تاثیر بوتاکس مو بر موخوره

تاثیر بوتاکس مو بر موخوره
استفاده از شیوه درمانی بوتاکس طی سال‌های اخیر توانسته طرفداران بیساری را به سمت خود جذب کند. در حالی که بوتاکس پوست برای کاهش و برطرف کردن علائم پیری از جمله چین و چروک‌ها و خطوط ایجاد شده بر روی صورت انجام می‌شود، بوتاکس مو فرایند متفاوتی را به دنبال خواهد داشت. در واقع بوتاکس مو از سم بوتولین به منظور صاف و پر کردن مو‌ها استفاده می‌کند.
تاثیر بوتاکس مو بر موخوره
نقش بوتاکس در از بین بردن موخوره
 

تاثیر بوتاکس مو بر موخوره

یکی از رایج‌ترین اثرات ناخواسته افزایش سن، نازک شدن و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی مو‌ها است. بوتاکس مو یکی از شیوه‌های درمانی برای جلوگیری از این عوارض است که با تزریق سم باکتریایی بوتولین انجام می‌شود. هدف اصلی از انجام بوتاکس مو، کاهش وز شدن مو‌ها، از بین رفتن موخوره، صاف کردن و در عین حال پر پشت کردن آن‌ها است. بوتاکس مو به عنوان آخرین درمان زیبایی برای حالت دادن مو‌ها به صورت عمیق شناخته می‌شود. بوتاکس مو یکی از شیوه‌های درمانی با کمک حالت دهنده‌های غیر شیمیایی است که به مو‌ها تزریق می‌شوند و به عنوان یک سد محافظ برای مو‌ها در برابر عوامل مخرب آن‌ها به شمار ‌می‌روند. در واقع یکی از تکینک‌های احیا و نگه داری سلامت مو‌ها به حساب می‌آید.

آیا بوتاکس پیشانی باعث ریزش مو می‌شود؟

بوتاکس مو را می‌توان برای افراد زیر اجرا کرد:
  • افرادی که به دلیل کم آبی دارای مو‌های مجعد هستند.
  • کسانی که در مناطق با آب و هوای مرطوب زندگی می‌کنند.
  • افرادی که به دلیل رنگ شدن مو‌ها درگیر مو‌های وز شده یا دارای موخوره هستند.
  • افرادی که به دلیل افزایش سن، مو‌های نازک و شکننده دارند.
اثر بوتاکس مو بر موخوره
سلامتی موها با بوتاکس مو

آیا با بوتاکس می‌توان موخوره را از بین ‌برد؟

موخوره حالتی از آسیب دیدگی مو‌ها است که به علت وز بودن مو‌ها موجب دو شاخه شدن انتهای ساقه مو می‌شود. در افراد نوع تشکیل موخوره و حالت شکستن مو‌ها می‌تواند متفاوت باشد. تشکیل موخوره در ادامه موجب نازک شدن مو‌ها شده و با جدا شدن از ساقه مو، باعث می‌شود مو‌ها کم پشت‌تر از قبل دیده شوند. در این حالت مو‌ها رشد نخواهند داشت و در همان اندازه خود ثابت باقی می‌مانند.

بهترین کلینیک در پاسداران برای بوتاکس

استفاده از بوتاکس مو موجب کاهش وز مو‌ها شده و هرگونه آسیب وارد شده بر مو‌ها را ترمیم می‌کند. انتخاب آن می‌تواند به عنوان بهترین گزینه درمانی برای مردان و زنان شناخته شود. مواد بوتاکس به قسمت‌های آسیب دیده مو‌ها نفوذ کرده و با از بین بردن موخوره ایجاد شده از وز مو‌ها و آسیب‌های دیگر موجب می‌شود نرمی، لطافت، درخشندگی و برق خاصی را به مو‌ها ببخشد. بهبود موخوره و وزی موها با بوتاکس مو  

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

تزریق بوتاکس مو تأثیر به سزایی در درمان و احیاء مو‌ها دارد. این کار تا مقدار بسیاری از وارد شدن آسیب به مو‌ها جلوگیری کرده و سلامتی آن‌ها را تضمین می‌کند. موخوره و وز ماندن مو‌ها موجب شکستن و نازک شدن آن‌ها شده که این عامل از رشد آن‌ها جلوگیری می‌کند. در ادامه می‌تواند با ریزش مو همراه باشد. متخصصان با تجربه در کلینیک زیبایی ماه با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، بوتاکس مو را به صورت تزریقی برای مراجعین انجام می‌دهند. شما می‌توانید برای دریافت شیوه درمانی مناسب از جلسات رایگان مشاوره حضوری و غیرحضوری در کلینیک زیبایی ماه بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

تاثیر بواکس بر رنگ موها چیست؟

بوتاکس مو،هیچ آسیبی به رنگ موها وارد نمی کند و حتی باعث می‌شود رنگ موهایتان طبیعی‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند.

دلایل بوتاکس مو چیست؟

هدف اصلی از انجام بوتاکس مو، کاهش وز شدن مو‌ها، از بین رفتن موخوره، صاف کردن و در عین حال پر پشت کردن آن‌ها است.

مراقبت های بعد از بوتاکس مو چیست؟

بعد از بوتاکس موها سعی کنید تا 3 روز موهای خود را نشویید و بعد از 3 روز هم حتما از شامپو فری سولفات استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *