هزینه جراحی لیفت سینه (ماستوپکسی)

هزینه جراحی لیفت سینه (ماستوپکسی)

هزینه جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه با نام علمی ماستوپکسی شناخته می‌شود. بیشترین افرادی که به سمت این جراحی کشیده می‌شوند، کسانی هستند که می‌خواهند سینه‌هایی خوش فرم با ظاهری جوان پسند تر را داشته باشند.

هزینه جراحی لیفت سینه (ماستوپکسی)

در این میان داشتن آگاهی در مورد هزینه جراحی لیفت سینه به بیمار کمک می‌کند تا بتواند تصمیم‌گیری درستی را انجام دهد. این هزینه می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد.

جراحی لیفت سینه

در بسیاری از بانوان، داشتن سینه‌های افتاده و یا شل شده می‌تواند از لحاظ روحی و روانی چندان خوشایند نباشد. بالا رفتن سن، کاهش وزن شدید، بارداری، شیردهی و هم چنین افزایش وزن و تجمع رسوبات چربی در ناحیه بافت سینه موجب می‌شود تا پستان‌ها حالت شل و افتاده‌ای را به خود بگیرند.

جراحی لیفت سینه

جراحی زیبایی لیفت سینه یا ماستوپکسی یکی از چندین تکنیک رایج در بین بانوان است که با استفاده از آن می‌توانند سینه‌های خود را به حالت طبیعی برگردانده و آن‌ها را با ظاهری جوان‌تر نمایان کنند. در روش جراحی بالا کشیدن سینه‌ها یا همان لیفت کردن علاوه بر این با کمک این روش می‌توانند چین و چروک ایجاد شده در اثر افتادگی را از بین برده و با زیباتر کردن پستان‌ها، اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

مزایای لیفت سینه یا ماستوپکسی

 

مزایای لیفت سینه یا ماستوپکسی
انجام جراحی ماستوپکسی برای افرادی که در اثر عوامل وراثتی یا محیطی نام برده شده (سن،چاقی،کاهش وزن و… ) دچار سینه‌های آویزان می‌شوند دارای مزایای مختلفی است که عبارتند از:

  • جوان‌سازی چهره
  • درمان شل شدگی و افتادگی پوست
  • برطرف کردن چین‌وچروک‌های ایجاد شده بر روی سینه
  • خوش فرم کردن و زیباسازی پستان‌ها

هزینه جراحی لیفت سینه

با توجه به اینکه در دنیای امروز تعداد افرادی که به دنبال زیبا نمودن بدن خود هستند رو به افزایش است و علاوه بر آن تعداد مراکز درمانی بی‌شماری در مناطق مختلف مکان زندگی بیمار وجود دارند، از این رو بررسی و داشتن اطلاعات کافی در مورد هزینه‌های جراحی می‌تواند یک امتیاز در نظر گرفته شود.

هزینه جراحی لیفت سینه
هزینه جراحی لیفت سینه (ماستوپکسی) پس از انجام معاینات فیزیکی پزشک معالج بر روی بیمار و ارزیابی ناحیه سینه مشخص می‌شود. هر چند عوامل متعددی وجود دارند که در تعیین قیمت و هزینه اصلی جراحی نقش به سزایی دارند اما جراح متخصص با توجه به شرایط بیمار و میزان بافت ناحیه مورد نظر می‌تواند قیمت را اعلام کند.

عوامل تأثیرگذار در هزینه لیفت سینه (ماستوپکسی)

 

عوامل تأثیرگذار در هزینه لیفت سینه (ماستوپکسی)
مشابه سایر عمل‌های زیبایی، جراحی لیفت سینه و هزینه آن بسته به پارامتر‌های مختلفی انجام می‌شود. برخی از این عوامل عبارتند از:

1. میزان مهارت و دستمزد جراح

یکی از مهم‌ترین پارامتر‌های تأثیرگذار بر هزینه جراحی لیفت سینه، میزان مهارت جراح است. با توجه به اینکه بافت سینه از جمله بخش‌های حساس بدن است و روش جراحی یک شیوه تهاجمی است، تجربه بالای پزشک معالج نقش مهمی در دستیابی به نتیجه مورد نظر بدون وارد شدن آسیب به بافت را نیاز دارد.

2. موقعیت جغرافیایی و مکانی بیمار

زندگی در شهر‌های مختلف موجب می‌شود تا همانند سایر موارد، هزینه انجام جراحی‌های زیبایی نیز متفاوت باشد. علت این امر، تفاوت میزان اجاره بها، دسترسی به امکانات و تجهیزات پزشکی است.

جراحی پروتز سینه

3. میزان بافت سینه مورد نظر

افراد مختلف با مراجعه به جراح متخصص می‌خواهند که جراحی لیفت سینه بر روی آن‌ها انجام شود. این خود دلیل اصلی برای تفاوت هزینه‌های انجام این جراحی در افراد می‌شود. مقدار بافت ناحیه سینه با توجه به حجم آن که قرار است عمل بر روی آن انجام شود وجه تمایز این اختلاف قیمت است.

4. انتخاب تکنیک جراحی

جراحی لیفت سینه به روش‌های مختلف اجرا می‌شود. ایجاد برش‌های متفاوت در نواحی پستان در هزینه انجام آن تأثیر به سزایی دارد. در برخی از روش‌ها ممکن است با جابجایی نوک سینه و هاله اطراف آن مواجه شوند که در این صورت نیاز است به موقعیت جدید تغییر مکان داده شود به همین دلیل با افزایش قیمت روبرو خواهید شد.

5. هزینه‌های جانبی

از جمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت جراحی ماستوپکسی ، هزینه‌های جانبی آن است. این هزینه‌ها شامل مواردی مانند هزینه‌های بیمارستان، هزینه بیهوشی و مواد استفاده شده در این مرحله، هزینه انجام آزمایش‌های مورد نیاز برای ارزیابی و معاینه بیمار، هزینه‌های مراقبتی قبل، حین و بعد از عمل و… است.

هزینه جراحی لیفت سینه در تهران

 

با توجه به اینکه استان تهران ‌به عنوان پایتخت ایران شناخته می‌شود، مراکز درمانی و جراحان متخصص بی‌شماری در این منطقه جغرافیایی مشغول به فعالیت در زمینه جراحی‌های زیبایی هستند. از طرفی وجود امکانات و بهره‌مندی کلینیک‌های زیبایی از تجهیزات پیشرفته بر اساس آخرین متد‌های روز دنیا موجب می‌شود تا هزینه انجام یک جراحی نسبت به سایر استان‌ها بیشتر باشد.

هزینه جراحی لیفت سینه در تهران

به همین علت، هزینه جراحی لیفت سینه در تهران با قیمتی گران‌تر از سایر مناطق توسط جراحان دارای بورد و با تجربه بالا تعیین می‌شود. کلینیک زیبایی ماه به عنوان یکی از مراکز درمانی و زیبایی شناخته شده و مطمئن در تهران با میزان رضایتمندی بالا به شما کمک می‌کند تا با هزینه‌ای متعارف بتوانید به اندام ایده آل خود دست یابید.

جراحی لیفت سینه و کلینیک زیبایی ماه

 

جراحی لیفت سینه و کلینیک زیبایی ماه
لیفت سینه یا ماستوپکسی از شیوه‌های نوین جراحی زیبایی پستان به شمار می‌رود. در این روش جراحی، با استفاده از ایجاد برش در ناحیه بافت سینه، جراح پستان را به سمت بالا کشیده و آن‌ها را سفت‌تر می‌کند. جراحی لیفت سینه با استفاده از روش‌های مختلف قابل اجرا است.

اگر شما هم قصد دارید برای زیباتر شدن بافت سینه خود، این عمل جراحی را انجام دهید می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری به مرکز درمانی کلینیک زیبایی ماه مراجعه کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *