لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ

همه آنچه را که باید در مورد لیفت ابرو با نخ بدانید

حتما شما هم تا کنون افرادی را دیده اید که به دلیل تغییر حالت و یا افتادگی ابرو ها، زیبایی اولیه چهره خود را تا حدودی از دست داده اند. ابرو یکی از اعضای صورت است که تغییر حالت آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در حالت چهره و حتی روابط اجتماعی افراد داشته باشد.

گاه افتادگی ابرو بر اثر افزایش سن اتفاق می افتد و عمل لیفت ابرو با نخ می تواند تا حدود بسیار زیادی موجب جوان تر شدن ناحیه چشم گردد. این فرایند به نوبه خود تاثیر بسیار زیادی بر چهره فرد خواهد داشت زیرا علاوه بر ابرو، تاحدودی می تواند افتادگی بالای پلک و چین و چروک های اطراف چشم را نیز بر طرف نماید. بسیاری از افراد با عمل زیبایی لیفت ابرو با نخ اشنا نیستند و شاید آن را با جراحی های زیبایی متعدد رایج، اشتباه بگیرند اما باید گفت که این عمل، با جراحی های شناخته شده تقاوت زیادی داشته و میزان تهاجمی بودن آن بسیار کم است.

لیفت ابرو با نخ چیست؟

برای معرفی این روش باید در ابتدا چنین گفت که لیفت ابرو با نخ، یکی از اعمال زیبایی است که کمترین میزان تهاجمی بودن را داشته و در عین حال بیشترین تاصیر را بر روی ظاهر افراد دارد. در این روش، نخ های استفاده شده برای کشیدن ابرو به سمت بالا، در قسمت های پیشانی و شقیقه قرار گرفته و بدون بر جای گذاشتن هر گونه محل زخم، موجب کشیده شدن ابرو ها به سمت بالا و همچنین از بین رفتن چین و چروک های این مناطق خواهد شد.

می توان گفت که عمل زیبایی لیفت ابرو با نخ در کلینیک ماه، در دسته اعمال جراحی کم خطر و با کمترین میزان ریسک قرار می گیرد که در آن عوارض ناشی از انجام این کار نیز به حداقل میزان ممکن می رسد.

مهم ترین مزیت استفاده از روش لیفت ابرو با نخ، این است که در این روش هیچ گونه عمل تهاجمی بر روی بدن انجام نشده و پس از انجام عمل لیفتینگ، حتی کوچکترین اثری از بریدگی و یا زخم ناشی از آن در نقاط لیفتینگ مشاهده نمی شود؛ از سوی دیگر، اثر آن کاملا مشخص بوده و در همان ساعت ابتدایی انجام لیفتینگ، می توان تغییر حالت ابرو ها را مشاهده نمود.

چه کسانی و چرا باید لیفت ابرو با نخ را انجام دهند؟

لیفت ابرو با نخ را می توان یک عمل زیبایی جوانسازی در نظر گرفت که با بالا تر کشیدن ابرو ها و از بین بردن چین و چروک های پیشانی و دور چشم و همچنین درشت تر جلوه دادن چشم ها، می تواند تاثیر بسیار زیادی در شاداب تر و جوان تر شدن ظاهر افراد و به ویژه خانم ها داشته باشد. 

از طرفی، لیفت ابرو، تا حدودی موجب کشیده شدن گوشه چشم به سمت بالا نیز می شود که این مسئله نیز به نوبه خود می تواند نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره افراد داشته باشد.

لیفت ابرو با نخ برای کدام دسته از افراد مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، تمام افرادی که دارای: ابرو های افتاده (به هر دلیلی)، چین و چروک پیشانی، خط بین دو ابرو (خط اخم) و همچنین پلک های افتاده هستند، می توانند برای انجام این عمل زیبایی اقدام نمایند.

اما قبل از انجام آن باید بدانند که، شل و نازک بودن بیش از حد پوست، کم بودن مقدار چربی موجود در پوست و همچنین وجود هر گونه اختلال در فرایند انعقاد خون، می تواند این عمل را با مشکل مواجه کند و افراد دارای این مشکلات گزینه مناسبی برای انجام لیفت با نخ نیستند. اما شاید پس از همه این توضیحات، این شوال برای شما هم پیش آمده باشد که، مراحل لیفت ابرو با نخ به چه صورت است؟ در ادامه این مراحل را به اختصار توضیح خواهیم داد.

مراحل انجام لیفت ابرو با نخ

قبل از هر چیز، زمانی که فردی برای انجام لیفت ابرو با نخ مراجعه می کند، پزشک متخصص طی یک جلسه مشاوره، تمام موارد مربوط به سلامت جسمانی فرد و همچنین تمام موارد احتمالی مربوط به شکست این عمل زیبایی را به طور کامل بررسی می کند تا از نتیجه دهی مطلوب این عمل اطمینان حاصل نماید. پس از آن، جلسه ای برای انجام این عمل زیبایی تعیین شده و پزشک متخصص، موارد و کارهایی را که قبل از انجام این عمل زیبایی باید توسط مراجع انجام شود، به وی گوشزد خواهد کرد.

در آغاز عمل لیفت ابرو با نخ، ابتدا نقاطی را که قرار است نخ لیفتینگ از آن ها عبور کند، بر روی پیشانی، ابرو و یا شقیقه ها علامت گذاری شده و سپس قسمت مورد نظر، به صورت موضعی بی حس می شود. در مرحله بعد، مرحله اصلی عمب لیفت ابرو با نخ، با استفاده از سوزن های باریک بسیار تیز، نخ های لیفتینگ از لایه های زیرین پوست عبور داده شده و در محل مقابل از زیر پوست خارج می شود.

پس از عبور دادن هر تعداد رشته نخ مورد نیاز برای لیفت ابرو، تمام نخ ها در ابتدا و انتها محکم شده و سپس کشیده می شوند تا ابرو، شکل مد نظر را به خود بگیرد؛ سپس قسمت های اضافی نخ قطع می شوند. این کار موجب می شود تا به مرور زمان، با تحریک پوست و سلول های پوستی جهت ترشح کلاژن، پس از جذب نخ های استفاده شده برای لیفتینگ، پوست همچنان به همان حالت باقی مانده و حالت خود را برای مدت حداقل 1 و حداکثر 3 سال حفظ کند.

مدت زمان حفظ حالت لیفتینگ بر روی پوست، بستگی کامل به نوع پوست فرد و همچنین میزان مهارت پزشک انجام دهنده این عمل دارد.

سوالات متداول لیفت ابرو با نخ

ماندگاری لیفت ابرو با نخ چقدر است؟

اگر توصیه های پزشک را رعایت کنید و غذای چرب و شور نخورید و مصرف دخانیات و الکل را هم متوقف کنید نتایج لیفت ابرو با نخ 2 تا 3 سال باقی می ماند.

آیا لیفت ابرو با نخ درد دراد؟

قبل از لیفت ناحیه مورد نظر با مواد موضعی بی حس می شود و به همین دلیل در طول درمان دردی حس نمی کنید. بعد از رفتن بی حسی در روزهای اول کمی درد و کشش احساس می کنید.

هزینه لیفت ابرو با نخ چقدر است؟

هزینه لیفت ابرو با نخ بسیا کمتر از جراحی است و به تعداد نخ های استفاده شده، نوع نخ و مهارت پزشک بستگی دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

2 دیدگاه دربارهٔ «لیفت ابرو با نخ»

  1. سلام من یک هفته پیش لیفت ابرو با نخ انجام دادم اولش خوب بود ولی الان ابروهام بالا پایین شدن. درست میشن ابروهام؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *