لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

تزریق بوتاکس امروزه توانسته به عنوان محبوب‌ترین شیوه زیبایی مورد استقبال افراد مختلف قرار گیرد. یک جایگزین مناسب برای شیوه‌های جراحی مرسوم که این اجازه را به مراجعه‌کننده می‌دهد تا با هزینه مقرون به صرفه‌تر، راحتی بیشتر و عوارض احتمالی کمتر، نتیجه دلخواه را برای فرد ایجاد کند. لیفت ابرو با تزریق بوتاکس از رایج‌ترین کاربرد‌های بوتاکس است که تأثیر به سزایی در از بین بردن چین و چروک‌های پیشانی و اطراف ناحیه چشم دارد.

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

نحوه لیفت ابرو با بوتاکس

تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو از جمله عمل‌های زیبایی است که به صورت ایمن، سریع، آسان و غیر جراحی توسط متخصص زیبایی انجام می‌شود. وجود خطوط چین و چروک در بین ابرو‌ها، نواحی اطراف چشم و پیشانی موجب می‌شود تا فرد با مراجعه به متخصص جراحی زیبایی و پلاستیک بخواهد این کار را انجام دهد.

برخلاف لیفت سنتی ابرو که نیاز به اجرای عمل جراحی و برش‌هایی در نواحی مختلف دارد، بوتاکس تنها با وارد کردن مقدار مواد از راه تزریق به صورت غیر جراحی برای لیفت کردن قسمت بالایی ابرو، پیشانی برای باز کردن چشم‌ها و افزایش ارتفاع ابرو‌ها با چشم و… انجام می‌شود. این شیوه یکی از تکنیک‌های تزریقی پیشرفته است که می‌تواند تا چند ماه ماندگاری داشته باشد. این روش به بهبود ظاهر و زیبایی فرد کمک بزرگی خواهد کرد.

نحوه لیفت ابرو با بوتاکس

موقعیت قرارگیری ابروها و تاثیر بوتاکس

وضعیت قرارگیری ابرو‌ها در بانوان و آقایان از یکدیگر متفاوت است. ابرو‌ها در چهره خانم‌ها، بالاتر از لبه برآمدگی ابرو یا قوس فوقانی قرار گرفته و این در حالی است که در آقایان باید فقط روی برآمدگی باشد و قسمت‌های داخلی و جانبی ابرو در یک سطح افقی قرار داشته باشند. یکی از عوارض جراحی ابرو که موجب شده افراد بیشتر به استفاده از تزریق بوتاکس تمایل نشان دهند، نامتقارن بودن نتیجه نهایی است. لیفت ابرو با بوتاکس از جمله شیوه‌های پزشکی زیباسازی ابرو‌ها است که بسته به ناحیه‌ای که بیمار بخواهد اصلاح شود، با توجه به علاقه او و البته معاینات و ارزیابی‌های پزشک متخصص انجام می‌شود.

بوتاکس در پاسداران

کلینیک زیبایی ماه در تهران با اجرای جلسه مشاوره رایگان به شما کمک می‌کند تا بتوانید توسط پزشک ویزیت شده و نواحی مورد نیاز برای انجام بوتاکس ابرو تعیین شود. در این جلسه پزشک از مراجعه‌کننده می‌خواهد که با انجام حرکت‌هایی مانند اخم کردن یا بالا بردن پیشانی، ماهیچه‌ها و عضلات صورت خود را حرکت داده تا بتواند نقاط دقیق تزریق را مشخص کند. استفاده از تیم پزشکی ماهر در کلینیک ماه تأثیر به سزایی در روند درمانی بوتاکس لیفت ابرو خواهد داشت.

موقعیت قرارگیری ابروها و تاثیر بوتاکس

مزایای لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

به کار بردن شیوه‌های جراحی برای بالا بردن یا لیفت ابرو‌ها می‌تواند نتایج دائمی را به همراه داشته باشد اما ایجاد عوارض احتمالی پس از جراحی، طولانی بودن مدت زمان دوران نقاهت و… موجب شده است تا افراد روش‌های جدیدتری مانند تزریق بوتاکس را انتخاب کنند. از این رو لیفت ابرو با تزریق بوتاکس دارای مزیت‌هایی است:

  • عدم ایجاد احساس درد در ناحیه تزریق شده
  • افزایش سرعت در روند اجرایی آن
  • انجام فعالیت‌های روزانه بلافاصله پس از تزریق
  • هزینه مقرون به صرفه‌تر
  • عوارض احتمالی کمتر

مزایای بوتاکس ابرو

تعیین نقاط تزریق بوتاکس ابرو

از جمله نقاطی که در هنگام لیفت ابرو با تزریق بوتاکس در نظر گرفته می‌شود، عبارت‌اند از:

  • ناحیه بین ابرو‌ها یا خط اخم
  • قسمت بالای ابرو‌ها برای از بین بردن چین و چروک و هم چنین افزایش فاصله بین ابرو با چشم

همراه با افزایش سن، پوست مقدار الاستین خود را از دست داده و همین امر باعث می‌شود تا خطوط چین و چروک در قسمت خز بین ابرو ایجاد شوند. در نتیجه هرگاه ماهیچه‌های این قسمت در اثر خندیدن، باز کردن چشم‌ها به دلیل تعجب، اخم کردن و… به سمت بالا حرکت کرده و چون خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده، پوست نمی‌تواند به عقب برگردد.

چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟

تزریق بوتاکس در ناحیه بین دو ابرو موجب شل شدن عضلات زیرین شده و به ماهیچه‌های فوقانی پیشانی این اجازه را می‌دهد تا ابرو‌ها را به سمت بالا لیفت کند و به محل اصلی خود بازگرداند. در نهایت پوست شما صاف شده و تمامی خطوط ایجاد شده از بین ‌می‌روند. یکی دیگر از مزایای این تزریق، درشت‌تر شدن چشم‌ها است که باعث می‌شود چهره شما از حالت غمگین و خسته در اثر افتادگی پلک‌ها، خارج شود.

یکی دیگر از بخش‌های تزریق بوتاکس برای انجام لیفت ابرو، قسمت جانبی آن یعنی دم ابرو است. تزریق در این ناحیه می‌تواند با عوارض و خطرات کم، مقداری لیفت در ابرو را ایجاد کرده و آن را به سمت بالا بکشد. تزریق، بیشتر در ناحیه یک سوم جانبی زیر ابرو به صورت سطحی و با مقدار دوز کم صورت می‌گیرد.

تعیین نقاط تزریق بوتاکس ابرو

یادداشتی از کلینیک ماه

بوتاکس با ایجاد اختلال در عملکرد ماهیچه‌های ناحیه تزریق شده باعث می‌شود تا آن‌ها به صورت موقت ضعیف شده و توانایی برای ایجاد انقباض را نداشته باشند. در اثر شل شدن ماهیچه‌ها، پوست صاف و چین و چروک‌ها از بین ‌می‌روند. لیفت ابرو با بوتاکس از شیوه‌های عمل زیبایی است که در بسیاری از مراکز معتبر درمانی انجام می‌شود.

کلینیک ماه به عنوان یک مرکز زیبایی شناخته شده در تهران، با بهره‌مندی از مجرب‌ترین جراحان و متخصصان زیبایی توانسته با انجام انواع عمل‌های زیبایی از جمله تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو در جوانسازی و زیباسازی چهره افراد نقش به سزایی را ایفا کند.

سوالات متداول لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

چرا تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک پیشانی محبوب است؟

برخلاف لیفت سنتی ابرو که نیاز به اجرای عمل جراحی و برش‌هایی در نواحی مختلف دارد، بوتاکس تنها با وارد کردن مقدار مواد از راه تزریق به صورت غیر جراحی برای لیفت کردن قسمت بالایی ابرو، پیشانی برای باز کردن چشم‌ها و افزایش ارتفاع ابرو‌ها با چشم و… انجام می‌شود.

نقاط حساس پیشانی که باید بوتاکس را تزریق کرد کجاست؟

1.ناحیه بین ابرو‌ها یا خط اخم
2.قسمت بالای ابرو‌ها برای از بین بردن چین و چروک و هم چنین افزایش فاصله 3.بین ابرو و چشم
4. دم ابروها

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *