هزینه پیکرتراشی پهلو

هزینه پیکرتراشی پهلو

بعد از شکم اولین ناحیه‌ای که دچار رسوبات چربی شده و با تجمع آن‌ها در لایه زیرین پوست موجب بد فرم شدن بدن می‌شوند، پهلو‌ها هستند. از بین بردن چربی‌های اضافه در ناحیه پهلو با انجام ورزش‌های سخت و رژیم‌های غذایی برای بسیاری از افراد دور از انتظار است بنابراین پیکرتراشی پهلو را انتخاب می‌کنند. هزینه پیکرتراشی پهلو تحت تأثیر عوامل گوناگونی پس از انجام معاینات پزشک معالج تعیین و در اختیار بیمار قرار داده می‌شود. کلینیک زیبایی ماه یکی از مراکز درمانی معتبر در تهران است که با قیمت مناسب عمل پیکرتراشی پهلو را انجام می‌دهد.

قیمت پیکرتراشی پهلو

پیکرتراشی پهلو با استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند لیپوساکشن و لیپوماتیک با تجهیزات پیشرفته و هم چنین لیفت کردن متناسب با میزان چربی و پوست‌های اضافه در قسمت پهلو انجام می‌شود. هزینه پیکرتراشی با توجه به انجام معاینات پزشک و نوع فرم دلخواه بیمار به یکی از روش‌های گفته شده، تعیین می‌شود. در حالت کلی مشخص کردن دقیق قیمت پیکرتراشی پهلو با مراجعه بیمار و نظر پزشک مشخص می‌گردد.

به عنوان مثال هزینه پیکرتراشی پهلو به روش لیپوماتیک به دلیل استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته، دوره نقاهت کمتر، عدم استفاده از دارو‌های بیهوشی و انجام ماندن سرپایی عمل، استفاده مجدد از چربی‌های خارج شده در قسمت‌های دیگر بدن و… نسبت‌ به دو روش دیگر لیپوساکشن و لیفت پهلو، بیشتر است.

قیمت پیکرتراشی پهلو

هزینه پیکرتراشی پهلو در بیمارستان دولتی

با توجه به عدم دسترسی بیمارستان‌های دولتی به امکانات و تجهیزات پیشرفته، نبود جراحان متخصص، مراجعه تعداد بیشتری از افراد به این مراکز و… نسبت به مراکز درمانی خصوصی از قیمت‌های مناسب‌تری برای انجام عمل‌های جراحی استفاده می‌کنند. هزینه پیکرتراشی پهلو در بیمارستان دولتی به دلایل گفته شده و مناسب با بودجه مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.

هزینه پیکر تراشی بازو

تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان باعث می‌شود تا این مراکز از ارائه خدمات بهینه در دوران نقاهت و مراقبتی بعد از جراحی، عملکرد مناسبی نداشته باشند. اگر شما هم قصد انجام پیکرتراشی پهلو را دارید می‌توانید متناسب با بودجه خود و البته اولویت داشتن موارد در عمل جراحی، مرکز درمانی خود را انتخاب کنید.

هزینه پیکرتراشی پهلو در بیمارستان دولتی

 

هزینه پیکرتراشی پهلو در بیمارستان خصوصی

هزینه پیکرتراشی پهلو در بیمارستان‌های خصوصی با توجه به استفاده از تجهیزات پیشرفته به روز، بهره‌مندی از متخصصان دارای بورد، ارائه خدمات مراقبتی و… نسبت به سایر مراکز درمانی بیشتر است. اکثر مراکز درمانی خصوصی توسط یک یا چند متخصص و جراح تأسیس می‌شود.

از این رو به منظور کسب رضایت از مراجعه‌کنندگان و البته درآمد پرسودتر، استفاده از متد‌های روز دنیا، خدمات‌رسانی قبل، حین و بعد از عمل جراحی و در اختیار قرار دادن بسیاری از امکانات موجب می‌شود تا هزینه پیکرتراشی پهلو در این مراکز بیشتر از حد متعارف باشد.

هزینه پیکرتراشی پهلو در بیمارستان خصوصی

هزینه‌های بعد عمل پیکرتراشی پهلو

برای افرادی که قصد انجام عمل پیکرتراشی پهلو را دارند، مهم‌ترین مسئله، هزینه پیکرتراشی پهلو است. از آنجایی که عوامل مختلفی در تعیین قیمت پیکرتراشی پهلو تأثیرگذار هستند، هزینه‌های مربوط به دوران نقاهت و پس از آن نیز در دسته این پارامتر‌ها قرار می‌گیرد. همین امر در فرایند تصمیم‌گیری فرد نقش مؤثری دارد.

هزینه‌هایی مانند دارو‌های مصرفی برای کاهش درد، تورم و… ، استفاده از گن‌های مخصوص پیکرتراشی پهلو، استفاده از توصیه‌های مراقبین بهداشتی پس از عمل، انجام پانسمان و باندپیچی بر روی نواحی برش خورده در ناحیه پهلو و… از جمله هزینه‌های پیکرتراشی پهلو در دوران نقاهت و بعد از عمل به حساب می‌آیند.

هزینه‌های بعد عمل پیکرتراشی پهلو

تفاوت هزینه پیکرتراشی پهلو در تهران با شهرستان

با توجه به اینکه افراد بسیاری امروزه به سمت‌وسوی رسیدن به تناسب اندام و خوش فرم شدن بدن هستند، تعداد مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی نیز به خصوص در تهران روند افزایشی به خود گرفته‌اند. از این رو انتخاب یک مرکز درمانی معتبر با قیمت مناسب یکی از فاکتور‌هایی است که افراد قبل از انجام عمل جراحی باید در نظر بگیرند.

تهران به عنوان پایتخت و گستردگی مناطق سکونت، دارای بیشترین مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی است. استفاده از تجهیزات مناسب، وجود جراحان متخصص مجرب و آگاه به متد‌های روز دنیا و هم چنین وضعیت معیشتی افراد موجب می‌شود تا هزینه عمل‌های جراحی مانند پیکرتراشی پهلو نسبت به قیمت پیکرتراشی پهلو در شهرستان‌ها بیشتر باشد.

هزینه پیکرتراشی پهلو در تهران با شهرستان

 

عوامل مؤثر در هزینه پیکرتراشی پهلو

پارامتر‌های مختلفی در مشخص شدن هزینه پیکرتراشی پهلو نقش دارند. بسیاری از این موارد می‌توانند در تصمیم‌گیری نهایی فرد مراجعه‌کننده تأثیر به سزایی داشته باشند. اولین و مهم‌ترین عامل در قیمت پیکرتراشی پهلو، میزان سلول‌های چربی اضافه تجمع یافته در ناحیه پهلو است. انتخاب نوع عمل جراحی بر اساس رسوبات چربی، دومین فاکتور مهم در تعیین قیمت پیکرتراشی پهلو به حساب می‌آید.

عوامل مؤثر در هزینه پیکرتراشی پهلو

هزینه پیکرتراشی باسن

 هزینه‌های جانبی پیکرتراشی پهلو

  • هزینه‌های بیمارستان یا مرکز درمانی جراحی
  • هزینه دستمزد جراح متخصص و تیم پزشکی
  • هزینه تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده
  • هزینه‌های بیهوشی در صورت انجام جراحی
  • هزینه‌های مراقبت بعد از عمل
  • پهنای ناحیه پهلوی مورد نظر

بیمه‌های تحت پوشش برای پیکرتراشی پهلو

چنانچه قصد انجام پیکرتراشی پهلو را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که در بیشتر موارد جراحی زیبایی، بیمه هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه‌های درمانی فرد بیمار ندارد. از طرفی اگر جراحی فرد در جهت درمان پزشکی باشد و به منظور رفع اضافه وزن و چاقی انجام شود، بر اساس نظر پزشک و جراح متخصص، بیمه درمانی نیز بخشی از هزینه‌های جراحی پیکرتراشی پهلو را پرداخت می‌کنند.

بیمه‌های تحت پوشش برای پیکرتراشی پهلو

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

پیکرتراشی پهلو به منظور از بین بردن چربی و پوست‌های اضافه در ناحیه پهلو با استفاده از تکنیک‌های مختلف انجام می‌شود. استفاده از تجهیزات پیشرفته، بهره‌مندی از جراحان متخصص، به کارگیری متد‌های روز دنیا و… از جمله مواردی هستند که در هزینه پیکرتراشی پهلو نقش مؤثری دارند. مرکز درمانی کلینیک زیبایی ماه با بهره‌مندی از تیم پزشکی و جراحان متخصص با مناسب‌ترین قیمت، آماده ارائه خدمات‌رسانی و انجام عمل پیکرتراشی پهلو به شما مراجعین گرامی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *