بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

بهترین متخصص برای جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه به روش‌های مختلف موجب می‌شود تا در نهایت بافت سینه تغییر شکل پیدا کرده و ظاهری خوش‌فرم‌تر داشته باشد. اولین اقدام مهم و اساسی در دستیابی به نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش، انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه در تهران است. در بسیاری از موارد این امر باعث ایجاد دغدغه و نگرانی در بین بانوان و بعضی آقایان می‌شود.

جراحی زیبایی سینه

داشتن سینه‌های خوش‌فرم با ظاهری زیبا و جوان‌تر باعث شده تا تعداد زیادی از خانم‌ها به این منظور به سمت جراحی زیبایی پستان روی آورند. البته در برخی موارد این عمل زیبایی با هدف درمان برای دو جنس خانم و آقا نیز انجام می‌شود. جراحی زیبایی پستان با تکنیک‌های مختلف بنا بر ارزیابی اولیه و معاینات فیزیکی پزشک معالج از بیمار انتخاب و صورت می‌گیرد.

روش‌هایی مانند ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه، لیفت سینه که موجب می‌شود تا بافت پستان بالا کشیده شده و ظاهری جوان‌تر به خود گیرد، پروتز سینه با هدف جایگذاری بافت مصنوعی و بازگرداندن فرم طبیعی در این ناحیه که بیشتر جنبه درمانی در بیمارانی دارد که مجبور به تخلیه یک یا دو عدد از سینه‌های خود شده‌اند. بزرگ کردن سایز سینه‌ها که باعث می‌شود تا سینه‌هایی توپر و خوش‌فرم داشته باشید. انجام هر یک از روش‌های جراحی زیبایی سینه نیاز به یک متخصص دارد. در واقع برای رسیدن به یک پایان رضایت بخش، اولین و مهم‌ترین نکته انتخاب جراح زیبایی متخصص در زمینه اندام مشخص شده (پستان) است.

بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

انتخاب جراحی زیبایی سینه

چنانچه شما هم قصد داشته باشید تا به منظور زیبایی، درمانی و یا بازسازی بافت پستان خود، انجام جراحی زیبایی سینه را قبول کنید، یکی از مواردی که موجب می‌شود تا از میزان نگرانی و دلهره شما کاسته شود، انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه است. جراحی که قابل اعتماد بوده و دارای بورد اختصاصی برای انجام این کار باشد.

با توجه به اینکه پستان یکی از حساس‌ترین اندام‌های بدن شناخته می‌شود، انجام جراحی بر روی آن نیز باید با دقت و مهارت کافی صورت گیرد تا نتیجه دلخواه بیمار به دست آید. از این رو بهترین جراح زیبایی سینه در تهران باید در زمینه مربوط به بافت پستان تخصص لازم را داشته باشد. صرفاً پزشک با مدرک جراحی پلاستیک و زیبایی نمی‌تواند انجام این عمل را بر عهده بگیرد.

بهترین جراح زیبایی سینه

با توجه به استقبال افراد جامعه برای انجام عمل‌های زیبایی از جمله جراحی سینه، تعداد پزشکانی که ادعای بهترین جراحی پستان را دارند، کم نیست. از این رو انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه در تهران با این حجم از مراکز درمانی و بورد‌های جراحی کاری سخت و دشوار به نظر می‌آید. با در نظر گرفتن شرایط و عوامل تأثیرگذار در انتخاب بهترین جراح، شما به عنوان بیمار می‌توانید با خیال آسوده از جراح منتخب خود، این عمل را انجام دهید.

همان طور که گفته شد، جراحی زیبایی سینه در برخی موارد به منظور درمان و برخی دیگر برای دستیابی به زیبایی ظاهری توسط بیمار برگزیده می‌شوند. به همین دلیل معیار‌های انتخاب جراح پستان نیز با توجه به اینکه شما قصد انجام چه نوع عملی را دارید کمی متفاوت از هم می‌شود.

به عنوان مثال می‌توان گفت تعداد بسیاری از خانم‌ها به منظور داشتن سینه‌های خوش‌فرم با ظاهری متقارن و اندازه نرمال می‌خواهند که مشکل پستان‌های خود را برطرف کنند. از طرف دیگر تعدادی از آن‌ها به دلیل داشتن سینه‌های بزرگ دچار مشکلات فیزیکی و جسمی مانند گردن درد و کمر درد شده‌اند که برای خلاص شدن از آن، جراحی سینه را انتخاب می‌کنند.

جراحی پروتز سینه

تعدادی از بانوان نیز به دلیل داشتن سینه‌های کوچک و ناراحتی به خاطر آن اقدام به پروتز گذاری و جراحی می‌کنند. زنانی که در اثر بیماری سرطان مجبور به تخلیه یک یا هر دو سینه‌های خود شده‌اند، با هدف درمانی جراحی زیبایی سینه از نوع پروتز را انتخاب می‌کنند. با توجه به دسته‌بندی‌های مختلف در انواع جراحی زیبایی سینه، انجام این عمل زیبایی به صورت کلی با اینکه پستان‌ها از اندام حساس در بدن هستند، کار سخت و دشواری است به نحوی که در بسیاری از موارد نتیجه نهایی موجب ایجاد بیماری و مشکلات دیگری شده است. به همین دلیل داشتن تخصص و مهارت کافی در اجرای هر یک از عمل‌های زیبایی مربوط به بافت سینه لازم و ضروری است.

تمامی پزشکان پس از گذراندن دوره ۷ ساله تحصیلی عمومی خود می‌توانند طی چهار سال تحصیلی به مدرک جراحی عمومی دست پیدا کنند. برای انجام عمل زیبایی بر روی اندام خاص و مشخص نیاز است تا مدرک جراحی تخصصی مربوط به آن را نیز دریافت کنند. جراح متخصصی که دارای مدرک جراح پلاستیک، ترمیم و زیبایی سینه باشد می‌تواند جراحی زیبایی سینه را با توجه به شناخت کامل از بافت پستان و با مهارت کافی را انجام دهد.

بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

معیار انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

اولین و مهم‌ترین کار در تعیین ببهترین جراح زیبایی سینه در تهران، انتخاب تعداد محدودی از آن‌ها با توجه به تحقیق و بررسی‌های لازم است. هرگاه محدوده انتخابی خود را بین چند نفر جراح متخصص محدود کردید، می‌توانید با توجه به معیار‌های زیر آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و در نهایت یک انتخاب مطمئن داشته باشید.

۱. توجه به مدرک و تخصص جراح

برای انجام جراحی سینه لازم است تا جراح مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی داشته باشد. در غیر این صورت بیمار با مشکلات و عوارض زیادی مواجه خواهد شد. در واقع پزشکی که مدرک مناسب برای انجام جراحی نداشته باشد قطعاً با روش‌های مناسب برای جراحی آشنایی نداشته و از شیوه‌های غیراستاندارد استفاده می‌کند در نهایت بیمار را با خطرات جدی مواجه می‌کند.

۲. بهره‌مندی از تجهیزات و امکانات مناسب

فاکتور مهم دیگر در انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه در تهران، استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز در مطب یا مرکز درمانی مشغول به فعالیت است. انجام جراحی زیبایی پستان با دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته موجب می‌شود تا مسیر بهبودی و روند درمان سریع‌تر و راحت‌تر انجام شود.

۳. برخورداری از اخلاق حرفه‌ای

جراح زیبایی باید این را بداند که بیمار با تمام نگرانی و اضطرابی که دارد به او مراجعه کرده است و انجام این عمل تنها یک قرارداد مالی نیست بلکه باید از مراحل اولیه جراحی در کنار بیمار قرار گرفته، صحبت‌های او را بشنود، وضعیت جسمانی او را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد و در نهایت نوع عمل را انتخاب و با بیمار در میان بگذارد. جراح موظف است در حین جراحی و بعد از آن رویه‌های مراقبتی لازم را به بیمار ارائه دهد.

۴. محیط درمانی

یکی دیگر از معیار‌های تأثیر‌گذار در انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه در تهران، مکانی است که جراحی در آن انجام می‌شود. با توجه به اینکه در تهران مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی متعددی وجود دارد، انتخاب مکانی که از نظر بهداشتی تمامی استاندارد‌های لازم را رعایت می‌کند و هم چنین تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای را دارد، قطعاً می‌تواند در روند درمانی بیمار تأثیرگذار باشد.

هرچند انجام جراحی در این مراکز با هزینه‌های گزافی صورت می‌گیرد، اما این موضوع ارتباط مستقیمی با سلامتی بیمار دارد. در نتیجه هرچه جراح، دانش به روزتری داشته باشد با روش‌های استفاده از این تجهیزات آشنایی داشته و انجام عمل را آسان‌تر می‌کند.

بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

جراحی زیبایی سینه یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی و پلاستیک است که به دلیل نتایج فوق‌العاده‌ای که در ظاهر و اندام افراد ایجاد می‌کند، بیشتر نگاه خانم‌ها را به سمت خود جذب کرده است. مهم‌ترین اقدام در این جراحی، انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه در تهران با توجه به محل سکونت است. معیار‌های متفاوتی برای برگزیدن جراح متخصص نقش دارند که داشتن دانش و مدرک دانشگاهی در اولویت اول قرار دارد. سپس مرکز درمانی، تجهیزات و… از عوامل تأثیرگذار در تعیین جراح هستند.

مرکز درمانی کلینیک زیبایی ماه در تهران با بهره‌مندی از بهترین جراحان متخصص پلاستیک، ترمیمی و زیبایی در محیطی کاملاً بهداشتی با استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته روز دنیا آماده ارائه خدمات در زمینه جراحی‌های زیبایی به بیماران است. شما می‌توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری جهت دریافت مشاوره و معاینه توسط مراقبین بهداشتی و بهترین جراح زیبایی سینه در تهران و کلینیک زیبایی ماه اقدام کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *