هزینه جراحی زیبایی سینه

هزینه جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی پستان از آن دسته عمل‌هایی است که علاوه بر استفاده به عنوان یک شیوه درمانی می‌تواند به منظور بهبود ظاهر و خوش فرم‌تر شدن بافت سینه کاربرد داشته باشد. برخی افراد با مراجعه به پزشک می‌خواهند تغییراتی را در ناحیه سینه خود ایجاد کنند. در ادامه به بررسی هزینه جراحی زیبایی سینه می پردازیم.

نکاتی درباره جراحی زیبایی سینه

بیشترین افرادی که به سمت جراحی سینه جذب می‌شوند، کسانی هستند که در اثر افزایش وزن از سینه‌های درشت خود رنج می‌برند، کسانی که همراه با بالا رفتن سن دچار افتادگی و شل شدگی در این ناحیه می‌شوند، کسانی که از اندازه کوچک اندام سینه‌ای خود ناراحت هستند و اعتماد به نفس کافی ندارند و دسته آخر افرادی که در اثر ابتلا به سرطان مجبور هستند بخشی از یک یا هر دو سینه‌های خود را تخلیه کنند. از این رو جراحی زیبایی سینه برای این دسته افراد به شیوه‌های مختلف توصیه می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مواردی که پس از مراجعه به جراح متخصص برای افراد سؤال می‌شود، هزینه جراحی زیبایی سینه است. پزشک معالج پس از بررسی‌های لازم بر روی بیمار و مشخص نمودن نوع عمل جراحی، موظف است تا مقدار هزینه و قیمت این عمل را به بیمار اعلام کند تا تصمیم نهایی را بگیرد.

از این رو هزینه جراحی زیبایی سینه بسته به نوع عمل جراحی (بزرگ کردن، کوچک کردن سینه ، لیفت کردن، پروتز سینه و… ) می‌تواند متغیر باشد. علاوه بر این میزان عملکردی که قرار است پزشک بر روی بافت سینه داشته باشد نیز از جمله مواردی است که در تعیین قیمت این عمل زیبایی تأثیر به سزایی خواهد داشت. در این مقاله از کلینیک زیبایی ماه سعی داریم به بررسی هزینه هر یک از روش‌های جراحی زیبایی سینه بپردازیم. با ما همراه باشید.

هزینه جراحی زیبایی سینه

هزینه جراحی پروتز و زیبایی سینه

همان طور که می‌دانید جراحی پروتز سینه با هدف افزایش سایز آن و یا جایگذاری سینه از دست رفته در اثر برخی بیماری‌ها به کار برده می‌شود. از این رو یکی از رایج‌ترین سؤالات در مورد پروتز سینه این است که هزینه جراحی پروتز سینه یا کاشت آن چقدر است؟

شاید در نگاه اول این به نظر آید که هزینه کاشت سینه در تمامی افراد یکسان است اما باید گفت که این حدس کاملاً اشتباه است. استفاده از جراحی پروتز سینه در افراد مختلف با هزینه‌های متفاوتی انجام می‌شود. عوامل متعددی وجود دارند که بر روی هزینه جراحی زیبایی سینه تأثیر به سزایی دارند. داشتن آگاهی نسبت به این موارد موجب می‌شود تا بیمار برای جراحی بهتر آماده شده و آن را به عنوان یکی از راه‌های زندگی بهتر همراه با اعتماد به نفس بالا انتخاب کند.

هزینه جراحی پروتز سینه به مواردی مانند نوع پروتز سینه استفاده شده از لحاظ مواد اولیه، موقعیت جغرافیایی و مکانی که فرد زندگی می‌کند، میزان تجربه و آگاهی جراح متخصص و هم چنین هزینه‌های جانبی دیگر مانند هزینه‌های بیهوشی، بیمارستان، معاینات و… بستگی دارد که تعیین‌کننده قیمت نهایی آن است. از طرفی وضعیت فیزیکی و سن بیمار، مقدار پروتز استفاده شده در جراحی نیز از فاکتور‌هایی هستند که تأثیر مستقیمی بر هزینه جراحی زیبایی سینه دارند.

هزینه جراحی پروتز سینه

هزینه کوچک کردن سینه (ماموپلاستی)

داشتن سینه‌های بزرگ علاوه بر ایجاد مشکلات جسمی و فیزیکی که به دنبال دارد موجب می‌شود تا فرد با اعتماد به نفس پایین در برخی موقعیت‌ها قرار گیرد و یا نتواند لباس دلخواه خود را تهیه کند. جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی به همین منظور در افراد مختلف اجرا می‌شود.

افزایش وزن ناگهانی و چاقی موجب می‌شود تا چربی‌های اضافی در قسمت بافت سینه تجمع کرده و در اثر گذر زمان سفت و سخت شوند. از این استفاده از ورزش‌های سخت و رژیم‌های غذایی طاقت‌فرسا دیگر برای از بین بردن آن‌ها کارایی چندانی نخواهند داشت.

علاوه بر این سینه‌های خیلی بزرگ می‌توانند مشکلات فیزیکی مانند گردن درد و کمر درد را به همراه داشته باشند که در طولانی مدت با عوارض شدیدتری بروز پیدا خواهند کرد. پزشکان با تجربه ما در کلینیک زیبایی ماه با افتخار آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان هستند تا بتوانید با کوچک کردن سینه‌های خود علاوه بر خوش فرم‌تر دیده شدن بدن از وارد شدن آسیب‌های جدی جلوگیری کنید.

هزینه جراحی کوچک کردن سینه یکی از مهم‌ترین سؤالاتی است که افراد بعد از انتخاب و کسب آگاهی‌های لازم در مورد این عمل برایشان پیش خواهد آمد. باید بگوییم، انتخاب شیوه و روش جراحی، میزان بافت چربی تجمع یافته در بافت سینه و برداشت آن از پارامتر‌های اصلی در تعیین هزینه انجام ماموپلاستی به شمار ‌می‌روند. علاوه بر این موارد دیگری مانند هزینه‌های بیمارستان، انجام معاینات و آزمایش‌ها، لباس، مراقبت‌های پس از عمل و… نیز از دیگر عواملی هستند که در هزینه جراحی زیبایی سینه دخیل هستند.

هزینه جراحی کوچک کردن سینه (ماموپلاستی)

هزینه لیفت سینه (ماستوپکسی)

بانوانی که به همراه افزایش سن دچار افتادگی در بافت سینه‌های خود می‌شوند بیشتر دوست دارند تا برای یک‌بار هم که شده، جراحی لیفت سینه را امتحان کنند. این روش موجب می‌شود تا بافت این ناحیه علاوه بر خوش فرم‌تر دیده شدن، جوان و سفت‌تر دیده شود. از این رو عمل لیفت پستان یا ماستوپکسی توسط جراح متخصص انجام می‌شود.

وجود پوست اضافه در اثر برداشتن رسوبات چربی تجمع یافته در لایه زیرین پوست ناحیه مورد نظر موجب می‌شود تا سینه‌ها به صورت افتاده و آویزان نمایان شوند. علاوه بر این با افزایش سن و پیری مقداری از این بافت دچار شل شدگی می‌شود که در نهایت جراحی لیفت سینه می‌تواند انتخاب مناسبی برای ایجاد خطوط صاف و سفت در این قسمت از بدن باشد.

هزینه جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی بسته به چند پارامتر تعیین و مشخص می‌شود. یکی از مهم‌ترین آن‌ها، میزان پوست اضافه و بافت سینه‌ای است که قرار است به سمت بالا کشیده شود. انجام این عمل نیاز به تجربه و آماده بودن جراح دارد که به همین دلیل هزینه دستمزد پزشک معالج نیز از مواردی است که در هزینه جراحی زیبایی سینه نقش مهمی را دارد.

هزینه جراحی لیفت سینه (ماستوپکسی)

هزینه درمان ژنیکوماستی

ژنیکوماستی یک بیماری یا اختلال ایجاد شده در رشد سینه آقایان است که می‌تواند مشکلات روحی و روانی متعددی را در کنار مسائل فیزیکی و جسمی به همراه داشته باشد. ژنیکوماستی در بسیاری از افراد با گذشت چند هفته یا چندین ماه به مرور زمان به خودی خود درمان می‌شود. اما در برخی دیگر نیاز است تا با استفاده از تکنیک‌های موجود این کار انجام گیرد.

روش‌های مختلفی برای درمان ژنیکوماستی متناسب با سن و میزان بافت رشد کرده سینه وجود دارد. ایجاد تغییر در هورمون‌ها و در نهایت جراحی از جمله شیوه‌های درمانی هستند که می‌توان برای درمان ژنیکوماستی استفاده کرد. به همین دلیل هزینه ژنیکوماستی تا مقدار زیادی به نوع تکنیک درمان نیز بستگی دارد.

هزینه ژنیکوماستی می‌تواند مطابق با فاکتور‌های مختلفی از جمله میزان چربی که ممکن است نیاز باشد از ناحیه قفسه سینه برداشته شود، دستمزد و میزان تجربه جراح، شاخص هزینه زندگی شما در منطقه، موقعیت جغرافیایی مرکز درمانی، مقدار پیچیدگی عمل جراحی و هزینه‌های اضافی عمل از جمله مواردی هستند که در تعیین هزینه جراحی زیبایی سینه دارای اهمیت هستند.

هزینه ژنیکوماستی

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

افراد در سنین مختلف و با جنسیت‌های متفاوت ممکن است با انواع بیماری‌های مربوط به ناحیه سینه در طول عمر خود مواجه شوند. مواردی از جمله بزرگ بودن سینه در اثر وزن بالا یا بیماری، افتادگی یا شل شدن بافت با توجه به افزایش سن، کوچک بودن و بدفرم بودن سینه‌ها و هم چنین رشد بی‌رویه و نامتعارف پستان‌ها در آقایان می‌توانند از جمله اختلالات مربوط به قفسه سینه باشند.

جراحی زیبایی سینه در انواع مختلف، پروتز گذاری، لیفت، کوچک کردن، بزرگ کردن و درمان ژنیکوماستی یا سینه‌های درشت آقایان انجام می‌شود. هزینه جراحی زیبایی سینه یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید قبل از عمل به آن پرداخته شود. عوامل متعددی وجود دارند که در تعیین هزینه جراحی زیبایی سینه نقش به سزایی دارند که در این مقاله به تمامی آن‌ها پرداختیم. تیم پزشکی ما در کلینیک زیبایی ماه به صورت حضوری و غیرحضوری آماده ارائه خدمات به بیماران با مناسب‌ترین هزینه جراحی زیبایی سینه است.

سوالات متداول هزینه جراحی زیبایی سینه

بهترین کاندید جراحی زیبایی سینه چه کسانی هستند؟

1- کسانی که در اثر افزایش وزن از سینه‌های درشت خود رنج می‌برند.
2-کسانی که همراه با بالا رفتن سن دچار افتادگی و شل شدگی در این ناحیه می‌شوند.
3-کسانی که از اندازه کوچک اندام سینه‌ای خود ناراحت هستند.
4-افرادی که در اثر ابتلا به سرطان مجبور هستند بخشی از یک یا هر دو سینه‌های خود را تخلیه کنند.

هزینه جراحی پروتز و زیبایی سینه چقدر است؟

هزینه جراحی پروتز سینه به مواردی مانند نوع پروتز استفاده شده از لحاظ مواد اولیه، موقعیت جغرافیایی فرد، میزان تجربه و آگاهی جراح متخصص و هم چنین هزینه‌های جانبی دیگر مانند هزینه‌های بیهوشی، بیمارستان، معاینات و… بستگی دارد.

هزینه کوچک کردن سینه (ماموپلاستی ) چقدر است؟

انتخاب شیوه و روش جراحی، میزان بافت چربی تجمع یافته در بافت سینه و برداشت آن از پارامتر‌های اصلی در تعیین هزینه انجام ماموپلاستی به شمار ‌می‌روند.

هزینه لیفت سینه (ماستوپکسی) چقدر است؟

هزینه جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی بسته به میزان پوست اضافه و بافت سینه‌ای که قرار است به سمت بالا کشیده شود و دستمزد پزشک معالج دارد.

هزینه درمان ژنیکوماستی چه قدر است؟

هزینه ژنیکوماستی به میزان چربی که باید از ناحیه قفسه سینه برداشته شود، دستمزد و میزان تجربه جراح، شاخص هزینه زندگی شما در منطقه، موقعیت جغرافیایی مرکز درمانی و مقدار پیچیدگی عمل جراحی بستگی دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *