لیزر موهای زائد خط بیکینی

لیزر موهای زائد خط بیکینی

لیزر موهای زائد خط بیکینی با استفاده از ترکیب نور و گرما و هدف قرار دادن فولیکول‌های مو در این ناحیه کار می‌کند. انواع پوست‌های مختلف به طول موج‌های متفاوت لیزر نیاز دارند. هرچه رنگ مو‌ها تیره و پوست روشن‌تر باشد میزان تأثیر‌پذیری روند کاهش مو‌های زائد نیز بیشتر خواهد بود. لیزر مو‌های زائد در ناحیه بیکینی به علت ضخیم، درشت و تیره بودن مو‌ها کمی سخت است. به همین علت ناحیه پایین بیکینی نیاز به تعداد جلسات بیشتری دارد.

لیزر موهای زائد خط بیکینی

اصلاح به شیوه‌های سنتی در ناحیه بیکینی کاری سخت و دشوار به خصوص برای بانوان است. از طرفی استفاده‌ از آن‌ها موجب می‌شود تا مو‌های رشد کرده هر بار ضخیم‌تر، درشت‌تر و تیره‌تر شوند و مشکلات متعددی را برای فرد به وجود آورد. به همین علت شیوه نوین لیزر توانست جایگاه به خصوصی را در بین اشخاص برای خود به دست آورد.

لیز مو‌های زائد از نظر بالینی ثابت شده است که موجب کاهش رشد مو‌ها شده و آن‌ها را نازک‌تر و کم‌رنگ‌تر می‌کند. تنها با گذشت چند جلسه می‌توان مشکلاتی مانند رشد مو‌های زیرپوستی را بهبود بخشید. با این کار دیگر نیازی به اصلاح هر روزه خط بیکینی نخواهید داشت و پس از گذشت چند جلسه با کاهش مقدار رشد مو‌ها، در نهایت رشد آن‌ها متوقف خواهد شد.

 

لیزر موهای زائد خط بیکینی

مزایای لیزر موهای زائد خط بیکینی

  • کاهش رشد مو‌های زائد و توقف آن‌ها با گذشت چند جلسه
  • داشتن پوست نرم و صاف
  • سپری کردن دوره‌های طولانی مدت بدون مو
  • عدم نیاز به رشد مو‌ها با توجه به شیوه‌های اصلاح سنتی
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه

چرا از لیزر موهای زائد خط بیکینی جواب نمی گیریم؟

شاید شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید که قسمت پایینی بیکینی به لیزر پاسخ نداده و روند کاهش مو‌ها در این قسمت کندتر از سایر بخش‌ها است. باید گفت تمامی قسمت‌های خط بیکینی برای لیزر مو‌های زائد مناسب هستند. مو‌ها در صورتی که رنگ تیره داشته باشند، با کمک لیزر قابل درمان و حذف شدن هستند.

با توجه به اینکه ناحیه بیکینی از نواحی پز هورمون بدن به شمار می‌رود، رشد مو‌ها بیشتر توسط تحریک هورمون‌ها انجام می‌شود و به همین علت برای درمان نیاز به جلسات بیشتری خواهید داشت. نوع مو و ضخامت آن نیز می‌توانند در روند درمان با لیزر اختلال ایجاد کند و مدت زمان آن را طولانی‌تر کند. علاوه بر این ژنتیک و دارو‌هایی که در حال حاضر مصرف می‌کنید نیز می‌توانند تأثیر به سزایی در رشد مو‌های ناحیه بیکینی داشته باشند.

لیزر مو‌های زائد بسته به میزان رشد مو‌ها بین ۶ الی ۸ جلسه انجام می‌شود. این تعداد به چرخه رشد مو‌ها بستگی دارد. لیزر موهای زائد خط بیکینی و تعداد جلسات آن به سطح هورمون‌ها، رنگ پوست، رنگ مو و رشد مو‌ها و ژنتیک بستگی دارد.

یکی از دلایل مهم در عدم پاسخ‌دهی پایین لیزر موهای زائد خط بیکینی، وجود مشکلات سلامتی یا هورمونی در بدن فرد است. با این حل می‌توان با افزایش تعداد جلسات لیزر و انتخاب نوع دستگاه بهتر زیر نظر متخصص و تنظیم میزان طول موجب مؤثر در کاهش مو‌های زائد، به از بین بردن مو‌ها در این ناحیه نیز کمک کرد.

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

برای جلوگیری از رشد مجدد مو‌های زائد در قسمت‌های مختلف بدن مانند بیکینی می‌توان از دستگاه‌های لیزر با طول موج‌های متفاوت استفاده کرد. نور لیزر با گذر از سطح پوست به فولیکول‌های مو رسیده و با ایجاد گرما و حرارت موجب کاهش روند رشد آن‌ها می‌شود. در خط بیکینی با توجه به وجود تعداد بیشتری از هورمون‌ها ممکن است این روند کمی کندتر از سایر نواحی باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *