لیزر مونالیزا در پاسداران

لیزر مونالیزا در پاسداران

تغییرات پس از یائسگی می‌تواند کیفیت زندگی زنان را به روش‌های غیرمنتظره‌ای تحت تأثیر قرار دهد. به دلیل کاهش سطح استروژن، بسیاری از زنان در این دوران خشکی واژن، مقاربت دردناک و موارد دیگر را تجربه می‌کنند. در چندین سال گذشته درمان‌های هورمونی به عنوان بهترین گزینه شناخته میشده است و نتایج آن ممکن بود نامشخص باشد. اما به همراه پیشرفت علم و وارد شدن تکنولوژی به عرصه پزشکی، دستگاه لیزر مونالیزا به عنوان شیوه درمانی جدید معرفی گردید. لیزر مونالیزا در پاسداران، با تقویت کلاژن، الاستین و عروق کمک می‌کند تا سلامت واژن بازیابی شود.

آشنایی با لیزر مونالیزا

به جرات می‌توان گفت یکی از دستگاه‌های پزشکی که توانسته در درمان انواع بیماری‌های زنان کمک بزرگی به متخصصین این حوزه و بیماران داشته باشد، دستگاه لیزر مونالیزا است. به کار بردن لیزر مونالیزا در مطب‌های متخصص زنان علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا در ناحیه بیکینی بانوان موجب می‌شود تا انواع بیماری‌ها و مشکلات زنان نیز برطرف شود.

استفاده از لیزر مونالیزا یکی از شیوه‌های غیر جراحی واژن است که با پالس‌های بسیار کوچک و طول موج مشخص به نحوی که آسیبی به اندام‌های داخلی وارد نشود، به سطح واژن ارسال می‌گردد. اشعه لیزر این دستگاه به سطح و عمق واژن با هدف تحریک مخاط واژن تابیده می‌شود.

درمان مشکلاتی که اکثر بانوان به همراه افزایش سن و به خصوص در دوران یائسگی با آن مواجه می‌شوند. برخی از این بیماری‌ها و مشکلات عبارت‌اند از:

  •  روشن کردن واژن
  • تنگ کردن واژن
  • جوانسازی واژن
  •  لابیاپلاستی
  • درمان مشکلات ایجاد شده در دوران یائسگی
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در بانوان
  • افتادگی رحم

آشنایی با لیزر مونالیزا

در حالت کلی، کاربرد اصلی دستگاه لیزر مونالیزا در جوانسازی واژن است که برای افرادی که ترس از جراحی دارند، بهترین انتخاب است. این تکنیک غیر جراحی در مدت زمان کوتاهی بین ۳ الی ۱۰ دقیقه انجام می‌شود. هدف اصلی از به کار گرفتن لیزر مونالیزا، تولید کلاژن در ناحیه واژینال است که در نهایت جوانسازی ناحیه تناسلی بانوان را به دنبال خواهد داشت.

نحوه کار دستگاه لیزر مونالیزا

در دوره‌های پیش از اختراع دستگاه مونالیزا برای انجام درمان‌های مشکلات بانوان از دارو‌ها و عمل‌های جراحی همراه با عوارض و خطر‌های متعدد استفاده می‌کردند. وجود لیزر CO۲ در این دستگاه موجب شده تا روند درمان انواع بیماری‌های زنان به صورت سرپایی و در مدت زمان اندک به آسانی و با کمترین میزان عوارض و خطرات انجام شود.
برای انجام درمان‌های بانوان با کمک لیزر مونالیزا لازم است تا از دستگاه مخصوص به آن استفاده شود. این دستگاه که مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است توسط کمپانی ایتالیایی DEKA تولید و روانه بازار شده است. رعایت تمامی استاندارد‌های به روز دنیا موجب شده تا عملکرد و کارایی را به بهترین نحو ممکن داشته باشد.

نحوه کار لیزر مونالیزا بدین صورت است که با تحریک سلول‌های بافت واژن موجب می‌شود تا سلول‌های سالم‌تر به منظور بهبود خون‌رسانی به دیواره‌های واژن تولید شده و در نتیجه با اثرگذاری مستقیم بر بافت ارتجاعی واژن باعث می‌شود تا سطح اسیدی واژن به حد نرمال برسد. این کار با تولید کلاژن بیشتر و هم چنین آب‌رسانی بهتر به اندام مورد نظر موجب می‌شود تا ترشحات و عفونت واژن کاهش یافته و محیطی با PH مناسب برای واژن ایجاد شود.

کلینیک زیبایی ماه از جمله مراکز سطح تهران است که کار لیزر مونالیزا در پاسداران را برای بانوان دارای مشکل و بیماری‌های ناحیه تناسلی را به بهترین شیوه انجام می‌دهد. به کارگیری تجهیزات پیشرفته و بهره‌مندی از نیرو‌های متخصص و حرفه‌ای از جمله ویژگی‌های کلینیک زیبایی ماه است که کمک می‌کند شما با خیال آسوده آن را برای درمان خود انتخاب کنید.

لیزر در منطقه پاسداران

نحوه کار دستگاه لیزر مونالیزا

کاربرد لیزر مونالیزا

بیشترین کاربرد دستگاه مونالیزا، درمان و برطرف کردن مشکلات بانوان است که در طی زندگی خود حتماً یک بار با آن‌ها مواجه می‌شوند. علاوه بر این انجام عمل‌های زیبایی به منظور جوانسازی واژن و به وجود آمدن ظاهر زیبا از دیگر کاربرد‌های آن به شمار می‌رود.

در نتیجه لیزر مونالیزا با دو کاربرد درمانی و زیبایی در مطب‌های متخصص زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع کاربرد‌های درمانی لیزر مونالیزا

  • درمان مشکلات مقاربت‌های دردناک
  • درمان خشکی و آتروفی واژن
  • برطرف کردن سوزش و خارش واژن
  • از بین بردن عفونت‌های مکرر در ناحیه تناسلی بانوان
  • بهبود بی‌اختیاری ادرار بانوان
  • از بین بردن زگیل تناسلی و انواع ضایعات در این ناحیه

کاربرد لیزر مونالیزا

انواع کاربرد‌های زیبایی لیزر مونالیزا که بیشترین مراجعه‌کننده در مطب‌های خصوصی را به خود اختصاص داده است، شامل موارد است:

  • لابیا پلاستی یا کوچک کردن لابیا‌های تناسلی
  • تنگ کردن واژن
  • سفیدکردن ناحیه تناسلی بانوان
  • از بین بردن و بهبودی ترک‌های پوستی
  • جوانسازی و زیبایی ظاهری در ناحیه تناسلی

کاربرد لیزر مونالیزا در رفع تیرگی واژن

یکی از مشکلاتی که منجر می‌شود تا بانوان به منظور رفع آن به متخصص زنان مراجعه کنند، تیره شدن ناحیه تناسلی است. یکی از کاربرد‌های گسترده دستگاه لیزر مونالیزا، سفید کردن یا بلیچینگ واژن است.

شما می‌توانید با استفاده از لیزر مونالیزا در پاسداران و کلینیک زیبایی ماه، بدون احساس درد، خونریزی و از طریق بی‌حسی موضعی، تیرگی ناحیه تناسلی را برطرف کنید. فاکتور‌های مختلفی در ایجاد تیرگی ناحیه تناسلی دخیل هستند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  •  افزایش سن و نزدیک شدن به دوران یائسگی
  • تغییرات هورمونی
  • بارداری
  • استفاده مکرر از ژیلت برای تمیز کردن ناحیه تناسلی
  • افزایش وزن و چاقی
  • استفاده از لباس‌های زیر پلاستیکی و شلوار‌های تنگ

کاربرد لیزر مونالیزا در رفع تیرگی واژن

لیزر مونالیزا و رفع عفونت واژن

محیط داخلی واژن دارای PH مخصوص به خود است که به دلیل وجود تعدادی باکتری در این ناحیه باید مقدار PH به صورتی متعادل حفظ شود تا با تولید مخاط طبیعی و سالم در واژن این باکتری‌های شرایط مناسبی برای رشد خود داشته باشند.

وظیفه این باکتری‌ها جلوگیری از تکثیر باکتری‌های بیماری‌زا در بدن است. به کار گرفتن لیزر مونالیزا موجب کلاژن سازی دستگاه تناسلی شده و همین امر خون‌رسانی و آب‌رسانی بیشتر را برای واژن فراهم می‌کند که در نهایت موجب پیشگیری از ایجاد عفونت‌های مکرر در ناحیه واژن می‌شود.

لیزر مونالیزا و رفع عفونت واژن

لابیا پلاستی و لیزر مونالیزا

لیزر مونالیزا دستگاهی است که برای کوچک کردن لابیا‌ها به کار گرفته می‌شود. خانم‌هایی که دارای لابیا‌های بزرگ هستند می‌توانند به روش جراحی مقدار لازم از آن را برش داده و ظاهری زیبا را ایجاد کنند. استفاده از چاقو و بیهوشی برای برخی از افراد ترسناک خواهد بود به همین دلیل به کار بردن لیزر جایگزین مناسبی خواهد بود. انجام لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا علاوه بر سبک بودن و تسهیل در اجرا از هزینه کمتری نسبت به سایر روش‌ها برخوردار است. لیزر می‌تواند با روش غیر جراحی و بدون خونریزی، قسمت‌های لازم از لابیا را برش داده و حذف کند.

قیمت لیزر در پاسداران

لابیا پلاستی و لیزر مونالیزا

لیزر مونالیزا و بهبود کیفیت برقراری رابطه جنسی

یکی از مهم‌ترین سؤال‌هایی که اکثر مراجعه‌کنندگان خانم قبل از انجام لیزر در ناحیه واژن خود دارند، این است که آیا لیزر می‌تواند کیفیت روابط جنسی آن‌ها را بهبود ببخشید؟ باید گفت پاسخ به این سؤال مثبت است.

در حالت کلی لیزر مونالیزا با وارد کردن پالس‌های کوچک لیزر به ناحیه واژن موجب می‌شود تا مخاط‌های آن آزاد شده و حفره‌های کوچکی را به وجود آورد. با نفوذ این حفره‌ها به لایه‌های زیرین، سلول‌های بافت تناسلی تحریک شده و کلاژن‌های بیشتری ترشح می‌شوند. کلاژن منجر به سفت شدن بافت شده و باعث می‌شود تا ترشحات سالم و نرمالی تولید شود که لغزنده کردن واژن را به دنبال خواهد داشت. در نتیجه پس از لیزر مونالیزا می‌توانید از برقراری یک رابطه جنسی بدون درد لذت ببرید.

لیزر مونالیزا و بهبود کیفیت برقراری رابطه جنسی

مزایای استفاده از لیزر مونالیزا

همان طور که گفته شد، لیزر مونالیزا به عنوان یک انتخاب مناسب برای روش‌های سنتی جراحی ناحیه تناسلی و هم چنین مصرف دارو است که توانسته طرفداران خاص خود را پیدا کند. انجام لیزر مونالیزا در پاسداران کلینیک زیبایی ماه، پس از چند جلسه شما را به نتیجه دلخواهتان می‌رساند. برخی از مزایای به کار بردن دستگاه لیزر مونالیزا در درمان‌های زنان عبارت‌اند از:

  •  روشی ایمن و غیرتهاجمی
  • عدم نیاز به بیهوشی و احساس درد در هنگام انجام لیزر
  • بدون عوارض جانبی
  • دوره درمانی کوتاه مدت در مقایسه با روش‌های مصرف دارو
  • بهبود روابط زناشویی و برطرف کردن مشکلات جنسی
  • انجام دادن فعالیت‌های روزانه و عمومی خود بلافاصله پس از انجام لیزر
  • جوانسازی و روان‌سازی واژن و کاهش میزان درد در هنگام نزدیکی
  • کاهش ابتلا به عفونت‌های واژینال با توجه به تنظیم نمودن PH واژن
  • هزینه درمانی کمتر نسبت به سایر روش‌های درمانی طولانی مدت
  • بهترین جایگزین برای رفع خشکی واژن به جای درمان‌های استروژن

مزایای استفاده از لیزر مونالیزا

عوارض به کار بردن لیزر مونالیزا در بانوان

با توجه به قابلیت‌های دستگاه لیزر مونالیزا، استفاده از این روش برای درمان مشکلات زنان، بدون عوارض است به خصوص اگر در کلینیک معتبر و در محیطی کاملاً بهداشتی و تمیز انجام شود.

کلینیک زیبایی ماه یکی از معتبرترین مراکز درمانی تهران در منطقه پاسداران است که با به کارگیری دستگاه لیزر مونالیزا با کیفیت بالا و پیشرفته موجب شده تا مراجعه‌کننده با اطمینان خاطر کار درمانی خود را سپری کند. هرچند این شیوه درمانی می‌تواند بدون عارضه باشد اما ممکن است در برخی از بانوان ایجاد التهاب، قرمزی و تورم به مقدار کم داشته باشد که کاملاً طبیعی است. این عوارض خطرناک نبوده و به مرور زمان با گذشت ۲ الی ۳ روز از انجام لیزر به خودی خود برطرف خواهند شد.

عوارض به کار بردن لیزر مونالیزا در بانوان

کاندیدا‌های مناسب برای انجام لیزر مونالیزا

در بین افرادی که برای انجام لیزر مونالیزا به مطب متخصص زنان مراجعه می‌کنند، تنها برخی از افراد می‌توانند از آن برای انجام کار‌های درمانی و یا زیبایی خود استفاده کنند. این گروه از افراد شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. زنانی که دارای مشکل کمبود سطح استروژن در واژن خود هستند.
  2. افرادی که دارای علائم ناشی از عمل برداشتن رحم یا هیسترکتومی هستند و یا سرطان رحم داشته‌اند.
  3. افرادی که به دلایل مختلف از جمله افزایش سن و بارداری دچار افتادگی رحم شده‌اند. ( در این حالت استفاده از لیزر موجب تولید کلاژن شده و همین امر باعث می‌شود تا به ناحیه واژن آبرسانی انجام شده و بافت آن سفت‌تر شود)

کاندیدا‌های مناسب برای انجام لیزر مونالیزا

چه کسانی نمی‌توانند از لیزر مونالیزا استفاده کنند؟

گفته شد که انجام لیزر مونالیزا یکی از تکنیک‌های درمانی بی‌خطر و بدون عارضه برای بانوان است. اما هستند خانم‌هایی که با به کار بردن این روش دچار اختلالاتی در بدن خود می‌شوند. در نهایت استفاده از لیزر مونالیزا برای این دسته از افراد منع شده است.

  1. کسانی که عمل جراحی واژن یا رحم را به تازگی انجام داده‌اند.
  2. افرادی که در نتایج پاپ اسمیر خود نتایج مشکوک و غیرطبیعی مشاهده شده کرده‌اند.
  3. افرادی که به بیماری‌های عفونت واژن مبتلا هستند و درمان نشده‌اند. (در این گروه ابتدا باید عفونت درمان شود تا بتوانید از لیزر مونالیزا استفاده کنید).
  4. افرادی که دچار افتادگی رحم از نوع درجه ۲ و بالاتر هستند.
  5. کسانی که از تنگی مجاری ادرار رنج می‌برند.

چه کسانی نمی‌توانند از لیزر مونالیزا استفاده کنند؟

تعداد جلسات لیزر مونالیزا

جلسات تعیین شده برای انجام لیزر با دستگاه مونالیزا در افراد مختلف به صورت‌های متفاوت است. این تعداد به بیمار و نوع کاربرد و استفاده لیزر مونالیزا دارد.

به عنوان مثال برای انجام لابیاپلاستی یک جلسه درمانی کافی است اما برای سفید کردن و رفع تیرگی نیاز است تا جلسات بیشتری را با توجه به میزان وسعت آن برگزار کرد. تعیین تعداد جلسات درمانی با لیزر مونالیزا توسط پزشک متخصص در جلسه مشاوره قبل از اجرا، به بیمار اطلاع داده می‌شود.

تعداد جلسات لیزر مونالیزا

نکات قبل از لیزر مونالیزا

یکی از ویژگی‌های مرکز درمانی یا کلینیک زیبایی معتبر، برگزاری جلسات مشاوره با پزشک معالج قبل از انجام هر گنه عمل جراحی و غیر جراحی است. کاری که ما در کلینیک زیبایی ماه با بهره‌مندی از متخصصان و تیم پزشکی حرفه‌ای و با تجربه خود به صورت رایگان برگزار می‌کنیم.

در این جلسه تمامی نکات مورد نیاز قبل، حین و بعد از لیزر توسط متخصص به بیمار اعلام می‌شود. از طرفی مراجعه‌کننده نیز باید در مورد تمامی مشکلات خود به صورت صادقانه با پزشک مربوطه صحبت کند تا نتایج دلخواه خود را مشاهده کند. آمادگی‌های لازم برای قبل از لیزر مونالیزا شامل موارد زیر است:

  • آگاه ساختن پزشک خود در صورت وجود بیماری خاص واژینال و یا وجود عفونت‌های طولانی مدت در ناحیه تناسلی
  • عدم وجود سرطان رحم به خصوص در افرادی که به سن یائسگی رسیده‌اند
  • منفی بودن تست‌های پاپ اسمیر سه سال اخیر مراجعه‌کننده
  • مشخص کردن تعداد جلسات مورد نیاز با توجه به ارزیابی و بررسی‌های پزشک
  • عدم انجام لیزر در دوران قاعدگی ( در این حالت بهتر است سه روز از دوران پریود شما گذشته باشد)

نکات قبل از لیزر مونالیزا

مراقبت‌های لازم پس از لیزر مونالیزا

  1. احساس سوزش و متورم شدن ناحیه تناسلی امری طبیعی است که پس از گذشت ۲ الی ۳ روز برطرف خواهد شد.
  2. به مدت سه روز از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید.
  3. هرچند می‌توان پس از انجام لیزر، فعالیت‌های روزانه را انجام داد اما توصیه می‌شود حداکثر تا دو روز بعد از لیزر از کار‌های سنگین پرهیز کنید.
  4. عمل کردن به توصیه‌های پزشکی و تیم مراقبت بهداشتی می‌تواند کمک بزرگی در روند درمانی شما داشته باشد.

مراقبت‌های لازم پس از لیزر مونالیزا

هزینه لیزر مونالیزا در پاسداران

انجام هر عمل جراحی و غیر جراحی به عوامل و پارامتر‌های متعددی بستگی دارد. انجام لیزر مونالیزا بسته به نوع مشکل بیمار دارد. علاوه بر این تعداد جلسات مورد نیاز برای استفاده از لیزر مونالیزا در تعیین قیمت‌ها نقش مؤثری خواهند داشت.

هزینه لیزر مونالیزا

نتایج نهایی از لیزر مونالیزا

تعیین تعداد جلسات درمانی با کمک لیزر مونالیزا توسط پزشک معالج مشخص می‌شود که در مدت زمان کم فرد مراجعه‌کننده می‌تواند آثار و نتایج به دست آمده را مشاهده کند. برخی از نتایج و تأثیرات لیزر مونالیزا بر ناحیه تناسلی را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

  1. هیدراته کردن بافت واژن و در نهایت به دست آوردن بافت پوششی جوان‌تر و منعطف‌تر
  2. تنظیم سطح PH واژن و کاهش ابتلا به عفونت
  3. مشاهده آثار سفیدی و روشن شدن واژن پس از لیزر
  4. درمان برخی از مشکلات رایج بین بانوان مانند خشکی واژن
  5. بهبود بخشیدن به کیفیت رابطه جنسی
  6. عدم احساس درد و ناراحتی در هنگام مقاربت

در پایان باید گفت به دست آوردن نتایج شگفت‌انگیز پس از به کار بردن لیزر مونالیزا به اپراتور و تکنسین دستگاه که با مهارت و تجربه کافی این کار را انجام دهد بستگی دارد.

نتایج نهایی از لیزر مونالیزا

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

لیزر مونالیزا کاربرد گسترده و وسیعی در برطرف کردن انواع بیماری و مشکلات زنان دارد. مهم‌ترین و بیشترین کاربرد آن، درمان خشکی و کاهش ترشحات واژن است. این اتفاق به دلایل مختلف مانند افزایش سن و نزدیکی به دوران یائسگی در زنان رخ می‌دهد که می‌تواند مشکلات بعدی مانند احساس سوزش، خارش، درد در هنگام نزدیکی، بی‌اختیاری و تکرر ادرار و… را به همراه داشته باشد.

به کار بردن دستگاه لیزر مونالیزا توانسته کمک بزرگی به متخصصان زنان در زمینه درمانی و زیبایی ناحیه تناسلی بانوان داشته باشد. کلینیک زیبایی ماه از جمله مراکز درمانی معتبر است که خدمات لیزر مونالیزا در پاسداران تهران را با مجهزترین دستگاه‌ها و اپراتور‌ها را در اختیار مراجعه‌کنندگان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری از جلسات مشاوره رایگان ما در کلینیک زیبایی ماه استفاده کرده و در نهایت کار زیبایی و درمانی خود را به ما بسپارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *