فوق تخصص جراحی زیبایی سینه در تهران

فوق تخصص جراحی زیبایی سینه در تهران

جراحی زیبایی سینه یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی در بین بانوان است. معمولاً تعداد زیادی از زنان هستند که از داشتن سینه‌های نافرم خود احساس نارضایتی دارند. از این رو با انجام این عمل می‌خواهند با ایجاد تغییر شکل و اندازه آن علاوه بر تناسب اندام به یک اعتماد به نفس نسبی دست یابند. در این میان مراجعه به جراح متخصص با مدرک دانشگاهی معتبر از مهم‌ترین موارد به حساب می‌آید.

فوق تخصص جراحی زیبایی سینه در تهران

انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه

انجام عمل زیبایی بر روی بافت سینه در بین خانم‌ها رایج‌تر از آقایان است. هرچند در تعداد محدودی از مردان به دلیل ابتلا به عارضه ژنیکوماستی می‌توانند با جراحی زیبایی سینه، شکل طبیعی پستان را داشته باشند، اما اکثر مراجعه‌کنندگان را زنان تشکیل می‌دهند. روش‌ها و تکنیک‌های مختلف برای خوش فرم‌تر دیده شدن سینه‌ها صورت می‌گیرد. جراح زیبایی سینه ضمن بررسی و ارزیابی بیمار با انجام معاینات فیزیکی، پی به مشکلات ظاهری فرد برده و شیوه جراحی را معرفی می‌کند.

یکی از دلایل اصلی مراجعه به متخصصی که دارای مدرک مربوط به جراحی ناحیه مشخص شده باشد، از مواردی است که در مرحله پس از گرفتن تصمیم نهایی برای انجام عمل، ضروری است. تمامی متخصصان پس از طی نمودن ۷ سال تحصیل در مقطع پزشکی می‌توانند با گذراندن دوره ۴ ساله به عنوان جراح عمومی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شروع به فعالیت کنند. جراحی زیبایی سینه در دسته جراحی‌های زیبایی و پلاستیک قرار می‌گیرد که نیاز به دریافت مدرک تخصص و فوق تخصص در آن دارد.

در واقع نیازی نیست تا برای انجام عمل جراحی بر روی یک اندام خاص به پزشک متخصص آن بافت مراجعه کنید بلکه باید به متخصص نوع جراحی جهت دریافت نتیجه بهتر مراجعه کرد. بافت پستان به دلیل اینکه از حساس‌ترین اندام‌ها شناخته می‌شود، نیاز دارد تا با مهارت کافی به فرم ایده آل در بیاید.

استفاده از تکنیک‌های مختلف جراحی با به کار بردن انواع مختلف دستگاه‌ها و تجهیزات در زیباسازی بافت سینه مانند لیفت، پروتز گذاری، کوچک کردن یا بزرگ کردن سینه با کمک شیوه‌های مخصوص به هر جراحی انجام می‌شوند. هرچند جراحی زیبایی سینه یک عمل دلخواه و بنابر تصمیم بیمار گرفته می‌شود اما نیاز دارد برای داشتن یک عمل با میزان عوارض و درصد خطای کمتر به یک جراح متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه

تخصص و مدرک تحصیلی مورد نیاز جراحی زیبایی سینه

با توجه به مطالب گفته شده، جراحی زیبایی سینه نیاز به یک فوق تخصص در زمینه عمل‌های پلاستیک زیبایی و ترمیمی دارد. مراجعه به پزشک غیرمتخصص با دریافت هزینه‌های کمتر نه تنها هیچ کمکی به شما نمی‌کند بلکه می‌تواند در پایان کار با ایجاد عوارض و خطرات بیشمار برای شما خطرآفرین نیز باشد. علاوه بر اینکه احتمال دارد به نتیجه مطلوب و دلخواه خود دست پیدا نکرده باشید. استفاده از روش‌های استاندارد روز دنیا، بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته تنها توسط یک فوق تخصص جراحی زیبایی سینه در تهران امکان‌پذیر است. در این صورت می‌توان گفت در پایان عمل سینه‌های شما خوش فرم‌تر شده و همین امر موجب افزایش اعتماد به نفس در شما نیز می‌شود.

جراحی پروتز سینه

داشتن تخصص کافی و مرتبط با جراحی اندام تعیین شده تنها یکی از عواملی است که در انتخاب یک جراح تأثیرگذار هستند. معیار‌های دیگر مانند مرکز درمانی، میزان مهارت و تجربه جراح، میزان رضایت مراجعه‌کنندگان قبلی، وجود مدرک به منظور انجام جراحی‌ها و… می‌توانند تأثیر به سزایی در تعیین و انتخاب جراح زیبایی سینه داشته باشند.

تخصص و مدرک تحصیلی مورد نیاز جراحی زیبایی سینه

فوق تخصص جراحی زیبایی سینه در تهران

جراحی زیبایی سینه مدت زمان کمی است که به عنوان یک رشته دانشگاهی تخصصی فوق تخصصی شناخته شده است. انجام این عمل زیبایی تا قبل از این موضوع بر عهده جراح عمومی و یا جراح پلاستیک و زیبایی بوده است که با توجه به حساس بودن بافت پستان، نیاز است تا فوق تخصص جراحی زیبایی سینه در تهران با داشتن علم و آگاهی لازم این کار را انجام دهد.

تعداد زیادی از جراحان عمومی یا پلاستیک وجود دارند که بدون داشتن علم کافی در مورد جراحی زیبایی سینه، آن را انجام می‌دهند. این کار باعث وارد شدن آسیب‌های جدی به بافت داخلی پستان شده و در برخی موارد می‌تواند سرطان سینه را به همراه داشته باشد. تمامی این اتفاقات به دلیل نداشتن شناخت کافی جراح عمومی یا پلاستیک و زیبایی به اندام و بافت پستان است.

در این موارد، پس از عمل جراحی نه تنها ظاهر سینه‌ها زیباتر نشده است بلکه می‌تواند با مشکلات بسیاری نیز بیمار را روبرو کند که تا پایان عمر با آن درگیر شود. فوق تخصص جراحی زیبایی سینه در تهران برخلاف سایر جراحان عمومی یا پلاستیک نمی‌توانند کار درمانی را برای اندام‌های دیگر بدن انجام دهند. همین موضوع است که منجر می‌شود تا افراد برای انجام یک عمل تخصصی به فردی که اطلاعات کافی در مورد آن دارد مراجعه کند. افراد فوق تخصص می‌توانند این عمل را با کیفیت بالا، کمترین میزان عوارض و درصد بالای رضایت‌مندی از نتیجه نهایی انجام دهند.

جراحی لیفت سینه

با متمرکز شدن غالب امکانات، تجهیزات و منابع کشور در استان تهران، می‌توان گفت پیدا کردن و انتخاب فوق تخصص جراح زیبایی سینه در تهران کاری سخت و دشوار است. اما توجه به پارامتر‌های تأثیرگذار در انتخاب، همان طور که در بالا به آن‌ها اشاره شد به شما کمک می‌کند تا در بین هزاران جراح، یکی را به عنوان پزشک معالج خود انتخاب کنید.

فوق تخصص جراحی زیبایی سینه در تهران

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

داشتن سینه‌های خوش‌فرم با اندازه‌ای متناسب با اندام فرد به خصوص در بین زنان موجب شده تا تعداد زیادی از آن‌ها به سمت جراحی زیبایی سینه روی آورند. از طرفی حساس بودن بافت پستان موجب می‌شود تا افراد به منظور رسیدن به نتیجه مطلوب به جراح متخصص در این زمینه مراجعه کنند. انتخاب فوق تخصص جراحی زیبایی سینه در تهران یکی از موارد سخت در طول مسیر عمل است که در صورت اشتباه می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

مرکز درمانی کلینیک زیبایی ماه زیر نظر متخصصین آگاه به دانش روز دنیا با استفاده از تجهیزات پیشرفته، با هدف جلب رضایت مراجعه‌کنندگان، جراحی زیبایی سینه را با کمترین میزان عوارض و نتیجه مطلوب انجام می‌دهد. شما می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری جهت دریافت مشاوره و معاینه توسط مراقبین بهداشتی و تیم جراحی کلینیک زیبایی ماه مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *