آیا لیزر ناحیه تناسلی مردان عوارض دارد؟

آیا لیزر ناحیه تناسلی مردان عوارض دارد؟

آیا لیزر ناحیه تناسلی مردان عوارض دارد؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را دریابیم، وجود مو‌های زائد در ناحیه تناسلی و استفاده از شیوه‌های سنتی و قدیمی مانند اصلاح، کرم‌های موبر، اپیلاسیون و … می‌تواند کاری وقت‌گیر، هزینه‌بر و سخت باشد. یکی از دلایل اصلی که مردان می‌خواهند مو‌های اندام تناسلی خود را با لیزر از بین ببرند، تأثیر و سرعت بالا در روند کاهش و توقف رشد مو‌ها و هم چنین کاهش هزینه‌های مصرفی است. موردی که مردان می‌خواهند از آن مطلع باشند، این است که آیا لیزر ناحیه تناسلی مردان عوارض دارد؟

لیزر ناحیه تناسلی مردان

به کار بردن شیوه‌های سنتی برای از بین بردن مو‌های زائد موجب می‌شود تا مو‌ها در فاصله‌های کوتاهی از یکدیگر و دوباره رشد کنند. این رشد می‌تواند با خارش و احساس ناراحتی همراه باشد. لیزر درمانی از شیوه‌های نوین برای از بین بردن مو‌های زائد است که علاوه بر بانوان توانسته طرفداران زیادی را در بین آقایان به سمت خود جذب کند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این بین برای آن‌ها پیش می‌آید، اثرات لیزر مو‌های اضافی بر میزان باروری و عملکرد نعوظ آن‌ها است.

چگونه بدون لیزر موهای زائد را از بین ببریم؟

لیزر مو‌های زائد ناحیه تناسلی آقایان
آیا لیزر ناحیه تناسلی مردان عوارض دارد؟

عوازض لیزر ناحیه تناسلی مردان

در حالت کلی، لیزر ناحیه تناسلی مردان نمی‌تواند عوارض احتمالی و خطری برای آن‌ها به همراه داشته باشد. لیزر مو‌های اضافی با توجه به عوامل متعددی مانند تجربه و مهارت تکنسین یا اپراتور دستگاه می‌تواند از سطح ایمنی متفاوتی برخوردار باشد.

لیزر مو‌های زائد، از طریق تابیده شدن اشعه نور متمرکز لیزر بر روی ناحیه تناسلی و ایجاد حرارت و گرما در فولیکول‌های مو باعث وارد شدن آسیب به رنگدانه‌های مو شده و در نهایت رشد آن‌ها را در طی جلسات اولیه کاهش داده و در ادامه آن‌ها را متوقف می‌کند.

لیزر با یک طول موج مشخص شده طبق نظر متخصص پوست و مو و میزان تجربه اپراتور دستگاه به لایه زیرین پوست تابانده می‌شود. این مقدار به نحوی است که تنها بر روی فولیکول‌های مو تأثیر گذاشته و به بافت‌های اطراف آسیبی وارد نمی‌کند. در نتیجه استفاده صحیح از لیزر و تنظیمات دقیق آن نمی‌تواند به عمق پوست یا اندام‌های داخلی نفوذ کند و حذف مو‌های زائد در ناحیه تناسلی مردان با عوارض احتمالی از جمله ناباروری یا کاهش تعداد اسپرم همراه نخواهد بود.

لیزر کندلا در پاسداران

هرچند تعدادی از مردان هستند که برای رفع مو‌های ناخواسته خود با لیزر ترس دارند اما همه ترس آن‌ها به دلیل سلامتی و ناباروری نیست بلکه بیشتر آن‌ها از تأثیر لیزر بر عملکرد نعوظ در طول درمان واهمه دارند. در این مورد گرمای ایجاد شده توسط لیزر می‌تواند تأثیر لحظه‌ای بر روی نعوظ داشته باشد اما این مورد به تحریک جنسی مربوط نمی‌شود.

لیزر مو‌های زائد ناحیه تناسلی آقایان
آیا لیزر ناحیه تناسلی مردان عوارض دارد؟

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

لیزر درمانی از بهترین و مؤثرترین روش‌های حذف مو‌های زائد در نواحی مختلف بدن از جمله ناحیه تناسلی است. به کار بردن آن در بین خانم‌ها و آقایان موجب می‌شود تا به مرور زمان مو‌ها رشد کمتری داشته باشد و با گذشت چندین جلسه رشد آن‌ها متوقف شود.

با توجه به اینکه لیزر توسط رنگدانه‌ها جذب می‌شود هرچه مو ضخیم‌تر و تیره‌تر باشد، لیزر بهترین عملکرد را خواهد داشت. لیزر مو‌های زائد در ناحیه تناسلی مردان با عوارض احتمالی مانند قرمزی، کبودی، سوزش و خارش و… همراه است و تأثیری بر روی باروری و نعوظ آن‌ها نخواهد داشت.

استفاده از دستگاه‌های لیزر و تجهیزات پیشرفته در کلینیک زیبایی ماه موجب می‌شود تا مراجعین با کمترین میزان عوارض، کار لیزر خود را انجام دهند. بهره‌مندی از جلسات مشاوره رایگان به صورت حضوری و غیرحضوری موجب می‌شود تا افراد با اطمینان به کلینیک زیبایی ماه، لیزر مو‌های زائد خود را به اپراتور‌های با تجربه ما بسپارند.

  • سایت clinicmah.com
  • اپلیکیشن واتساپ:09126846916
  • اپلیکیشن اینستاگرام: dr.bahman.adham@
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *