مراحل جراحی لیفت و پروتز سینه

لیفت و پروتز سینه

جراحی لیفت و پروتز سینه

انجام عمل جراحی پروتز سینه به تنهایی منجر به لیفت سینه نمی شود . پروتز سینه فقط تا حدی باعث لیفتینگ سینه می شود بنابراین نمی تواند به تنهایی افتادگی سینه ها را درمان کند. ضمنا لیفت سینه موجب بهبود شکل سینه می شود اما اندازه ی سینه ها را تغییر نمی دهد و بزرگتر نمی کند لذا بعضی از جراحان ، جراحی لیفت و پروتز سینه بطور همزمان را برای درمان افتادگی سینه  ها و تغییر در سایز سینه پیشنهاد می کنند، در نتیجه روش ماستوپکسی را به کار می گیرند. ماستوپکسی همان جراحی زیبایی پستان است.

دوره نفاهت 10 روزه
نوع بی هوشی عمومی

در چه صورتی لیفت و پروتز سینه به طور همزمان می تواند سودمند باشد ؟

اگر می خواهید علاوه بر افزایش سایز ، سینه های خود را بالا بکشید، اگر به دلایلی همچون جراحی چاقی یا کاهش وزن شدید سایز سینه هایتان دستخوش تغییر شده است، چنانچه نوعی اختلال در رشد سینه هایتان وجود دارد، شما به جراحی لیفت و پروتز سینه به صورت همزمزمان نیاز دارید، چنانچه ولی افتادگی سینه تا حدی است که تنها با انجام جراحی پروتز سینه نمی توان مشکل آن را بر طرف نمود.
جراحی لیفت و پروتز سینه
مراقبت های بعد از لیفت و پروتز سینه

هدف از لیفت و پروتز سینه

در برخی بیماران، نتیجه زیبایی و لیفت سینه رضایت‌بخش است اما فقط بازسازی و نگهدارنده نوک پستان (NSM) توسط پتوز پستان محدود است که در مراحل اولیه بازسازی اصلاح نمی‌شود. اکثر جراحان پلاستیک به دلیل نگرانی در مورد از دست دادن نوک پستان و یا فلپ پوست در انجام ماستوپکسی در زمان NSM مردد هستند. از تکنیک‌های ماستوپکسی موجود، که به الگوها یا طرح‌های پیچیده قبل از عمل نیاز داشت،روش پیش‌نمایش Tailor-Tackبرای کاهش پاکت پوست سینه تکامل یافت، در نتیجه ثابت شد که این یک روش منطقی برای برداشتن پاکت پوست در بیماران مبتلا به پتوز پستان درجه دوم و سوم است.

علائم قبل از عمل و یا در حین عمل با چسباندن محل بسته شدن با بخیه های موقت و سپس برش پوست بر اساس آن تایید می شود. بنابراین جراح این فرصت را دارد که قبل از شروع جراحی برش، محصول نهایی را پیش‌نمایش کند. این روش به حذف اشتباهات در قرارگیری نوک پستان کمک می کند،به ویژه برای جراحی که تجربه آنها در ماستوپکسی کم می باشد، خیلی مفید است.

جهت روش های بدون جراحی و با جراحی برای زیبای و جوانسازی پوست، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

 مراحل انجام جراحی لیفت و پروتز سینه زنان

نتایج حاصل از ترکیب بزرگ کردن سینه و ماستوپکسی کمتر از نتایج مربوط به ماستوپکسی یا ماموپلاستی بزرگ کننده به تنهایی قابل پیش بینی است. روشی برای کاهش پوست سینه به جراح که ماستوپکسی را انجام می‌دهد، اجازه می‌دهد تا شکل نهایی سینه را قبل از انجام برداشتن پوست، پیش‌نمایش کند. این روش که برای اولین بار در سال 1978 توصیف شد، از نظر فنی همه کاره و قابل تکرار است و نه تنها برای پتوز متوسط ​​و شدید، بلکه برای بزرگ کردن سینه و ماستوپکسی همزمان نیز قابل استفاده است.

برای روش های ترکیبی جراحی لیفت و پروتز سینه:

  • ابتدا استراتژی عملی قرار دادن ایمپلنت از طریق یک برش پری آرئول و یک برش عمودی ترانس غددی، پیشنهاد می شود که معمولاً ساب عضلانی-فاشیال است.
  • در مرحله دوم، بازیابی آناتومی غده شیردهی با بستن عضلانی و برش عمودی ترانس غدد.
  • در مرحله سوم، تنظیم پاکت پوست با استفاده از مانور Tailor-Tack برای اطمینان از بهترین موقعیت کمپلکس نوک پستان-آرئولار روی تپه سینه.
  • مرحله چهارم، برش پوست، اپیتلیال زدایی و تضعیف. و در نهایت، بسته شدن ترکیبی از مانور Purse-String با برش عمودی.

 

جراحی لیفت و پروتز سینه
مراحل جراحی لیفت و پروتز سینه

چنانچه قصد عمل رینو پلاستی بینی خود را دارد، برای کسب اطلاعات کامل به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

شرایط کاندیدا قبل از انجام جراحی لیفت و پروتز سینه بطور همزمان

  • اگر سیگار میکشید باید دو هفته قبل از عمل سیگار کشیدن را ترک کنید .
  • افرادی که در دوره ی شیردهی قرار دارند باید 4 تا 8 هفته پس از دوره ی شیردهی صبر کنند تا اندازه ی واقعی سینه ها تعیین شود .
  • بیماران باید از نتیجه ی عمل انتظارات واقعی داشته باشند .
  • نکته ی مثبت در جراحی لیفت و پروتز سینه به طور همزمان این است که می توان از طریق برش های ایجاد شده برای لیفت سینه برای قرار دادن پروتز ها استفاده کرد لذا نیازی به ایجاد برش جدید برای جایگذاری پروتز وجود ندارد .
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *