پلاسما تراپی واژن

پلاسما تراپی واژن یکی از جدیدترین روش های درمانی در زمینه پزشکی و جوانسازی وژن است که با اثرات درمانی قابل توجهی همراه است. در این روش با فناوری های جدید و دستگاه پلاسماجت می توانند بسیاری از عوارض ناشی از مشکلات واژن را درمان کنند. عوارضی مانند عفونت یا آتروفی واژن.

دستگاه پلاسما جت مهمترین ابزار مورد استفاده در فرآیند پلاسماتراپی است. این دستگاه با افزایش حرارت در نواحی سطحی پوست واژن، بافت های زیرین را تحریک می کند. تولید کلاژن با تحریک بافت های پوست انجام می شود ، کلاژن مهمترین عامل افزایش شادابی و جوانی ناحیه تناسلی است.

مزایای پلاسما درمانی واژینال چیست؟

بهبود سلامت جنسی، حساسیت کلیتورال، مقاومت جنسی، بی اختیاری ادرار و روانکاری واژن با درمان پلاسمای غنی از پلاکت (PRP). مزایای درمان PRP عبارتند از :

• روشی ساده و غیر جراحی
  • روش سریع در مطب که کمتر از 1 ساعت طول می کشد
  • یک روش مطمئن و مطمئن
  • ریکاوری بسیار سریع
  • نتایج فوری و قابل توجه
  • پلاکت درمانی غنی از پلاکت
  • درمان PRP در سلامت جنسی برای بهبود پتانسیل جنسی زنان استفاده می شود.
  • درمان واژینیت
  • درمان زخم های مزمن
  • درمان عفونت قارچی
  • پلاسمای سرد همان اثرات آنتی بیوتیک ها را دارد
  • بهبود وضعیت بیماری های پوستی ناشی از عوامل میکروبی
  • تقویت و تسریع روند بهبود و ترمیم زخم ها
  • جوانسازی واژن و بهبود ظاهر کلی واژن
  • خشکی واژن را از بین ببرید
  • بهبود وضعیت زگیل تناسلی
  • بهبود میل جنسی
  • بهبود وضعیت ارگاسم در زنان
  • مراقبت های بعد از پلاسما درمانی واژینال

پلاسماتراپی واژینال چگونه انجام می شود؟

در فرآیند پلاسماتراپی واژینال، دستگاه پلاسما که یک لوله شیشه ای است در داخل واژن قرار می گیرد. پس از روشن شدن دستگاه پلاسما، دستگاه با استفاده از برق پلاسما تولید می کند. هنگامی که پلاسما با مخاط قسمت های داخلی واژن برخورد می کند. منجر به تولید گاز دی اکسید کربن می شود. گاز دی اکسید کربن خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد و استریل است. به همین دلیل افرادی که از انواع عفونت های واژن رنج می برند در نتیجه این روش درمانی بهبود می یابند.از طرفی گاز دی اکسید کربن با افزایش میزان کلاژن سازی در بافت های واژن باعث جوان سازی این ناحیه نیز می شود.

مهمترین اقداماتی که باعث می شود روند بهبودی سریعتر پیش برود و پس از پلاسما درمانی به نتایج بهتری دست یابد، موارد زیر است:

• محل درمان پلاسما نباید بانداژ شود، بنابراین، این منطقه باید باز نگه داشته شود تا هوا جریان داشته باشد .
  • فعالیت های ورزشی سنگین و تخصصی تا زمان تکمیل روند بهبودی ممنوع است .
  • استحمام نباید با آب داغ یا خیلی داغ انجام شود. پس به دمای آب در استحمام توجه کنید و آن را کاهش دهید .
  • از حضور در وان حمام و استخر خودداری کنید .
  • نباید محل پلاسماتراپی را دستکاری کنید و عمداً پوست اضافی را از بافت جدا کنید .
  • دو تا سه هفته رابطه جنسی ممنوع است. زیرا باعث آسیب در محل پلاسما درمانی می شود .
  • ناحیه پلاسما درمانی را به مدت 24 ساعت با آب نشویید .

چند جلسه برای پلاسماتراپی واژینال لازم است؟

به طور کلی هر فرد برای انجام این روش درمانی به 3 تا 5 جلسه نیاز دارد تا نتایج درمان برای او مشخص شود. تعداد جلساتی که افراد باید تحت درمان با پلاسما درمانی جهت زیبایی زنانه قرار گیرند برای افراد مختلف متفاوت است. طبیعی است که افراد در سطوح مختلف مشکلات دارند. بنابراین تعداد جلسات با توجه به شرایط بیمار و مراجعه کننده تعیین می شود.

تعداد جلسات پلاسما درمانی و پلاسما درمانی چقدر طول می کشد؟

مدت زمانی که دستگاه باید در دستگاه تناسلی زنان قرار گیرد 5 تا 10 دقیقه است. بنابراین در تمام این مدت روی تخت دراز می کشید و دستگاه در واژن شما قرار می گیرد تا اثرات آن بر نواحی داخلی واژن مشخص شود.

1. بهترین ها برای پلاسما درمانی واژینال.
  2. کسانی که بیماری های خود ایمنی ندارند.
  3. کسانی که دیابت ندارند.
  4. کسانی که صرع ندارند.
  5. کسانی که از بیماری های عفونی رنج نمی برند.
  6. کسانی که هیچ نوع بیماری غده ای ندارند.

به طور کلی برای انجام این روش درمانی باید از سلامت عمومی اولیه برخوردار باشید تا بتوانید شاهد نتایج مطلوبی از این روش درمانی باشید.

آیا پلاسما تراپی واژن درد دارد ؟

توصیه می کنیم برای کاهش استرس و اضطراب در مورد انجام این درمان ، ابتدا با پزشک خود صحبت کنید، مشاوره بخواهید و زمانی که آرام هستید برای انجام آن آماده شوید.
پایخ به این سوال که آیا این عمل دردناک است : خیر می باشد . بسیاری از بانوان فکر می کنند که قرار دادن دستگاه پلاسما در داخل واژن می تواند با درد همراه باشد . در حالی که این روش درمانی بدون درد و بدون عوارض خاص است. بنابراین افراد می توانند بدون نگرانی و استرس برای انجام این روش درمانی به بهترین متخصصان زنان مراجعه کرده و از نتایج آن بهره مند شوند .

انواع پلاسما

پلاسمای داغ

پوست دارای بافت بیولوژیکی است. اختلاف پتانسیل بین هندپیس و پوست باعث یونیزه شدن هوای بین هندپیس دستگاه و پوست می شود. سپس تحت تأثیر انرژی بالا قرار می گیرد، بار منفی می گیرد و به ازن تبدیل می شود تا بتواند با انرژی بالا بر منطقه مورد نظر تأثیر بگذارد.

پلاسمای سرد

معمولا با گازهای مختلفی مانند هلیوم همراه است که خوشبختانه در اختیار بهترین متخصص زنان و زایمان تهران قرار دارد. از هلیوم می توان برای تسکین التهاب ناشی از بخیه ها، عدم ترمیم بافت و… استفاده کرد که این نوع پلاسما کمک زیادی به رفع تورم هماتوم، تنظیم و ترمیم بافت می کند.  افرادی که لیزر و پلاسما انجام داده اند و در ناحیه مربوطه دچار قرمزی و خارش می شوند با قرار دادن مقداری هلیوم روی ناحیه مورد نظر می توانند این مسائل را به طور کامل برطرف کرده و در حالت پایدار قرار گیرند. هلیوم حتی برای افرادی که با لیزر صورت ورم کرده اند و نمی توانند فعالیت های معمول خود را انجام دهند نیز مناسب است.

سوالات متداول پلاسما تراپی واژن

آیا پلاسما تراپی واژن همراه با درد است؟

افرادی که کاندید پلاسما تراپی واژن می باشند، باید این نکته را بدانند که استفاده از این دستگاه به هیچ عنوان درد نداشته و یک روش درمانی و زیبایی می باشد.

پلاسما تراپی واژن برای چه افرادی توصیه نمی شود؟

1. افراد مبتلا به بیماری های غددی
2. افراد مبتلا به دیابت
3. افراد مبتلا به بیماری خود ایمنی
4. افرادمبتلا به بیماری های عفونی
5. افراد میتلا به بیماری صرع

هزینه پلاسما تراپی واژن چقدر است؟

هزینه این عمل در خانم ها و در مراکز درمانی متفاوت خواهد بود. جهت اطلاع از هزینه ها با شماره های ۰۲۱۲۲۷۷۹۱۹۷ - ۰۹۱۲۹۷۲۵۹۱۵ - ۰۹۱۲۹۷۲۵۹۱۷ تماس بگیرید.

چند جلسه برای پلاسماتراپی واژن نیاز است؟

تعداد جلسات موردنیاز برای انجام پلاسما تراپی واژن به نوع درمان بستگی دارد، ولی معمولا حدودا 2 تا 5 جلسه یا بیشتر برای درمان یا زیبایی واژن مورد نیاز است.