هزینه پیکرتراشی ساق پا

هزینه پیکرتراشی ساق پا

هزینه پیکرتراشی ساق پا

ساق پا یکی از نواحی بدن است که می‌تواند تأثیر به سزایی در زیبایی اندام شما و خوش فرم‌تر شدن بدن شما داشته باشد. هزینه پیکرتراشی ساق پا با توجه به نوع جراحی مورد نیاز و نوع درخواست مراجعه‌کننده تعیین می‌شود. کوچک کردن اندازه ساق پا علاوه بر افزایش اعتماد به نفس در افراد موجب خوش فرم‌تر شدن استایل و بدن افراد نیز می‌شود.

هزینه پیکرتراشی باسن

قیمت پیکرتراشی ساق پا

پیکرتراشی ساق پا از جمله معجزه‌های تناسب اندام در دنیای پزشکی است که به افراد در دستیابی به اندام ایده آل کمک می‌کند. افراد در طول زندگی خود دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند که این اضافه وزن در اکثر نواحی بدن تأثیر می‌گذارد. وجود رسوبات چربی در ناحیه ساق پا و عدم حذف آن‌ها با شیوه‌های رایج مانند تمرینات ورزشی و رژیم‌های غذایی، باعث می‌شود تا افراد به دنبال راهکار‌های آسان‌تر برای رسیدن سریع‌تر به نتایج جذب شوند.

قیمت پیکرتراشی ساق پا

هزینه پیکرتراشی ساق پا بسته به میزان چربی‌های اضافه و نوع عمل جراحی انتخاب شده توسط جراح متخصص از جمله لیپوساکشن، لیپوماتیک و لیفت ساق پا دارد. وجود چاقی در ناحیه ساق پا از شایع‌ترین و شناخته شده‌ترین انواع چاقی است که با کمک پیکرتراشی ساق پا می‌توان بزرگی و چربی‌های اضافه آن را می‌توان اصلاح کرد.

قیمت پیکرتراشی ساق پا، اولین سؤالی است که بعد از تصمیم‌گیری نهایی افراد به انجام پیکرتراشی در ذهن خود دارند. مشخص نمودن قیمت دقیق و نهایی پیکرتراشی ساق پا، پس از انجام معاینات پزشکی به بیمار اعلام می‌شود.

هزینه پیکر تراشی بازو

هزینه پیکرتراشی ساق پا در بیمارستان دولتی

چنانچه شما هم با مشکل چاقی و اضافه وزن در ناحیه ساق پا خود مواجه هستید و با استفاده از روش‌های سنتی نمی‌توانید ساق پای خود را کوچک نمایید، می‌توانید متناسب با بودجه خود به مراکز درمانی مراجعه کنید. بیمارستان دولتی یکی از مراکز درمانی است که می‌توانید با مراجعه به این مراکز، پیکرتراشی ساق پا را انجام دهید.

هزینه پیکرتراشی ساق پا در بیمارستان دولتی

هزینه پیکرتراشی ساق پا در بیمارستان دولتی با توجه به ارائه خدمات به صورت عمومی، حضور تعداد زیادی از افراد به منظور درمان، عدم استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز به دلیل گران بودن و… نسبت به سایر مراکز خصوصی از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

هزینه پیکرتراشی ساق پا در بیمارستان خصوصی

مراکز درمانی خصوصی بر اساس تجربه و تخصص یک یا چند جراح و پزشک در مناطق مختلف تأسیس می‌شود. استفاده از تجهیزات پیشرفته با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و بهره‌مندی از جراحان متخصص دارای بورد و… موجب می‌شود تا ارائه خدمات در این مراکز با هزینه‌های بالاتری مواجه باشند. هزینه پیکرتراشی ساق پا در بیمارستان خصوصی نیز با توجه به شرایط توضیح داده شده، در این مراکز درمانی بیشتر خواهد بود.

هزینه پیکرتراشی ساق پا در بیمارستان خصوصی

هزینه‌های بعد عمل پیکرتراشی ساق پا و نگهداری آن

شیوه‌های مختلف پیکرتراشی ساق پا اعم از لیپوساکشن، لیپوماتیک و لیفت این قسمت از بدن، دوره نقاهت و مراقبت بعد از عمل مخصوص به خود را دارند. با توجه به این موضوع، هزینه پیکرتراشی ساق پا متناسب با نوع عمل جراحی انجام شده می‌تواند شامل هزینه‌های خدمات مراقبتی پس از عمل و نگهداری از آن نیز باشد.

هزینه‌های بعد عمل پیکرتراشی ساق پا

هزینه پانسمان و رسیدگی به بخیه‌ها، هزینه استفاده از لوله‌های درن به منظور تخلیه مایع خونی، هزینه مصرف دارو‌های ضد درد، ضدالتهاب و ضد تورم و هم چنین هزینه استفاده از لباس مخصوص برای تثبیت نتیجه عمل جراحی از جمله عواملی هستند که پس از عمل تأثیر به سزایی در هزینه پیکرتراشی ساق پا دارند.

هزینه پیکرتراشی شکم

هزینه پیکرتراشی ساق پا در تهران با شهرستان فرق می‌کند؟

تهران به عنوان پایتخت با تعداد زیادی از مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی مواجه است. از این رو با توجه به وجود رقابت در بین مراکز به منظور جذب مراجعه‌کننده لازم است تا خدمات متفاوتی را در اختیار بیماران قرار دهند تا بتوانند به عنوان یک مرکز درمانی معتبر و قابل اطمینان در بین مراجعه‌کنندگان و افراد شناخته شوند.

هزینه پیکرتراشی ساق پا در تهران با شهرستان

استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته در جهت دستیابی سریع‌تر به نتایج، طی نمودن دوران نقاهت کمتر، بهره‌مندی از جراحان متخصص مجرب و آگاه و… موجب می‌شود تا هزینه پیکرتراشی ساق پا در تهران نسبت به سایر شهرستان‌ها متمایز و با قیمت بالاتری مشخص شود. علاوه بر این موقعیت سیاسی و اقتصادی تهران و وضعیت معیشتی افراد نیز تأثیر به سزایی در افزایش قیمت‌ها نسبت به مراکز درمانی در شهرستان‌های دیگر خواهد داشت.

کلینیک زیبایی ماه یکی از مراکز درمانی معتبر و شناخته شده در سطح تهران است که عمل پیکرتراشی ساق پا را بسته به بودجه شما و قیمت مناسب زیر نظر تیم جراحی متخصص و به کارگیری از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌دهد.

عوامل مهم در هزینه پیکرتراشی ساق پا

اگر شما هم از افرادی هستید که قصد عمل پیکرتراشی ساق پا را دارید، مطمئناً اولین مسئله مهم ایجاد شده در ذهن شما در مورد هزینه پیکرتراشی ساق پا و عوامل مؤثر در تعیین قیمت آن است. عوامل متعددی وجود دارند که در تعیین قیمت پیکرتراشی ساق پا دارای اهمیت هستند.

عوامل مهم در هزینه پیکرتراشی ساق پا

مهم‌ترین فاکتور تعیین‌کننده هزینه ی پیکرتراشی ساق پا، میزان حجم چربی تجمع یافته در ناحیه مشخص شده است. علاوه بر این پارامتر‌های دیگری نیز در قیمت‌گذاری پیکرتراشی ساق پا نقش به سزایی خواهند داشت.

این عوامل عبارت‌اند از:

  • موقعیت جغرافیایی مرکز درمانی
  • هزینه‌های بستری شدن در بیمارستان
  • هزینه‌های بیهوشی
  • هزینه‌های لباس مخصوص جهت تثبیت نتیجه عمل
  • هزینه خدمات مراقبتی پس از عمل
  • هزینه آزمایش‌های پزشکی مورد نیاز برای تشخیص نوع عمل
  • تکنیک و شیوه استفاده شده برای عمل پیکرتراشی ساق پا (لیپوساکشن، لیپوماتیک و لیفت ساق پا)

هزینه پیکرتراشی شکم

بیمه‌های تحت پوشش برای پیکرتراشی ساق پا

با توجه به اینکه عمل پیکرتراشی ساق پا یکی از عمل‌های جراحی زیبایی به حساب می‌آید و از طرفی با هزینه‌های بالایی همراه است، یکی از دغدغه‌های افراد این است که آیا بیمه تحت درمان مراجعه‌کننده، هزینه پیکرتراشی ساق پا را در پایان به بیمار پرداخت می‌کند یا خیر؟

بیمه‌های تحت پوشش برای پیکرتراشی ساق پا

برای پاسخ به این سؤال باید گفت، چنانچه عمل جراحی به منظور زیبایی و تغییر ظاهر انجام شود، بیمه هیچ پرداختی نسبت به هزینه پیکرترشی ساق پا نخواهد داشت. تنها در صورتی که پیکرتراشی ساق پا به منظور درمانی و رفع مشکل جسمانی فرد طبق نظر پزشک انجام شود، مقداری از هزینه را طبق تعرفه‌های مشخص شده بیمه به شخص بیمار پرداخت خواهد کرد.

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

داشتن ساق پا‌های تراشیده و زیبا در افراد علاوه بر حفظ سلامتی موجب افزایش اعتماد به نفس و حضور در جامعه فرد می‌شود. پیکرتراشی ساق پا با استفاده از شیوه‌های جراحی و غیر جراحی مختلف به این منظور انجام می‌شود. عوامل متعددی وجود دارد که در تعیین هزینه پیکرتراشی ساق پا تأثیرگذار خواهند بود. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دو مورد میزان حجم سلول‌های چربی در ناحیه ساق پا و نوع عمل انتخاب شده توسط پزشک، اشاره کرد.

مرکز درمانی کلینیک زیبایی ماه با استفاده از محیطی کاملاً بهداشتی، بهره‌مندی از جراحان متخصص، به کارگیری از تجهیزات به روز دنیا و بهترین متد و ارائه خدمات مراقبتی پس از عمل، آماده خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان محترم را دارد تا با هر میزان بودجه بتوانند با پرداخت هزینه پیکرتراشی ساق پا، به اندام ایده آل خود دست یابند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3.6]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *