لیفت گردن با نخ

لیفت گردن با نخ

عمل زیبایی لیفت گردن با نخ

یکی از عوارض افزایش سن و پیری، شل شدن پوست بدن و به ویژه در ناحیه صورت و گردن است. این فرایند در برخی از افراد ممکن است در سنین کمتر و یا حتی با شدت بیشتری اتفاق افتاده و موجب بروز برخی از مشکلات در آن ها گردد.

لیفت گردن با نخ، یکی از اعمال زیبایی است که با توجه به گرایش بیشتر افراد و به ویژه خانم ها به انجام اعمال جراحی زیبایی، رواج زیادی در میان افراد پیدا کرده است.

علاوه بر شل شدگی و افتادگی پوست در ناحیه گردن و غبغب، بروی برخی چین و چروک های عمیق بر روی پوست گردن نیز می تواند موجب آزردگی خاطر برخی از افراد گردد؛ به همین دلیل است که پزشکان همواره به دنبال یافتن راه هایی جدید برای انجام فرایند های جوانسازی هستند.

بدین ترتیب، افرادی که از روند افزایش سن خود ناراضی هستند، یا عوارض این اتفاق طبیعی، در مقایسه با حالت عادی بیشتر و شدیدتر است و یا به دلیل بروز برخی بیماری ها و مصرف برخی دارو ها، یا افزایش و کاهش مداوم وزن، دچار افتادگی در برخی از قسمت های پوست خود می شوند، می توانند با استفاده از این روش ها، زیبایی خود را مجدد بازیابی کنند.

شل شدن پوست اعضای بدن به هر دلیل می تواند برای افراد مشکل ساز شده و حتی موجب کاهش اعتماد به نفس آن ها شود. این فرایند به علت از بین رفتن چربی های زیر پوست و عدم تولید کلاژن در بدن، به دلایل مختلف، رخ می دهد.

از ان جا که کلاژن، به عنوان چارچوب ساختاری پوست عمل کرده و موجب سفت و محکم شدن آن می شود، عدم تولید کلاژن جدید و از بین رفتن کلاژن های قدیمی، موجب از دست رفتن شادابی و جوانی پوست خواهد شد.

برای بازیابی این ساختار، اعمال زیبایی مختلف و متعددی قابل انجام است که از این میان می توان به لیفت با نخ، تزریق چربی و عمل جراحی لیفتینگ اشاره نمود. در میان اعمال جراحی زیبایی رایج، لیفت گردن با نخ را می توان در دسته اعمال زیبایی قرار داد که به تازگی در لیست فرایند های زیبایی قرار گرفته است.

لیفت گردن با نخ

لیفت گردن با نخ چیست؟

لیفت گردن با نخ، در دسته اعمال جراحی زیبایی غیر تهاجمی قرار می گیرد که در مقایسه با فرایند لیفتینگ به استفاده از جراحی پوست، نتیجه ای سریعتر و بدون هر گونه عارضه و یا اسکار ناشی از جراحی است.

در این روش، با استفاده از نخ های مخصوصی انجام می شود که مدت کمی پس از انجام این عمل زیبایی در داخل بدن جذب شده و هیچ گونه اثری از محل قرار گرفتن نخ ها در ناحیه گردن مشاهده نمی شود.

عمل زیبایی لیفت گردن با نخ، طی مراحلی انجام شده و در آن از نقاط ویژه ای از گردن و بخش نهایی در زیر چانه، نخ ها از زیر لایه های پوستی عبور داده می شوند. این نخ ها در قسمت های بالاتر در قسمت های فک و زیر گوش، از زیر پوست خارج می شوند و موجب کشیده شدن و صاف شدن پوست ناحیه گردن خواهند شد.

از آن جا که در این روش از نخ های مخصوص و جذب شونده و محرک تولید و ترشح کلاژن در پوست انجام می شود، طی چند ماه، در حین جذب نخ ها توسط بدن، فرایند کلاژن سازی موجب می شود پوست وارد مرحله جوان سازی شده و لیفتینگ پوست گردن حالت پایدار و ماندگار به خود می گیرد.

لیفت گردن با نخ به چه صورت انجام می شود؟

از آن جا که لیفت گردن با نخ یک عمل زیبایی کاملا غیر تهاجمی و بدون عوارض شدید بعدی است، به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. 

برای انجام این عمل، ابتدا پزشک معالج و متخصصی که قرار است این کار را انجام دهد، طی یک جلسه مشاوره، تمام اطلاعات لازم مبنی بر وجود هر گونه سابقه بیماری، مصرف انواع دارو ها و حتی تشخیص نوع پوست فرد، را از طریق صحبت مستقیم با مراجعه کننده کسب می نماید.

این کار برای تخمین تعداد نخ های مورد نیاز برای لیفتینگ و مدت زمان ماندگاری این عمل و همچنین ایجاد باوری منطقی و معقول در فرد، لازم و ضروری است.

در زمان تعیین شده برای انجام عمل لیفت گردن با نخ، پزشک در ابتدا، نقاط مر بوط به قرار گرفتن نخ لیفتینگ را در هر دو سمت علامت گذاری می کند. در مرحله بعد با استفاده از بی حسی موضعی، گردن و قسمت های عبور نخ در گردن، زیر فک و پشت گردن، به طور کامل بی حس می شوند تا فرد در طول انجام عمل لیفتینگ، احساس ناراحتی نکند.

بعد از این مرحله، با استفاده از سوزن های بسیار باریک و تیز، نخ های مخصوص لیفتینگ از قسمت های مشخص شده و از زیر لایه های پوستی عبور داده می شوند. پس از عبور دادن تمام نخ ها، دو سمت نخ در قسمت های ابتدایی محکم می شوند.

پس از کشیدن نخ ها، به اندازه ای که مد نظر پزشک است، قسمت های اضافی نخ قطع شده و عمل لیفت گردن با نخ به اتمام می رسد.

لیفت گردن با نخ

لیفت گردن با نخ برای چه کسانی قابل انجام است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، تمام افرادی که دارای شرایط زیر باشند می توانند این عمل زیبایی را انجام دهند.

  • کسانی که از سلامت جسمانی و فیزیکی کامل برخوردار باشند.
  • افرادی که به هیچ گونه بیماری پوستی مبتلا نباشند.
  • عدم ابتلای فرد به هر گونه بیماری فعال.
  • عدم اعتیاد به سیگار و مشروبات الکلی.
  • افراد واقع بین و افرادی که انتظارات غیر واقعی از انجام لیفت گردن با نخ نداشته باشند.

به طور کلی در مورد لیفت گردن با نخ باید گفت، از آن جا که این عمل بدون هر گونه جای زخم ناشی از جراحی و در عین حال، عملی با نتیجه دهی بسیار سریع است، می تواند برای تمام افراد بالای 30 سال که شرایط ذکر شده را دارا باشند، یک عمل ایده آل و نتیجه بخش باشد. 

اگر در پاسداران و مناطق اطراف آن زندگی می کنید، جهت اخذ مشاوره رایگان لیفت گردن با نخ به کلینیک ماه مراجعه نمایید.

سوالات متداول لیفت گردن با نخ

آیا لیفت گردن با نخ دردناک است؟

لیفت گردن با نخ در مقایسه با جراحی درد کمتری دارد به خصوص که دکتر با مواد موضعی نواحی مورد نظر را بی حس می کند و دردی در حین انجام لیفت حس نمی کنید.

ماندگاری لیفت گردن با نخ چقدر است؟

میزان ماندگاری لیفت گردن با نخ به میزان چین و چروک و میزان افتادگی پوست بستگی دارد. در کل ماندگاری لیفت گردن با نخ 1 تا 3 سال می باشد.

عوارض جانبی لیفت گردن با نخ چیست؟

کبودی و تورم
بی حسی
احتمال عفونت
احتمال خارج شدن نوک نخ
واکنش حساسیتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *