لیفت غبغب با نخ

لیفت غبغب با نخ

غبغب در همه افراد وجود دارد زیرا در واقع این واژه برای قسمت زیر چانه و حد فاصل میان چانه و گردن به کار برده می شود؛ اما در برخی از افراد به دلایل مختلف، این قسمت دچار شل شدگی و افتادگی می شود.

لیفت غبغب با نخ، یکی از روش هایی است که برای درمان افتادگی های غبغب ناشی از افزایش سن، چاقی بیش از حد، کاهش وزن شدید و یا دلایل موروثی و ژنتیکی، مورد استفاده قرار گرفته و تاثیر و نتایجی بسیار عالی نیز به دنبال خواهد داشت.

از آن جا که وجود غبغب و به ویژه غبغب های افتاده و شل شده، فرم صورت را خراب کرده و جلوه بدی در صورت افراد ایجاد می کنند، بسیاری از آقایان و خانم هایی که در سنین مختلف و با توجه به موارد و دلایل ذکر شده با این عارضه مواجه می شوند، برا انجام لیفت غبغب با نخ اقدام می کنند.

لیفت غبغب با نخ چیست؟

عمل های زیبایی لیفتینگ با نخ، که برای اعضای مختلفی از بدن و به ویژه قسمت های مختلف صورت انجام می شوند، در دسته عمل های زیبایی غیر تهاجمی و کم تهاجمی دسته بندی می شوند. زیرا برای انجام آن ها، هیچ گونه نیازی به ایجاد برش (حتی در اندازه های کوچک) وجود نداشته و محلی از بخیه یا زخم ناشی از انجام این کار، بر روی موضع لیفت شده باقی نخواهد ماند.

لیفت غبغب با نخ نیز در همین دسته ار اعمال زیبایی قرار می گیرد که در آن، با استفاده از نخ های مخصوص، پوست شل شده ناحیه غبغب، به طور کامل کشیده شده و با ظاهری طبیعی، موجب جمع شدن غبغب و خوش فرم شدن صورت خواهد شد.

یکی از دلایل پر طرفدار بودن این عمل، عدم استفاده از بیهوشی عمومی در آن و همچنین عدم وجود عوارض شدید پس از انجام این عمل است.
از طرفی، این عمل، به سرعت انجام شده و بر خلاف سایر جراحی های مربوط به رفع غبغب، دوره نقاهت طولانی مدت نداشته و تقریبا بلافاصله پس از انجام لیفتینگ، فرد می تواند به زندگی عادی خود باز گردد.

مراحل لیفت غبغب با نخ چگونه است؟

زمانی که فردی برای انجام لیفت غبغب با نخ به پزشک متخصص مراجعه می کند، پس از گذراندن مراحل زیر، نتیجه دلخواه خود را کسب می نماید:

  •  یک جلسه مشاوره برای تکمیل اطلاعات پزشکی از قبیل هر گونه سابقه بیماری یا وجود هر نوع بیماری زمینه ای، مصرف دارو یا هر نوع عارضه جدی در پوست و همچنین ایجاد دیدگاهی معقول از عمل لیفتینگ در فرد مراجعه کننده، الزامی است.
  •  تعداد نخ های مورد نیاز و همچنین نقاطی که باید عمل لیفت در آن ها انجام شود، توسط پزشک تعیین می شوند.
  •  محل انجام عمل لیفت غبغب با نخ، علامت گذاری و به صورت موضعی بی حس می شوند.
  •  با استفاده از سوزن های باریک و تیز مخصوص این کار، نخ ها از قیمت های علامت گذاری شده، از زیر لایه های پوستی عبور داده شده و آماده تکیل فرایند لیفتینگ می شوند.
  •  ابتدای نخ ها با بخیه های ریز محکم شده و نخ ها به طور یکسان کشیده می شوند.
  •  انتهای نخ ها پس از کشیده شدن به اندازه مورد نظر، توسط بخیه محکم شده و بخش اضافی نخ ها قطع می شوند.

مزایای لیفت غبغب با نخ در مقایسه با لیفت با روش های دیگر در چیست؟

روش های مختلفی برای لیفت غبغب وجود دارند که با مقایسه آن ها با لیفت غبغب با نخ، می توان متوجه شد که این روش، مزایای بسیار بیشتری نسبت به همه آن ها خواهد داشت. در ادامه به برخی از مزایای این روش، به صورت تیتر وار اشاره خواهیم کرد.

  •  در روش لیفت غبغب با نخ، به هیچ عنوان اثری از انجام اعمال تهاجمی و هر گونه برشی بر روی موضع وجود ندارد.
  •  زمان انجام عمل لیفت غبغب با نخ در مقایسه باروش های دیگر بسیار کمتر است.
  •  بلا فاصله پس از اتمام فرایند لیفتینگ، تاثیر آن به طور محسوس قابل مشاهده است.
  •  دوره نقاهت بسیار کمی داشته و تقریبا بلافاصله پس از انجام آن، فرد می تواند با رعایت برخی نکات ذکر شده توسط متخصص، به زندگی عادی خود ادامه دهد.
  •  نخ های استفاده شده برای لیفتینگ، ضد حساسیت بوده و توسط بدن جذب می شوند و همزمان با جذب، موجب تحریک کلاژن سازی در سلول های پوستی اطراف خود و استحکام ساختار لایه های پوستی و در نتیجه افزایش ماندگاری لیفت غبغب با نخ خواهند شد.
  •  هزینه این عمل زیبایی در مقایسه با سایر روش ها، بسیار کمتر و مناسب تر است.
  •  از آن جا که در این روش، هیچ آسیبی به بافت زیر چانه و رگ های خونی و اعصاب موجود در آن قسمت وارد نشده و نخ ها تن ها از لایه های زیرین پوستی عبور داده می شوند، ریسک انجام این عمل به کمترین حد ممکن می رسد.

سوالات متداول لیفت غبغب با نخ

لیفت غبغب با نخ دائمی است؟

لیفت غبغب با نخ یک روش موقتی است و بعد از 2 الی 3 ماه آثارش ار بین می رود.

عوارض لیفت غبغب با نخ

سرخی و قرمزی
التهاب و کبودی
عفونت
درد

هزینه لیفت غبغب با نخ چقدر است؟

هزینه لیفت غبغب با نخ به نوع نخ به کار رفته، وسعت محل لیفت، مهارت پزشک و به کلینیک مربوطه بستگی دارد. جهت رزرو نوبت و اطلاع از هزینه با مشاوران ما در کلینیک زیبایی ماه در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

2 دیدگاه دربارهٔ «لیفت غبغب با نخ»

    1. سلام لیلی عزیز
      بعد از لیفت غبغب با نخ تا 12 ساعت نباید صورتتان را خیس کنید. برای استخر سونا و جکوزی بهتر است تا بهبودی کامل جای بخیه ها صیر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *