لیفت 4 بعدی ( جوانسازی پوست )

لیفت 4 بعدی فوتونا

هر ساله پیشرفت های قابل توجهی در پزشکی زیبایی ایجاد می شود که خدمات زیبایی و درمانی را ایجاد می کند. موثرتر، ساده تر و ارزان تر، تا در دسترس افراد بیشتری قرار گیرد. یکی از جدیدترین ابداعات در درمان مشکلات و بیماری های پوستی که اخیرا مورد توجه و استقبال متخصصان پوست قرار گرفته است، لیفت 4 بعدی فوتونا است.

هدف از لیفت 4 بعدی پوست چیست؟

همه ما می خواهیم در طول زندگی خود جوان، درخشان و جذاب باشیم شاید شما هم جزو افرادی باشید که می خواهید پوستی سالم و شفاف داشته باشید. انواع کرم ها و ماسک های خانگی یا گیاهان دارویی، ماساژ و یوگا را امتحان کرده اید و به نتیجه مطلوب نرسیده اید. این طبیعی است، زیرا پوست ما به گونه ای ساخته شده است که اجازه عبور مواد را نمی دهد و به راحتی جذب می شود.

به همین دلیل تقاضا برای روش های جدید مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات پوستی روز به روز در حال افزایش است. برای داشتن پوستی جوان و سالم بهتر است به صورت دوره ای توسط متخصص پوست و زیبایی معاینه شوید. همانطور که بارها از پزشکان شنیده اید، پیشگیری بهتر و ارزان تر از درمان است.

لیفت 4 بعدی فوتونا با استفاده از لیزر جدیدی انجام می شود که بافت های صورت و گردن را نه تنها از سطح پوست بلکه از داخل دهان نیز جوان می کند. این روش درمانی جدید علاوه بر خانم های میانسال و مسن که از افتادگی پوست رنج می برند، برای خانم های جوانی که می خواهند از بروز علائم پیری پوست در صورت خود جلوگیری کنند، توصیه می شود.

جوانسازی 4 بعدی به تزریق دارو یا مواد خارجی بستگی ندارد و از آنجایی که بازسازی سلول ها و کلاژن سازی پوست خود فرد عامل جوان سازی است، ماندگاری این روش نامحدود بوده و تغییرات حاصله کاملا طبیعی است.

لیفت 4 بعدی دقیقا چیست؟

با افزایش سن، پوست به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست می دهد و افراد به تدریج متوجه کدر شدن، افتادگی و شل شدن پوست خود می شوند. لیفت 4 بعدی یا فوتونا 4 بعدی با ترکیب هوشمند طول موج Er –Yag و Nd- Yag امکان منحصر به فردی را در اختیار درمانگر قرار می دهد که قبلا وجود نداشت. لیزر دوقلو یا فوتونا.

علاوه بر پوست، بافت های نرم زیر پوست را هدف قرار داده و با تحریک کلاژن و الاستین، شلی و افتادگی پوست را برطرف می کند. بازسازی سلول های پوست باعث کاهش لک و منافذ باز، جوش، تیرگی و کدورت پوست می شود و فرد را جوان تر و زیباتر نشان می دهد .همچنین پس از انجام این روش، چین و چروک و خطوط ریز صورت نیز کاهش می یابد. این روش برای پوست های زبر، لکه دار و رنگدانه نیز توصیه می شود زیرا می تواند این مشکلات را نیز برطرف کند.

لیفت 4 بعدی پوست صورت
هزینه های انجم لیفت 4 بعدی پوست

جوانسازی 4 بعدی شامل چه مواردی می شود؟

این درمان 4 مرحله ای شامل استفاده از دو نوع لیزر Er YAG و Nd YAG می باشد. این طول موج ها به پیشگیری و درمان پیری پوست و مشکلات ناشی از آن کمک می کند. طول موج Er YAG بر روی نقص در لایه های سطحی پوست تمرکز دارد . در حالی که Nd YAG به لایه های عمیق تری نفوذ می کند. هر دوی آنها برای ایجاد پوستی صاف، لطیف، درخشان و جوان‌تر طراحی شده‌اند

جوانسازی 4 بعدی با سایر روش های جوانسازی رایج متفاوت است. این لیزر جوانسازی پوست صورت را بدون جراحی و غیر تهاجمی انجام می دهد و شامل رویکرد چهار بعدی می باشد. به زبان ساده ، این روش دارای چهار مرحله است که در آن مشکلات پوستی را برطرف می کند ، پوست را لیفت می کند و درخشندگی و زیبایی فوق العاده ای به آن می بخشد.

مراحل جوانسازی 4 بعدی عبارتند از :

مرحله Lift: اولین مرحله ای است که بر اساس آن تولید کلاژن تحریک می شود. در این مرحله تمرکز بر افزایش توده های کلاژن و افزایش ریز مغذی ها در بافت های داخل دهانی است. در این مرحله دردی احساس نمی شود و درمان از داخل دهان انجام می شود. در نتیجه این روش کشش و سفتی زیادی در پوست ایجاد می شود و پوست پر و سفت می شود .

مرحله FRAC3: در مرحله دوم درمان با استفاده از طول موج لیزر Nd YAG انجام می شود . این طول موج عیوب پوست در لایه های عمیق را هدف قرار می دهد. اصولاً در این مرحله مشکلات مربوط به پیری پوست برطرف می شود و پس از اتمام کار، درخشش جوانی برای فرد به جا می گذارد. طول موج لیزر باعث تولید الاستین و کلاژن می شود که باعث می شود فرد جوان تر به نظر برسد.

حالت پیانو : در این مرحله درمان با حرارت دادن سریع و ایمن لایه های عمیق زیر پوست آغاز می شود. انرژی به طور مداوم بر روی پوست متمرکز می شود و بدون آسیب رساندن به اپیدرم، بافت های عمیق زیر پوست را سفت می کند. این روش یکی از بهترین روش های سفت کردن بافت های عمقی پوست محسوب می شود .

فوق العاده صورت: مرحله آخر شامل لایه برداری با لیزر سرد است که به پوست جلوه ای درخشان و مرواریدی می دهد. تمام سلول های مرده پوست برداشته شده و پوست را نرم تر از قبل می کند.

تمام مراحل درمان 4 بعدی صورت ، پوست را صاف می کند ، رنگ آن را روشن می کند و ظاهری سالم ایجاد می کند. در واقع در این روش بافت های صورت فرد از داخل و خارج بازسازی می شود. بزرگترین مزیت این روش غیر جراحی و غیر تهاجمی بودن آن است.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا به شما عزیزا ن درباره لیفت 4 بعدی و روش های جوانسازی پوست با انواع دستگاه های مدرن و پیشرفته کلینیک مشاوره بدهیم تا با دیدی باز و دانش حداقلی از این روش جوان سازی به سراغ جراحی زیبایی خود بروید و قدمی به سوی افزایش دانش شما در این زمینه بر داشته باشیم.کلینیک زیبایی ماه یکی از تخصصی ترین و معتبرترین کلینیک های جراحی زیبایی و لیزر می باشد.

سوالات متداول لیفت 4 بعدی

لیفت 4 بعدی برای کدام نواحی قابل استفاده است؟

جوانسازی پوست فوتونا برای اکثر نواحی بدن از جمله صورت، گردن، روی دست و … قابل استفاده است.

هزینه لیفت 4 بعدی فوتونا چه قدر است؟

جهت اطلاع از هزینه های جوانسازی فوتونا با مشاورین ما در کلینیک زیبایی ماه با شماره های 02122779197 – 09126846916 تماس بگیرید.

میزان ماندگاری لیفت 4 بعدی چه مدت است؟

ماندگاری لیفت 4 بعدی فوتونا نسبتا زیاد است ولی بسته به شرایط سنی و پوستی در افراد مختلف دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *