تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر مو چندتا است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد چندبار است؟ به کار بردن لیزر برای از بین بردن مو‌های زائد از جمله شیوه‌های نوین برای اصلاح است. سرعت بالا، عوارض کمتر و هم چنین تأثیر حداکثری بر روند رشد و کاهش مو‌های زائد از جمله مزیت‌های استفاده از دستگاه لیزر است. سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا با یک جلسه لیزر، مو‌های زائد از بین خواهند رفت؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر مو

برای از بین بردن مو‌های زائد، رنگدانه‌های مو، اشعه تابانده شده از لیزر را جذب می‌کنند. این نور به گرما تبدیل شده و فولیکول‌های مو را که باعث رشد مو‌های زائد هستند را مورد هدف قرار می‌دهد. در اثر این گرما، فولیکول‌ها آسیب دیده و روند رشد آن‌ها کند شده و یا به صورت کامل متوقف می‌شود.

دقت داشته باشید پس از هر بار لیزر، تعدادی از فولیکول‌های مو به حالت استراحت رفته و رشد آن‌ها متوقف می‌شود اما برخی دیگر رشد پیدا خواهند کرد. این چرخه پس از هر بار استفاده از لیزر در تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد، ادامه خواهد داشت تا رشد تمامی فولیکول‌ها کاملاً متوقف شود.
پس از هر بار جلسه لیزر، مو‌ها به صورت نازک‌تر، ظریف‌تر و نرم‌تر ظاهر می‌شوند. لیزر درمانی برای حذف مو‌های اضافی را می‌توان برای نواحی مختلف بدن مانند دست‌ها، پا‌ها، زیر چانه، صورت، زیر بغل، شکم، خط بیکینی و… انجام داد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد
تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد

با توجه به توضیحات داده شده می‌توان نتیجه گرفت که تنها با یک بار لیزر موهای زائد نمی‌توان مو‌های ناخواسته را از بین برده و در نهایت پوستی صاف و براق داشته باشید. تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر مو برای افراد مختلف با توجه به نوع پوست، نوع رنگ مو، فولیکول‌ها و ضخامت مو‌ها می‌تواند توسط جراح متخصص به صورت متغیر باشد. علاوه بر موارد گفته شده نوع دستگاه لیزر نیز می‌تواند تأثیر به سزایی در تعداد جلسات به کار رفته در لیزر مو‌های زائد داشته باشد.

کلینیک زیبایی ماه مفتخر است که با استفاده از دستگاه لیزر کندلا تحت لیسانس آمریکا زیر نظر متخصصین زیبایی و اپراتور‌های کارآزموده و با تجربه، خدمات لیزر مو‌های زائد را در اختیار شما مراجعه‌کنندگان قرار دهد. به طور متوسط تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد بین ۸ الی ۱۰ جلسه متغیر خواهد بود. همان طور که گفته شد عوامل متعددی در مشخص کردن جلسات لیزر نقش مؤثری خواهند داشت.

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

اصلاح کردن مو‌های زائد با هدف از بین بردن آن‌ها به شیوه‌های سنتی مانند استفاده از ژیلت، دستگاه‌های اپیلیدی، اپیلاسیون، پماد‌ها و کرم‌های موبر و… موجب می‌شوند تا به پوست و مو آسیب‌های وارد شود. لیزر مو‌های زائد به منظور کاهش و متوقف کردن رشد مو‌ها موفق شده است تا طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. از طرفی لیزر درمانی برای حذف مو‌های ناخواسته باید در جلسات متعدد بین ۸ الی ۱۰ جلسه انجام شود تا تأثیر خود را بر روند رشد مو‌ها بگذارد.

شما می‌توانید با مراجعه حضوری یا غیرحضوری به کلینیک زیبایی ماه و بهره‌مندی از جلسات مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف از جمله لیزر مو‌های زائد، تعداد دقیق جلسات را بر اساس نوع پوست، رنگ مو، ضخامت مو‌ها و هم چنین ناحیه مورد نظر مطلع شده و کار لیزر خود را به کلینیک زیبایی ماه بسپارید.

منابع :

fullspectrumdermatology.com

skinrenewaloftulsa.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *