هزینه پیکرتراشی شکم

هزینه پیکرتراشی شکم

پیکرتراشی شکم

برای تعدادی از زنان و مردان داشتن تناسب اندام در ناحیه شکم، داشتن شکمی صاف و قسمت میانی باریک، می‌تواند در اولویت داشتن ظاهری زیبا و خوش فرم قرار گیرد. هزینه پیکرتراشی شکم با توجه به عوامل مختلفی در افراد پس از انجام معاینات توسط پزشک مشخص و تعیین می‌شود. پیکرتراشی شکم با استفاده از تکنیک‌های متفاوت بسته به نوع فرم بدن و میزان چربی اضافه موجود در ناحیه شکمی انجام می‌شود. هر یک از این عوامل نقش اساسی را در قیمت پیکرتراشی شکم به خود اختصاص می‌دهند.

هزینه پیکر تراشی بازو

هزینه پیکرتراشی شکم

ناحیه شکم یکی از قسمت‌هایی است که بیشتر از نواحی دیگر دچار رسوبات چربی شده و با افزایش سایز مواجه می‌شود. علاوه بر این با انجام تمرینات ورزشی سخت و استفاده از رژیم‌های غذایی طاقت‌فرسا شاید آخرین ناحیه‌ای که چربی‌های اضافه خود را از دست می‌دهد، شکم باشد. از این رو انجام عمل جراحی پیکرتراشی شکم توسط پزشک معالج پیشنهاد می‌شود.

هزینه پیکرتراشی شکم پس از مراجعه به مرکز درمانی معتبر و انجام معاینات توسط جراح متخصص در اختیار بیمار قرار داده می‌شود. شیوه‌های مختلف پیکرتراشی شکم شامل لیپوساکشن، لیپوماتیک و لیفت می‌توانند بسته به میزان سلول‌های چربی اضافه در ناحیه شکم انجام شود. هر یک از تکنیک‌های پیکرتراشی با توجه به نوع جراحی بودن یا غیر جراحی و استفاده از تجهیزات در قیمت‌های مختلف انجام می‌شوند.

مرکزدرمانی کلینیک زیبایی ماه با بهره‌مندی از تیم حرفه‌ای پزشکی در تلاش است تا با مناسب‌ترین قیمت، عمل زیبایی پیکرتراشی شکم را برای مراجعه‌کنندگان همراه با ارائه خدمات مراقبتی قبل، الی حین و بعد از عمل جراحی داشته باشد. در حالت کلی هزینه پیکرتراشی شکم با مقداری بین۸ الی ۲۵ میلیون تومان بسته به عوامل مختلف انجام می‌شود.

قیمت پیکرتراشی شکم

هزینه پیکرتراشی شکم در بیمارستان دولتی

بیمارستان دولتی؛ همان طور که از نامش مشخص است در ارائه خدمات و انجام معاینات به صورت عمومی انجام می‌شود. ممکن است شما برای مراجعه به پزشک یا جراح متخصص و انجام عمل پیکرتراشی شکم مدت‌ها طولانی به دلیل گستردگی مراجعات در صف انتظار قرار بگیرید. اما یک مقایسه اجمالی با مراکز خصوصی می‌تواند به شما کمک شایانی نماید تا متوجه شوید استفاده از خدمات پزشکی در بیمارستان دولتی به مراتب سخت‌تر خواهد بود هرچند با مقدار هزینه کمتری انجام شود.

هزینه پیکرتراشی باسن

هزینه پیکرتراشی شکم در بیمارستان دولتی با توجه به عدم حضور متخصصین با تجربه و آگاه، عدم خدمات‌رسانی قابل توجه پس از عمل جراحی و… می‌تواند در حد معقول‌تری باشد که شما می‌توانید متناسب با بودجه خود آن را انتخاب نمایید.

هزینه پیکرتراشی شکم در بیمارستان دولتی

هزینه پیکرتراشی شکم در بیمارستان خصوصی

بیمارستان و مراکز درمانی خصوصی معمولاً از کنار هم قرار گرفتن چندین متخصص با تجربه و دارای بورد تأسیس شده و آماده خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان می‌شوند. وجود تیم پزشکی مجرب، استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا، به کارگیری متد‌های جراحی متناسب با دانش روز، ارائه خدمات برتر قبل، حین و بعد از عمل پیکرتراشی شکم موجب می‌شود تا قیمت پیکرتراشی شکم در بیمارستان خصوصی نسبت به مراکز دولتی بیشتر باشد.

هزینه پیکرتراشی شکم در بیمارستان خصوصی

هزینه‌های مربوط به بعد عمل پیکرتراشی شکم و نگهداری آن

عمل جراحی پیکرتراشی شکم با استفاده از تکنیک‌های مختلف بر اساس میزان چربی و پوست اضافه در ناحیه شکم انجام می‌شود. انجام مراقبت‌های بعد از عمل برای هر یک از شیوه‌ها می‌تواند متفاوت باشد که همین امر در قیمت پیکرتراشی شکم می‌تواند تأثیرگذار باشد.

هزینه پانسمان و بانداژ، هزینه دارو‌های مصرفی در جهت کاهش درد، التهاب و تورم، هزینه استفاده از لباس‌های مخصوص پیکرتراشی شکم پس از عمل جراحی، استفاده از لوله‌های درن برای جلوگیری از تجمع مایعات و بسیاری از مراقبت‌های دیگر که در تعیین هزینه پیکرتراشی شکم نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.

هزینه پیکرتراشی ساق پا

از این جهت قیمت پیکرتراشی شکم می‌تواند متناسب با هزینه‌های جانبی از سوی بیمار پرداخت شود. چنانچه قصد انجام عمل پیکرتراشی شکم را دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی ماه و انجام معاینات طبق نظر پزشک با متناسب‌ترین قیمت، به تناسب اندام ایده آل خود دست یابید.

هزینه‌های مربوط به بعد عمل پیکرتراشی شکم

تفاوت هزینه پیکرتراشی شکم در تهران با شهرستان

یکی از عوامل تأثیرگذار در تعیین هزینه پیکرتراشی شکم، موقعیت مرکز درمانی یا کلینیک زیبایی است. وجود مراکز درمانی متعدد و معتبر در تهران موجب می‌شود تا مقدار قیمت‌گذاری این عمل زیبایی با افزایش نسبت به سایر شهرستان‌ها مواجه شود.

علاوه بر این حضور تیم‌های پزشکی متخصص با بورد‌های تخصصی و مدارک معتبر، استفاده از تجهیزات پیشرفته و گران قیمت در انجام پیکرتراشی شکم و ارائه خدمات مراقبتی متفاوت قبل، حین و بعد از عمل پیکرتراشی شکم از عواملی هستند که هزینه پیکرتراشی در تهران را نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر می‌کند.

هزینه پیکرتراشی شکم در تهران با شهرستان فرق

عوامل مؤثر در هزینه پیکرتراشی شکم

مشابه با سایر عمل‌های جراحی زیبایی، پارامتر‌های متعددی وجود دارند که در هزینه پیکرتراشی شکم دارای اهمیت باشند. از جمله مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت پیکرتراشی شکم، میزان چربی تجمع یافته در ناحیه شکم و زیر شکمی است. با توجه به این میزان رسوبات چربی، نوع عمل جراحی نیز توسط جراح متخصص تعیین می‌شود که این خود دومین عامل مهم در قیمت‌گذاری پیکرتراشی شکم به حساب می‌آید.

عوامل مؤثر در هزینه پیکرتراشی شکم

فاکتور‌های دیگری در هزینه پیکرتراشی شکم

  • دستمزد جراح متخصص
  • مرکز درمانی یا کلینیک زیبایی خصوصی یا دولتی
  • موقعیت جغرافیایی مرکز درمانی (تهران یا شهرستان)
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته در عمل
  • انجام آزمایش‌های پزشکی مورد نیاز
  • هزینه‌های بیهوشی
  • هزینه‌های بیمارستان یا مرکز در‌مانی
  • هزینه دارو‌های مصرفی حین و بعد از عمل پیکرتراشی شکم
  • هزینه خدمات مراقبتی ارائه شده

بیمه‌های تحت پوشش برای پیکرتراشی شکم

از آنجایی که پیکرتراشی شکم در وهله اول یکی از عمل‌های جراحی زیبایی شناخته می‌شود، هیچ یک از بیمه‌های درمانی هزینه عمل‌های زیبایی مانند هزینه پیکرتراشی شکم را در صورت مراجعه بیمار پرداخت نخواهند نمود. تنها در صورتی که با نظر جراح متخصص و پزشک معالج فرد در اثر چاقی زیاد و تجمع چربی‌ها با خطر مرگ مواجه باشد و پیکرتراشی شکم جنبه درمانی داشته باشد، تنها بخشی از هزینه پیکرتراشی شکم توسط بیمه به بیمار پرداخت می‌شود.

بیمه‌های تحت پوشش برای پیکرتراشی شکم

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

پیکرتراشی شکم یکی از چندین تکنیک پیکرتراشی به منظور دستیابی به فرم ایده آل و ظاهر زیبا است. افراد متعددی با میزان رسوبات چربی مختلف و نحوه درمانی متفاوت از درمانی گرفته تا زیبایی به مراکز درمانی برای انجام پیکرتراشی شکم مراجعه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین موارد برای این دسته از افراد، هزینه پیکرتراشی شکم است.

عوامل مختلفی از میزان چربی، نوع عمل جراحی، دستمزد جراح، موقعیت مرکز درمانی و… در قیمت پیکرتراشی شکم تأثیرگذار خواهند بود. مرکز درمانی کلینیک زیبایی ماه با بهره‌مندی از تیم پزشکی حرفه‌ای تمام تلاش خود را دارد تا با مناسب‌ترین هزینه و با توجه به بودجه شما، عمل پیکرتراشی شکم را انجام دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *