تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت

در تزریق چربی به صورت، ابتدا ناحیه اهدا کننده مشخص شده (مانند شکم، ران یا باسن) و از لیپوساکشن برای استخراج چربی استفاده می شود. چربی برداشت شده از بدن خود بیمار می باشد و می تواند مجدداً تزریق شود، سپس چربی ساکشن شده به صورت پیوند زده شده و چین ها را پر  می کند. حدود 50٪ چربی تزریق شده زنده خواهد ماند و برای همیشه ماندگار خواهد بود.

دوره نقاهت 10 روزه
نوع بی هوشی موضعی

جوان سازی صورت با انتقال چربی

هدف از انتقال چربی، جوانسازی صورت با افزایش حجم، تغییر خطوط و کاهش چین و چروک است. این پیوند کمک می کند تا پر شدن بافت های صورت که با افزایش سن از بین رفته است، بازگردد. همچنین نشان داده شده است که کیفیت پوست و بافت پوست را بهبود می بخشد. جوان سازی صورت با انتقال چربی معمولاً در مناطقی مانند گونه ها، لب ها، پلک ها، شقیقه ها و برای چین و چروک های اطراف دهان (خطوط ماریوت، خطوط بینی) استفاده می شود و ظاهری زیباتر و جوانتر به صورت می بخشد.

تزریق چربی به صورت با تغییر حجم و کانتور صورت را جوان می کند اما فقط باعث کم شدن یا سفت شدن بافت ها می شود. بیمارانی که دارای شلی قابل توجه یا افتادگی پوست صورت و گردن هستند ممکن است از لیفت صورت و یا لیفت گردن سود بیشتری ببرند.

کاندیدای مناسب برای تزریق چربی به صورت

جوان سازی صورت با انتقال چربی گزینه بسیار خوبی برای بیمارانی است که مایلند حجم نواحی خاصی از صورت را افزایش دهند و یا حجم کم شده با افزایش سن را بازیابی کنند. چربی تزریق شده در این نواحی باعث افزایش حجم و بهبود کانتور میشود تا ظاهر جوان تری داشته باشید. انتقال چربی همچنین برای جبران حجم از دست رفته ایجاد چین و چروک و پوک شدن مفید است.

چربی منتقل شده به خطوط لبخند عمیق، گوشه های دهان، چشمان توخالی و افتادگی گونه ها می تواند حجم را بازیابی کرده و اثرات پیری را بهبود بخشد. شرایط جسمی مانند فشار خون بالا، دیابت، سیگار کشیدن، بیماری های کلیوی، مشکلات قلبی و سایر بیماری های جدی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مراحل تزریق چربی به صورت

جوان سازی صورت با متد انتقال چربی بصورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود و در همان روز به خانه خواهید رفت. چربی از هر قسمت بدن که چربی اضافی دارید گرفته شده و به قسمت دیگری از بدن شما، به ویژه صورت برای جوان سازی، منتقل خواهد شد. متداول ترین نواحی برای مصرف چربی ، شکم ، ران و پهلوها میباشد. چربی به عنوان یک ماده پرکننده طبیعی استفاده می شود.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به صورت

  • به مدت یک هفته پس از تزریق چربی، فعالیت بدنی که ضربان قلب یا فشار خون شما را افزایش می دهد، انجام ندهید.
  • در طول روز ، باید در خانه استراحت کنید.
  • شب ها باید سرتان را روی بالش بلند کنید یا روی صندلی درازکش بخوابید. (با توجه به توصیه پزشکتان)
  • بالا نگه داشتن سر به کاهش تورم صورت کمک می کند.
  • درد و کبودی خفیفی در مناطقی که چربی از آنها گرفته شده احساس میکنید، برای شما داروی مسکن تجویز می شود.
  • ممکن است طی 1 تا 2 هفته اول کمی کبودی و تورم داشته باشید. این کبودی و تورم به تدریج هر هفته بهبود می یابد.

نتایج نهایی تزریق چربی به صورت

بهبودی پس از انتقال چربی برای جوان سازی صورت روندی تدریجی است. به طور معمول کمی کبودی و تورم وجود دارد که به طور کلی طی 2 هفته پس از تزریق چربی برطرف می‌شود. مقداری تورم خفیف ممکن است چندین ماه ادامه داشته باشد و ممکن است یک سال طول بکشد تا نتایج شما کاملاً نمایان شود.

کلینیک زیبایی ماه یکی از مراکز معتبر درمان زیبایی است که می‌توانید با جلسات مشاوره حضوری و غیر حضوری ارائه شده درخصوص “تزریق چربی به صورت” با یک تصمیم‌گیری صحیح، ظاهر خود را زیبا‌تر و جوان‌تر کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *