لیفت و بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس

آیا بوتاکس ابرو را بالا می‌برد؟

بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس

همراه با افزایش سن، علائم پیری اغلب در صورت افراد نمایانگر می‌شود. ایجاد چین و چروک‌ها، تشکیل خطوط سنگین و عمیق و هم چنین افتادگی پلک‌ها می‌تواند نشانه‌ای از بالا رفتن سن باشد. این موارد می‌توانند چهره فرد را خسته، عصبانی و غمگین نشان دهد و هم چنین پوست زیبایی و جوانی خود را از دست بدهد.

تزریق بوتاکس از جمله تکنیک‌های زیبایی درمانی است که به کاهش این عوامل کمک می‌کند و در جوانسازی پوست و ظاهر افراد تأثیر به سزایی دارد. در ادامه بیشتر درباره لیفت ابرو با بوتاکس صحبت خواهیم کرد.

لیفت ابرو با بوتاکس

آیا بوتاکس می‌تواند ابرو‌ها را بالا ببرد؟

یکی از شایع‌ترین عوارض ایجاد شده در اثر افزایش سن و پیری، افتادگی پوست بالای ابرو و پیشانی است. این روند موجب می‌شود تا ساختار بالای صورت تغییر کرده و فرد با چهره‌ای مسن‌تر، اخمو و ناراحت دیده شود. بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس می‌تواند تا مقدار زیادی این مشکل را برطرف کرده و باعث از بین رفتن چین و چروک‌های پیشانی شود. در نهایت ظاهری با طراوت و جوان‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

جراحی زیبایی صورت

هرگاه بوتاکس در نواحی دارای مشکل اطراف ابرو تزریق می‌شود، ماهیچه‌های بین دو ابرو شل شده و در نتیجه با ایجاد خطوط شیار یا اخم کمتری باعث می‌شود تا پوست بالای آن صاف‌تر دیده شود. همراه با بالا کشیدن ماهیچه‌های اطراف ابرو، خود آن‌ها نیز به سمت بالا لیفت داده می‌شوند که این کار منجر به بازتر دیده شدن چشم‌ها شده و ظاهری گربه‌ای را به آن‌ها می‌دهد.

در حالت کلی بوتاکس از مقدار زیادی پروتئین و سم بوتولینوم تشکیل شده است. تزریق آن موجب شل شدن عضلات شده و پوست بالای آن‌ها را صاف می‌کند، چین و چروک و افتادگی را به مراتب کاهش می‌دهد. بوتاکس تزریق شده کمک می‌کند تا در هنگام اخم، بالا بردن ابرو‌ها و یا بالا بردن پیشانی، از انقباض ماهیچه‌ها جلوگیری کرده و در نتیجه خطوط چین و چروک ایجاد نشوند.

بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس یکی از تکینک‌های زیبایی بسیار ساده است که تنها با چند دقیقه زمان سپری شده در مطب پزشک معالج امکان‌پذیر است. مهم‌ترین نکته قبل از انجام بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس، قطع مصرف دارو‌هایی است که موجب رقیق شدن خون می‌شود و هم چنین دارو‌های خاصی که می‌توانند افزایش خونریزی خفیف را به دنبال داشته باشند.

بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس
بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس

مزایای بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس

برای پاسخ به سؤال ابتدای مقاله که آیا بوتاکس می‌تواند ابرو‌ها را بالا ببرد، باید گفت لیفت ابرو با بوتاکس علاوه بر بالا بردن ابرو‌ها می‌تواند مزایای دیگری را به همراه داشته باشد که در نتیجه ظاهری زیباتر را موجب می‌شود. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

  • جوانسازی چهره
  • چشم‌های بازتر و ایجاد حالت گربه‌ای در آن‌ها
  • کاهش چین و چروک اطراف ناحیه چشم و پیشانی
  • بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست
  • برطرف کردن افتادگی پلک‌ها و ایجاد فاصله بین ابرو‌ها و چشم‌ها

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

لیفت ابرو علاوه بر تزریق بوتاکس به ناحیه اطراف چشم و بالای ابرو‌ها می‌تواند با لیفت پیشانی و تزریق بوتاکس به این ناحیه نیز انجام شود. علاوه بر این شیوه‌های مختلف جراحی و غیر تهاجمی دیگری نیز وجود دارد که به بالا بردن ابرو‌ها کمک می‌کند اما تزریق بوتاکس از ایمن‌ترین و مؤثرترین شیوه‌ها به شمار می رود که نتیجه نهایی را طی سه تا پنج روز بعد از تزریق نمایان می‌کند.

چه عواملی اثر بوتاکس را از بین می‌برد

یادداشتی از کلینیک ماه

افراد در هر سنی می‌توانند بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس را انجام دهند اما بیشترین طرفداران این روش غیر تهاجمی برای داشتن ظاهری زیباتر افرادی هستند که همراه با افزایش سن دچار افتادگی پلک و چین و چروک‌های ناحیه اطراف چشم و ناحیه پیشانی شده‌اند.

استفاده‌ از این ماده کمک می‌کند تا با شل شدن ماهیچه‌ها و عدم انقباض عضلات در هنگام استفاده کردن از آن‌ها، خطوط را کاهش داده و زیبایی خاصی را برای فرد مراجعه‌کننده به همراه داشته باشد.

کلینیک ماه به عنوان یکی از مراکز زیبایی تهران، با استفاده از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه تزریق بوتاکس موجب شده تا میزان رضایت بیماران بسیاری را به همراه داشته باشد. اجرای جلسات مشاوره رایگان به صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین از طریق سایت یا تماس با شماره کلینیک ماه) از جمله خدمات این مرکز زیبایی است تا شما با اطمینان کامل ما را انتخاب کنید.

سوالات متداول بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس

آسان ترین راه بالا بردن ابروهای افتاده چیست؟

یکی از راحترین راه بالا بردن ابرو تزریق بوتاکس می باشد،لیفت ابروبا بوتاکس می‌تواند تا مقدار زیادی این مشکل را برطرف کرده و باعث از بین رفتن چین و چروک‌های پیشانی شود.

در هنگام تزریق بوتاکس چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

قبل از تزریق بوتاکس، قطع مصرف دارو‌هایی که موجب رقیق شدن خون می‌شود و هم چنین دارو‌های خاصی که می‌توانند افزایش خونریزی خفیف را به دنبال داشته باشد الزامی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *