هزینه پیکر تراشی بازو

هزینه پیکرتراشی بازو

پیکرتراشی بازو

لاغری بازو با استفاده از تکنیک‌های مختلف پیکرتراشی بازو به شما کمک می‌کند تا برای همیشه از چربی و پوست اضافه در ناحیه بازوی خود خلاص شوید. داشتن بازو‌های خوش فرم و زیبا موجب افزایش اعتماد به نفس در فرد می‌شود. روش‌های متفاوتی برای هزینه پیکر تراشی بازو مثل پیکرتراشی بازو مانند لیپوساکشن، لیپوماتیک و یا لیفت بازو به شما کمک می‌کند تا نه تنها چربی‌های اضافه زیر پوستی ناحیه بازو را از بین ببرید بلکه با حذف پوست اضافه، بازو‌هایی جوان و تازه‌تر را به شما هدیه خواهد داد.

هر یک از روش‌های عمل زیبایی پیکرتراشی بازو می‌تواند شامل هزینه‌های مختلفی باشد. بسته به نوع عمل می‌توان هزینه پیکرتراشی بازو را تعیین نمود. در ادامه این مقاله از کلینیک زیبایی ماه به بررسی هزینه پیکرتراشی در روش‌های گوناگون خواهیم پرداخت.

هزینه پیکرتراشی باسن

قیمت پیکرتراشی بازو

هزینه پیکرتراشی بازو بسته به عوامل مختلفی می‌تواند قیمت‌گذاری شود. نوع پیکرتراشی بازو و مقدار چربی و پوست اضافه زیر پوست از جمله مهم‌ترین پارامتر‌هایی هستند که در قیمت پیکرتراشی بازو نقش مؤثری خواهند داشت. چنانچه شما هم قصد انجام عمل زیبایی پیکرتراشی بازو را دارید می‌توانید با مراجعه به مرکز درمانی معتبر مانند کلینیک زیبایی ماه پس از انجام معاینات پزشک معالج و انتخاب نوع عمل جراحی، با پرداخت هزینه مناسب برای پیکرتراشی بازو، این عمل زیبایی را انجام دهید.

قیمت پیکرتراشی بازو

هزینه پیکرتراشی بازو در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ مقداری متفاوت است. این تغییرات با توجه به تعرفه‌های پزشکی هر ساله به روز‌رسانی می‌شوند. با توجه به اینکه مراجعه‌کنندگان قصد ایجاد تغییر شکل و حذف چربی‌های اضافه در هر دو بازو را دارند، هزینه پیکرتراشی بازو با تکنیک‌های مختلف در افراد می‌تواند متغیر باشد.

هزینه پیکرتراشی بازو در بیمارستان دولتی

همان طور که از نام بیمارستان دولتی مشخص است، ارائه خدمات به صورت عمومی انجام می‌شود. در این میان انجام عمل‌های زیبایی مانند پیکرتراشی بازو نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

در بسیاری از مراکز درمانی دولتی، انجام آزمایش‌ها، هزینه‌های بستری، اتاق عمل و انتخاب نوع عمل جراحی به صورت عمومی انجام شده و از این رو نمی‌توان خدمات مراقبتی کامل را دریافت کرد. به همین دلیل هزینه یپکرتراشی بازو در بیمارستان دولتی می‌تواند از لحاظ مالی به صرفه و عاقلانه‌تر باشد.

هزینه پیکرتراشی بازو در بیمارستان دولتی

هزینه پیکرتراشی بازو در بیمارستان خصوصی

همه ما می‌دانیم مراکز خصوصی با توجه به میزان هزینه‌های دریافتی می‌توانند خدمات بهتری را نسبت به مراکز دولتی در اختیار بیمار قرار دهند. از طرفی مراکز درمانی خصوصی توسط یک یا چند جراح متخصص به عنوان مؤسس تأسیس می‌شود از این رو هزینه‌های متفاوتی با میزان هزینه پیکرتراشی بازو در بیمارستان دولتی را خواهد داشت.

ارائه خدمات مراقبتی پس از عمل، استفاده از تیم مراقبت بهداشتی قبل، حین و بعد از عمل پیکرتراشی بازو، استفاده از تجهیزات به روز و هم چنین جراحان مجرب از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت پیکرتراشی بازو به حساب می‌آیند.

هزینه پیکرتراشی بازو در بیمارستان خصوصی

هزینه‌های مربوط به بعد عمل پیکرتراشی بازو و نگهداری آن

هزینه پیکرتراشی بازو متناسب با نوع عمل جراحی انتخاب شده می‌تواند متغیر باشد. دلیل اصلی این هم به خاطر استفاده از شیوه‌های متفاوت درمانی است. در ادامه در مورد این شیوه‌ها و مقدار هزینه آن‌ها اطلاعات لازم در مورد هزینه را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با اطمینان بتوانید عمل پیکرتراشی بازو را در مرکز کلینیک زیبایی ماه انجام دهید.

هزینه پیکرتراشی با روش لیپوساکشن به دلیل اینکه این شیوه یکی از قدیمی‌ترین و البته شناخته شده‌ترین تکنیک‌های برداشتن چربی اضافه از ناحیه مشخصی از بدن است می‌تواند بین ۱۲ الی ۱۶ میلیون تومان متغیر باشد.

هزینه پیکرتراشی با روش لیپوماتیک با توجه به استفاده از فناوری‌های جدید و تکنیک‌های به روز دنیا می‌تواند نسبت به روش لیپوساکشن بیشتر باشد. هر چند شیوه انجام عمل زیبایی تا حدودی مشابه با پیکرتراشی بازو با لیپوساکشن است اما استفاده از امواج مادون صوت و ایجاد ارتعاش در سلول‌های چربی اضافه می‌تواند بین ۱۰ الی ۱۸ میلیون متغیر باشد.

هزینه پیکرتراشی بازو به روش لیفت بازو با توجه به تورم و نوسانات بازار در تمامی حوزه‌ها نیز دستخوش تغییرات شده است. میزان چربی موجود در بافت زیرین ناحیه بازو در افردا مختلف به میزان متفاوت است که همین امر موجب می‌شود تا قیمت پیکرتراشی بازو با روش لیفت متغیر باشد. علاوه بر این میزان افتادگی و شل بودن پوست و بافت اضافی نیز تأثیر به سزایی در قیمت پیکرتراشی بازو دارد. هزینه پیکرتراشی بازو به روش لیفت بین ۲۵ تا ۴۰ میلیون است.

هزینه‌های مربوط به بعد عمل پیکرتراشی بازو و نگهداری آن

هزینه پیکرتراشی بازو درتهران با شهرستان فرق می‌کند؟

یکی از موارد تأثیرگذار در هزینه پیکرتراشی بازو، انتخاب مرکز درمانی مناسب و معتبر است. موقعیت جغرافیایی مرکز درمانی بسته به اینکه در تهران یا شهرستان باشد در تعیین قیمت پیکرتراشی بازو نقش مؤثری خواهد داشت. علاوه بر این هزینه دستمزد جراح متخصص در تهران با توجه به میزان آگاهی، تجربه و مدرک تحصیلی می‌تواند در قیمت پیکرتراشی بازو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

تهران با توجه به اینکه به عنوان پایتخت شناخته می‌شود و تعداد بسیاری از مراکز درمانی معتبر و کلینیک‌های زیبایی را در خود جای داده است، از بهترین گزینه‌ها برای انجام عمل زیبایی پیکرتراشی بازو است. در این میان کلینیک زیبایی ماه در تهران به عنوانی یکی از مراکز معتبر به شما این اطمینان را می‌دهد تا با مناسب‌ترین قیمت، بازو‌های شما را با روش‌های مختلف پیکرتراشی کرده و فرم و ظاهر بازو‌هایتان را بهبود بخشد.

هزینه پیکرتراشی بازو درتهران با شهرستان

عوامل مؤثر در هزینه پیکرتراشی بازو

همان طور که گفته شد هزینه پیکرتراشی بازو تحت تأثیر نوع عمل انتخاب شده و مقدار چربی و پوست اضافه در ناحیه بازو پس از انجام معاینات جراح متخصص تعیین می‌شود. علاوه بر این فاکتور‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند پس از انجام معاینات جراح متخصص بر هزینه پیکرتراشی بازو تأثیر مستقیمی داشته باشند.

برخی از عوامل مؤثر در هزینه پیکرتراشی بازو :

  • هزینه‌های بیهوشی
  • هزینه‌های مرکز درمانی
  • هزینه انجام آزمایش‌های پزشکی
  • هزینه استفاده از خدمات پس از جراحی
  • هزینه نسخه‌های دارویی
  • هزینه دستمزد جراح متخصص
  • تعداد عمل انجام شده در ناحیه بازو طبق نظر پزشک معالج

عوامل مؤثر در هزینه پیکرتراشی بازو

بیمه‌های تحت پوشش برای پیکرتراشی بازو

با توجه به اینکه عمل پیکرتراشی بازو یکی از انواع عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود، بیمه هیچ تعهدی در برابر ارائه خدمات این نوع عمل جراحی ندارد.

بیمه‌های تحت پوشش برای پیکرتراشی بازو

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

پیکرتراشی بازو به ایجاد تناسب اندام و ظاهری زیباتر و جوان‌تر در ناحیه بازو با انجام روش‌های مختلف انجام می‌شود. در این روش میزان چربی و پوست اضافه در ناحیه بازو با تکنیک‌های مختلف از بین رفته و در بهبود ظاهر بازو به فرد کمک می‌کند.

کلینیک زیبایی ماه با بهره‌مندی از تجهیزات به روز، به کارگیری جراحان متخصص و مجرب با مدارک معتبر آماده ارائه خدماتی از جمله پیکرتراشی بازو به شما عزیزان است. هزینه پیکرتراشی بازو می‌تواند تحت تأثیر عوامل مختلف مانند میزان چربی، پوست شل شده، مرکز درمانی، موقعیت جغرافیایی و… متغیر باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *