هزینه پیکرتراشی باسن

هزینه پیکرتراشی باسن

پیکرتراشی باسن به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی برای بهبود ظاهر و خوش فرم‌تر شدن باسن توسط جراح متخصص پیکرتراشی انجام می‌شود. داشتن باسن خوش فرم و اندازه مناسب در برخی مواقع با انجام تمرینات ورزشی سخت و طاقت‌فرسا امکان‌پذیر نخواهد بود به همین علت افراد به پیکرتراشی باسن روی آورده‌اند. هزینه پیکرتراشی باسن از مهم‌ترین پارامتر‌هایی است که باید قبل از انجام عمل زیبایی با پزشک خود مطرح کنید.

هزینه پیکرتراشی باسن

پیکرتراشی باسن با توجه به میزان سلول‌های چربی اضافه در زیر لایه پوست به روش‌های مختلف انجام می‌شود. وجود پوست اضافه در اثر کاهش وزن شدید، افتادگی و شل شدن ناحیه باسن و هم چنین وجود سلولیت بر روی باسن باعث می‌شود تا افراد عمل پیکرتراشی باسن را انتخاب کنند.

پیکرتراشی باسن به روش‌های مختلفی مانند لیپوساکشن و لیپوماتیک برای حذف رسوبات چربی اضافه در ناحیه باسن و یا لیفت باسن به منظور بالا کشیدن باسن و در اصطلاح برزیلی کردن آن انجام می‌شود.

هزینه پیکرتراشی باسن علاوه بر مواردی که منجر به تعیین قیمت می‌شوند بسته به نوع انتخاب عمل زیبایی می‌تواند قیمت‌گذاری شود. به عنوان مثال هزینه پیکرتراشی باسن با لیپوماتیک به دلیل استفاده از ارتعاشات و تجهیزات پیشرفته می‌تواند نسبت به سایر روش‌ها با هزینه بیشتری انجام شود.

مقدار قیمت پیکرتراشی باسن با توجه به دو مورد میزان چربی یا پوست اضافه ناحیه باسن و هم چنین نوع تکنیک پیکرتراشی باسن می‌تواند به طور میانگین بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون بسته به امکانات و خدمات مرکز درمانی انجام شود. عمل پیکرتراشی باسن با هدف بزرگ کردن، کوچک کردن، درمان سلولیت‌ها و یا بالا کشیدن (لیفت) باسن انجام می‌شود که هر کدام از این موارد با توجه به فرد تحت درمان مشخص می‌کنند که هزینه پیکرتراشی به چه میزان است.

هزینه پیکرتراشی باسن

هزینه پیکرتراشی باسن در بیمارستان دولتی

یکی از دلایل عمده اینکه هزینه انجام عمل‌های زیبایی در مراکز دولتی نسبت به مراکز خصوصی کمتر است، عمومیت داشتن خدمات به بیمار و مراجعه‌کننده است. علاوه بر این مواردی مانند عدم رعایت بهداشت محیطی به صورت کامل به دلیل رفت‌وآمدهای متعدد، عدم بهره‌مند یاز پزشکان متخصص با مهارت بالا به دلیل پرداخت دستمزد کمتر، نبود امکانات کافی و پیشرفته به دلیل گران بودن تجهیزات و… می‌توانند در نحوه قیمت‌گذاری انجام عمل‌های زیبایی در بیمارستان دولتی دارای اهمیت باشند. از این رو هزینه پیکرتراشی باسن در بیمارستان دولتی می‌تواند بسیار کمتر از مرکز درمانی خصوصی باشد البته با خدمات کمتر.

هزینه پیکرتراشی باسن در بیمارستان دولتی

هزینه پیکرتراشی باسن در بیمارستان خصوصی

انجام عمل‌های جراحی و زیبایی در بیمارستان خصوصی با توجه به وجود نیرو‌های متخصص و امکانات و تجهیزات پیشرفته‌تر و هم چنین انجام خدمات مراقبتی قبل، حین و بعد از عمل جراحی باعث می‌شود تا هزینه‌های نسبت به سایر مراکز بیشتر باشد.

هزینه پیکرتراشی باسن در کلینیک زیبایی ماه با توجه به خصوصی بودن، بهره‌مندی از تیم پزشکی مجرب، فضایی بهداشتی، استفاده از تجهیزات پیشرفته و ارائه خدمات مراقبتی با مناسب‌ترین هزینه، عمل جراحی پیکرتراشی باسن را برای شما انجام می‌شود.

هزینه پیکرتراشی باسن در بیمارستان خصوصی

هزینه‌های مربوط به بعد عمل پیکرتراشی باسن و نگهداری آن

انجام پیکرتراشی باسن به روش‌های مختلف مانند لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیفت، تزریق یا پیوند چربی، پروتز باسن و… می‌تواند در مقدار هزینه پیکرتراشی باسن از اهمیت به سزایی برخوردار باشند. هر کدام از تکنیک‌های پیکرتراشی باسن به روش‌های مختلف با جزئیات مشخص انجام می‌شود، از این رو تمامی این موارد در تعیین قیمت پیکرتراشی باسن نقش مهمی دارند.

علاوه بر این انجام مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی، دوره نقاهت و هزینه‌های مربوط به آن‌ها در هزینه پیکرتراشی باسن تأثیرگذار هستند. از جمله مواردی که در دوران بعد از عمل در قیمت پیکرتراشی باسن دارای اهمیت هستند، عبارت‌اند از:

  • هزینه بانداژ و پانسمان
  • هزینه استفاده از دارو‌های تجویز شده برای کاهش درد، التهاب و تورم
  • هزینه‌های استفاده از گن مخصوص باسن به منظور تثبیت نتیجه عمل جراحی

هزینه‌های مربوط به بعد عمل پیکرتراشی باسن

تفاوت هزینه پیکرتراشی باسن درتهران با شهرستان

تهران به توجه به گستردگی جمعیت و هم چنین تعداد بالای مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی نسبت به سایر شهرستان‌ها، موجب افزایش قیمت و هزینه‌های انواع مختلف روش‌های جراحی می‌شود. یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ذهن بیمار را در صورت تصمیم به انجام پیکرتراشی به خود درگیر می‌کند، هزینه پیکرتراشی باسن است.

قیمت پیکرتراشی باسن علاوه بر میزان چربی، مهارت و تخصص جراح، تکنیک استفاده شده در عمل جراحی و… بسته به موقعیت جغرافیایی مرکز درمانی در تهران و شهرستان می‌تواند متفاوت باشد. از طرفی تهران یکی از بهترین مناطق در انجام عمل‌های زیبایی شناخته شده است.

وجود نیرو‌های متخصص و مجرب با مهارت‌های بالا و استفاده از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در کلینیک‌های زیبایی تهران موجب می‌شود تا مقدار هزینه پیکرتراشی باسن نسبت به سایر شهرستان‌ها تفاوت قابل توجهی داشته و بیشتر از آن‌ها تعیین شود.

هزینه پیکرتراشی باسن درتهران

عوامل مؤثر در هزینه پیکرتراشی باسن

پارامتر‌ها و عوامل متعددی در تعیین هزینه انواع عمل‌های زیبایی از جمله هزینه پیکرتراشی تأثیر خواهند داشت. تأثیرگذاری این عوامل، وضعیت فیزیکی فرد تحت درمان و نظر پزشک معالج، تعیین‌کننده هزینه پیکرتراشی باسن می‌شوند.

  • میزان تبحر و توانایی جراح متخصص
  • انتخاب نوع روش پیکرتراشی باسن (لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیفت، تزریق چربی، پیوند و… )
  • منطقه قرارگیری مرکز درمانی (باسن، داخل یا خارج ران)
  • میزان دستمزد جراح متخصص بر اساس مهارت، تجربه و مدرک تحصیلی
  • میزان تغییرات خواسته شده توسط بیمار (فرم دهی، حذف چربی‌های اضافه، درمان سلولیت، بالا کشیدن باسن، کوک یا بزرگ کردن آن و… )
  • هزینه‌های مرکز درمانی اعم از بستری شدن که به عامل موقعیت جغرافیایی بستگی دارد.
  • هزینه‌های مراقبتی پس از درمان

عوامل مؤثر در هزینه پیکرتراشی باسن

بیمه‌های تحت پوشش برای پیکرتراشی باسن

پیکرتراشی باسن یکی از عمل‌های جراحی زیبایی است. از طرفی  بیمه‌ها به هیچ عنوان برای اقدامات زیبایی و ایجاد تغییر در ظاهر و فرم بدن هیچ گونه مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه‌های عمل انجام شده نخواهند داشت. در برخی موارد خاص که پیکرتراشی به منظور درمان و رفع مشکل بیمار طبق تشخیص پزشک انجام شود، بسته به نوع بیمه مقدار مشخصی از هزینه پیکرتراشی باسن را به بیمار پرداخت می‌کنند.

بیمه‌های تحت پوشش برای پیکرتراشی باسن

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

هزینه انجام عمل زیبایی یکی از مهم‌ترین سؤالاتی است که از هنگام تصمیم‌گیری به انجام آن در ذهن فرد ایجاد می‌شود. فاکتور‌های مختلفی در تعیین هزینه پیکرتراشی باسن تأثیرگذار هستند. موقعیت جغرافیایی مرکز درمانی، میزان اعتبار و مهارت جراح متخصص، هزینه‌های جانبی، هزینه‌های بستری شدن و… می‌توانند در قیمت پیکرتراشی باسن نقش مؤثری داشته باشند.

کلینیک زیبایی ماه یکی از مراکز درمانی خصوصی و معتبر در تهران است که با استفاده از تجهیزات پزشکی به روز دنیا و بهره‌مندی از جراحان متخصص آگاه به آخرین متد‌های درمانی، آماده خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان با مناسب‌ترین هزینه پیکرتراشی باسن است که شما می‌توانید انتخاب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *