هزینه لاغری سریع

هزینه لاغری سریع

با روش ها و راهکار ها و هزینه لاغری سریع آشنا شوید

بسیاری از افرادی که از وزن بالا و یا حتی چاقی موضعی در برخی از اندام های خود ناراضی هستند و به دنبال راهی برای رسیدن به اندام دلخواه خود در کمترین زمان ممکن هستند، در قدم اول در مورد هزینه لاغری سریع  تحقیق می کنند.

با یک جستجوی کوتاه می توان متوجه شد که امروزه از انواع روش های به روز و دستگاه های متعدد برای لاغری سریع اندام ها و بخش های مختلف بدن استفاده می شود که هر یک از آن ها با توجه به موارد و معیار های مختلف، دارای هزینه های متفاوتی هستند.

اما سوالی که در این‌ جا ذهن ما را به خود مشغول می‌کند این است که هزینه لاغری سریع چقدر است و هر یک از این روش ‌ها با چه هزینه ‌ای قابل انجام هستند.

هزینه لاغری سریع چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه لاغری موضعی، با توجه به معیار های مختلفی می‌تواند تعیین شود. اولین معیار برای تعیین هزینه لاغری سریع، نوع روشی است که برای رسیدن به اندام ایده آل، از آن استفاده می شود.

سپس موضعی که قرار است تحت عمل لاغری قرار بگیرد، تعیین کننده میزان هزینه این عمل زیبایی خواهد بود. با توجه به اینکه بافت چربی در اندام های مختلف، دارای مقاومت های متفاوتی در برابر شکسته شدن هستند، بنابراین زمان رسیدن به نتیجه مد نظر برای آن ها نیز متفاوت خواهد بود.

در مرحله بعد هزینه لاغری با دستگاه به نوع دستگاه، نوع روش، مقدار تجهیزات کلینیک لاغری پاسداران که این روش در آن انجام می ‌شود، میزان مهارت و تخصص پزشک معالج و نوع فیزیولوژی بدن فردی که تحت این عمل قرار می‌گیرد، تعیین کننده هزینه نهایی خواهند بود.

فرایند لاغری سریع در دنیای مدرن، با استفاده از برخی دستگاه های طراحی شده به این منظور انجام می شود که با توجه به نوع عملکرد دستگاه و نوع تاثیر آن بر روی بافت چربی، می تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد.
بر همین اساس، برخی از دستگاه ها با استفاده از امواج صوتی و برخی دیگر با استفاده از اشعه لیزر بر روی اندام مورد نظر و بافت چربی تجمع یافته در آن تاثیر گذاشته و موجب شکسته شدن و از بین رفتن چربی های اضافی در آن موضع خواهند شد.

در ادامه به معرفی برخی از روش های هزینه لاغری با دستگاه مورد استفاده برای رسیدن به لاغری در مدت زمان بسیار کم و هزینه لاغری سریع حاصل از این روش ها در کلینیک زیبایی ماه، خواهیم پرداخت.

لاغری سریع با دستگاه اگزیمیا

دستگاه اگزیمیا یکی از دستگاه های نوین برای دست یابی به لاغری سریع با استفاده از اشعه لیزر است که در آن بدون هر گونه درد و نیاز به جراحی و در کمترین زمان ممکن قادر به از بین بردن چربی های اضافی و ایجاد اندامی مناسب برای افراد است.

از آنجا که عملکرد این دستگاه بر اساس ایجاد حرارت در موضع چربی بوده و به این ترتیب موجب شکسته شدن سلول های چربی و جذب آن توسط بدن می گردد. بدین ترتیب هزینه لاغری سریع با استفاده از دستگاه اگزیمیا بر اساس مواردی تعیین می گردد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • مهارت، تجربه و تخصص پزشک معالج
  • تعداد جلسات مورد نیاز
  • موضع تحت درمان و میزان بافت چربی
  • استفاده از روش های تکمیلی برای جوابدهی بهتر

لاغری سریع با دستگاه لیپولیز

این روش یکی از روش های ادغامی و نوعی روش نیمه تهاجمی برای لاغری سریع است که در آن به طور همزمان از اشعه لیزر و دستگاه لیپوساکشن برا خارج کردن و حذف بافت چربی از بدن استفاده می شود.

هزینه لاغری سریع با استفاده از این روش نیز می تواند بسته به عوامل مختلف، متفاوت باشد. در روش لیپولیز، ابتدا با استفاده از اشعه لیزر بافت چربی گرم و ساختار سلول های چربی شکسته شده و سپس با استفاده از لوله های بسیار باریک لیپوساکشن، چربی های آزاد شده، از بدن خارج می شوند.

از آن جا که در این روش به دلیل استفاده از لوله های بسیار باریک لیپو ساکش باید برش هایی میلیمتری بر روی عضو ایجاد شود، نسبت به روش قبل ممکن است کمی با درد همراه باشد؛ هرچند که موضع بی حس می شود.

هزینه لاغری سریع با استفاده از این روش نیز به میزان بافت چربی موجود در موضع مورد نظر و همچنین میزان مقاومت سلول های چربی آن موضع در برابر شکسته شدن بستگی دارد و در نهایت، مهارت و تجربه پزشک متخصص است که تعیین کننده نتیجه این عمل زیبایی و هزینه لاغری سریع ناشی از انجام آن خواهد بود.

لاغری سریع با روش کرایولیپولیز

روش کرایو لیپولیز نیز یکی از روش های غیر تهاجمی برای لاغری سریع است که برای شکستن و حذف چربی های تجمع یافته در اندام های مختلف بدن استفاده می شود. روش کرایو لیپولیز نیز درست همانند روش لیپولیز موجب شکسته شدن سلول های چربی می شود با این تفاوت که برخلاف روش لیپولیز، در این روش از انجماد سلول های چربی برای حذف آن ها استفاده می شود.

لاغری با دستگاه با استفاده از روش کرایوکیپولیز، به میزان مقاومت بافت چربی موضع مورد نظر در برابر درمان داشته و همچنین بر اساس تعداد جلسات درمانی مورد نیاز تعیین می گردد.

لاغری سریع با روش کویتیشن

دستگاه کویتیشن یکی از دستگاه های مورد استفاده برای رسیدن به اندام مناسب بوده و هزینه لاغری سریع حاصل از آن را می توان به نسبت مناسب تر از روش های دیگر لاغری دانست. در این روش، امواج اولترا سوند خارج شده از دستگاه، بر روی بافت چرب تاثر مستقیم گذاشته و با گرم کردن آن، موجب آب شدن چرب و ساده تر شدن تجزیه آن توسط بدن می گردد.

هر چند هزینه لاغری سریع با استفاده از این روش کمتر است اما همچنان بر اساس موضع مورد نظر و همچنین میزان مقاومت بافت چربی ممکن است هزینه ها کمی متغییر و متفاوت باشند.

سوالات متداول هزینه لاغری سریع

هزینه لاغری سریع با استفاده از دستگاه اگزیمیا بر اساس چه مواردی تعیین می گردد؟

مهارت، تجربه و تخصص پزشک معالج
تعداد جلسات مورد نیاز
موضع تحت درمان و میزان بافت چربی
استفاده از روش های تکمیلی برای جوابدهی بهتر

هزینه لاغری سریع با دستگاه لیپولیز به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه لاغری سریع با دستگاه لیپولیز به میزان بافت چربی موجود در موضع مورد نظر و میزان مقاومت سلول های چربی آن موضع در برابر شکسته شدن بستگی دارد و مهارت پزشک متخصص تعیین کننده هزینه نهایی این روش لاغری سریع خواهد بود.

هزینه لاغری سریع با روش کویتیشن چقدر است؟

هزینه لاغری سریع با روش کویتیشن، به میزان مقاومت بافت چربی موضع مورد نظر در برابر درمان بستگی داشته و بر اساس تعداد جلسات درمانی مورد نیاز تعیین می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

4 دیدگاه دربارهٔ «هزینه لاغری سریع»

    1. این کار کاملاً اشتباه است. هیچگاه هیچ وعده غذایی نباید حذف شود. زیرا این روش باعث کم شدن سوخت و ساز و در نتیجه مقاوم شدن بدن فرد به کاهش وزن می شود. مصرف مواد غذایی سالم و کم کالری به عنوان شام حتماً توصیه می شود اما این وعده نباید حذف گردد.

  1. سلام وقتتون بخیر
    چند روز بعد از انجام لاغری سریع با دستگاه لیپولیز می‌تونیم فعالیت‌های بدنی مثل ورزش و پیاده روی انجام بدیم؟

    1. چند روز اول بهتر است بیمار استراحت کند اما پس از آن پیاده روی بعد از عمل مانعی ندارد اما حدودا یک هفته باید از انجام فعالیت‌های بدنی شدید که باعث افزایش ضربان قلب و فشار خون می‌شوند پرهیز کرد. راه رفتن می‌تواند در تخلیه خونابه‌ها و کاهش تورمات تاثیر داشته باشد زیرا خوابیدن و استراحت مطلق دوران نقاهت را طولانی‌تر می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *