوتاکس، هایفو را انجام داد؟ یا بالعکس آن، همه این‌ها مواردی است که باید در درجه اول با پزشک معالج مشورت شود تا شیوه درمانی مناسب انتخاب گردد.

کلینیک ماه یکی از مرکز معتبر درمان زیبایی بدون جراحی است که می‌توانید با جلسات مشاوره حضوری و غیر حضوری ارائه شده درخصوص “آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد؟” با بهترین دیدگاه و یک تصمیم‌گیری صحیح، ظاهر خود را زیبا‌تر و جوان‌تر کنید.

 

سوالات رایج آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد؟

تفاوت تزریق بوتاکس و هایفوتراپی چیست؟

هایفو یکی از روش های جدید برای لیفت پوست صورت می باشد، که توسط دستگاه اولتراسوند پوست را گرم کرده و باعث کلاژن سازی بیشتر می شود
اما تزریق بوتاکس برای کاهش چین وچروک صورت است که با تزریق سم بوتولینوم عضلات را فلج می کنند.

عوارض هایفو بیشتر است یابوتاکس؟

در روش هایفو احساس درد کمتر، سوزش پوست تورم و قرمزی پوست صورت می باشد.
اما در روش بوتاکس
احساس نسبی درد در اثر تزریق
کبودی، خونریزی و تورم قسمت مورد نظر می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *