تزریق فیلر لب روسی

سبک تزریق فیلر لب روسی

لب یکی از زیباترین اجزای صورت است. داشتن یک لب زیبا چهره شما را چندین برابر دلنشین تر می کند. یکی از زیباترین مدل های لب ، لب روسی است. روس ها به عنوان یک نژاد بسیار جذاب و زیبا شناخته می شوند. لب روس ها از بقیه اجزا صورتشان جذاب تر است و می توان از آن برای زیبایی هرچه بیشتر دیگران الگو گرفت. برای داشتن این ویژگی زیبا کافی است از فیلر لب روسی استفاده کنید. در این مقاله سعی داریم نحوه انجام شدن این روش و همچنین مزایا و معایب و دیگر نکات مفید این روش را بیان کنیم.

فیلر لب روسی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

فیلر لب روسی بیشتر برای افرادی مناسب است که لب بالایی کوچکی دارند. استفاده از این روش باید حتما با مشورت پزشک متخصص صورت بگیرد. شاید شما این مدل لب را دوست داشته باشید اما باید به دیگر المان های زیبایی صورتتان نیز توجه کنید. به عنوان مثال استفاده از این روش برای افرادی که چشم های کوچکی دارند توصیه نمی شود.

دلیل این مسئله این است که داشتن لب روسی بیشتر توجهات را به سمت خود جلب می کند به همین دلیل اگر چشمان ریزی دارید این روش کارامدی خاصی برای شما نخواهد داشت. در اصل باید گفت تکنیک فیلر لب روسی بیش از اینکه به حجم کل لب توجه داشته باشید بیشتر به ارتفاع لب توجه دارد. هدف از فیلر لب روسی بالا بردن قوس وسط لب بالا یا همان کمان کوپید است.

فیلر لب روسی چیست؟
هزینه های تزریق فیلر لب روسی

تفاوت فیلر لب روسی با فیلر لب معمولی

همانطور که گفته شد در فیلر لب روسی هدف افزایش حجم مرکز لب است در حالی که گوشه های لب تقریبا حجم ثابتی خواهند داشت. به عبارت دیگر باید گفت هدف از فیلر لب روسی افزایش ارتفاع لب است به شکلی که مرکز لب به شکل قلب در بیاید. در فیلر معمولی لب ژل به همه لب زده می شود و افزایش حجمی یکنواخت در کل لب به وجود می آورد. برای به فرم دهی لب روسی پزشک باید دقت بیشتری به خرج بدهد و از سوزن نازک تری برای تزریق ژل استفاده کند. به همین دلیل است که تزریق فیلر لب روسی تا یک ساعت زمان می برد. اما با توجه به استفاده فیلر یکسان در هر دو روش ماندگاری هر دو روش بین 6 ماه تا یک سال است.

تفاوت تزریق فیلر لب روسی با معمولی چه تفاوتی دارد؟
طبیعی بودن روش فیلر لب روسی

برای جلوگیری از افتادگی پلک و رفع چروک پشت چشم می توانید از لیفت ابر با نخ استفاده نمایید.

مزایای استفاده از فیلر لب روسی

در کل باید گفت استفاده از فیلر به دلایل مختلفی بسیار بهتر از بقیه روش ها است. استفاده از فیلر معمولا باعث ایجاد حساسیت نمی شود. استفاده از این روش موقتی است و حتی قابل تغییر است. به این معنی که اگر از نتایج راضی نبودید کافی است به پزشک خود مراجعه کنید و نتایج را تغییر دهید. یکی از مهمترین جذابیت های استفاده از فیلر نداشتن دوران نقاهت است. شما پس از استفاده از فیلر نیازی به استراحت نخواهید داشت و به راحتی می توانید به زندگی روزمره خود ادامه دهید. استفاده از این روش دردی به همراه ندارد و روشی غیر تهاجمی است. فیلر لب روسی لب ها را پر می کند و این مسئله باعث جذابیت بیش از پیش چهره شما خواهد شد.

مزایای فیلر لب روسی
چرا فیلر لب روسیه بهترین گزینه است؟

تزریق چقدر فیلر برای این روش لازم است؟

در ابتدا باید به این مسئله اشاره کرد که اگر از قبل به لب خود فیلر تزریق کرده اید باید قبل از استفاده از این روش آن را از بین ببرید. اهمیت این موضوع اینجاست که اگر فیلر دیگری در لب شما وجود داشته باشد نتیجه دلخواه خود را از فیلر لب روسی نخواهید گرفت. به همین دلیل باید حداقل دو هفته قبل از استفاده از این روش حجم دهنده قبلی را از لب خود بردارید. میزان استفاده از فیلر نیز کاملا وابسته به خواسته های شما و تشخیص پزشک است.

به عنوان مثال اگر نیاز باشد که ارتفاع لب خیلی زیاد شود تا به حد نرمال برسد شما به میزان فیلر بیشتری نیاز پیدا خواهید کرد. البته باید توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از فیلر نیز باعث عدم تقارن و از بین رفتن زیبایی شما می شود.

حجم فیلر لب برای تزریق سبک روسی
مزایا و معایب تزریق فیلر لب روسی

آیا می ذانید سابسیژن چیست؟ چه تاثیری در زیبایی شما دارد؟

مراقب های پس از فیلر لب روسی

در استفاده از این روش نسبت به روش معمولی پس از عمل تورم بیشتری در لب هایتان تجربه خواهید کرد. البته این مسئله جای نگرانی ندارد چراکه به صورت طبیعی به وجود آمده است و به همین صورت پس از گذشت چند روز از بین خواهد رفت. پس از تزریق فیلر لب باید آب فراوان بنوشید و سعی کنید لب های خود را لمس نکنید و آن ها را ماساژ ندهید.

نوشیدن الکل باعث ایجاد و تشدید کبودی در لب های شما خواهد شد پس از نوشیدن مشروبات الکلی بپرهیزید. برای بهبود بهتر لب بهتر است از ویتامین دی استفاده کنید. سعی کنید تا دو روز از فعالیت های سنگین دور بمانید و فعالیت هایی که باعث تعریق می شوند را انجام ندهید. در صورتی که در لب خود درد احساس کردید از کمپرس سرد استفاده کنید.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر لب روسی
دانستنی های درباره تزریق فیلر لب

نتیجه گیری

در نتیجه این مقاله باید گفت یکی از بهترین روش ها برای فرم دهی لب استفاده از فیلر است. استفاده از فیلر مزایای بسیاری دارد. این روش غیر تهاجمی و بدون درد است و اگر از نتیجه راضی نبودید می توانید آن را با مراجعه به پزشک تغییر دهید. استفاده از این روش نیز نیازی به استراحت ندارد و وقت و انرژی شما را برای سبهبود نمی گیرد.

البته که استفاده از فیلر لب روسی به همه توصیه نمی شود و حتما باید با مشورت پزشک این روش را انجام دهید. به عنوان مثال اگر در دوران بارداری یا شیردهی به سر می برید نمی توانید از این روش استفاده کنید. به عنوان کلام آخر این مطلب باید گفت که اگر می خواهید عوارض شدیدی را تجربه نکنید و نتیجه مطلوب را از انجام این روش بگیرید حتما به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید.

سوالات متداول

تزریق فیلر لب روسی چقدر زمان می برد؟

تزریق فیلر لب روسی حدود 1 ساعت زمان می برد که دو برابر سایر مدل های تزریق میباشد؛ دلیل آن نیز تزریقات قطره ای در حاشیه ی لب است که نیاز به دقت و زمان بیشتری دارد.

چرا قبل از فیلر لب روسی باید تزریق‌های قبلی کاملا حذف شود؟

تزریق فیلر لب روسی نیاز به هیچ فیلری در مرز لب ندارد. بنابراین برای داشتن بهترین فرم نهایی از تزریق لازم است محلول‌های پرکننده‌ی پیشین حذف شوند.

آیا تزریق فیلر لب روسی درد دارد؟

خیر. از آنجایی که قبل از تزریق فیلر لب روسی، بی حسی موضعی به سطح لب زده می شود، هیچگونه دردی را تجربه نخواهید کرد.

بهترین کلینیک تزریق فیلر لب روسی در تهران کجاست ؟

شما می توانید برای انجام تزریق فیلر لب روسی به کلینیک زیبایی ماه مراجعه نمایید و این کار را تحت نظر بهترین متخصصین زیبایی پوست انجام دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

10 دیدگاه دربارهٔ «تزریق فیلر لب روسی»

    1. هدف از فیلر لب روسی افزایش ارتفاع لب است به شکلی که مرکز لب به شکل قلب در بیاید. در فیلر معمولی لب ژل به همه لب زده می شود و افزایش حجمی یکنواخت در کل لب به وجود می آورد.

    1. سلام
      خیر. به ویژه در مدل روسی که از میزان کمتری ژل برای تزریق استفاده می شود فاقد درد است. همچنین برای افرادی که حساسیت بالایی دارند از مقدار کمی داروی بی حس کننده استفاده می شود تا از هرگونه درد یا ناراحتی جلوگیری شود.

    1. یکی از مهمترین مزایای استفاده از فیلر نداشتن دوران نقاهت است. شما پس از استفاده از فیلر نیازی به استراحت نخواهید داشت و به راحتی می توانید به زندگی روزمره خود ادامه دهید. استفاده از این روش دردی به همراه ندارد و روشی غیر تهاجمی است. فیلر لب روسی لب ها را پر می کند و این مسئله باعث جذابیت بیش از پیش چهره شما خواهد شد.

    1. سلام رضوانه جان
      پس از تزریق فیلر لب روسی باید آب فراوان بنوشید و سعی کنید لب های خود را لمس نکنید و آن ها را ماساژ ندهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *