راه های کوچک کردن باسن

راه های کوچک کردن باسن

جراحی کوچک کردن باسن

وجود چربی‌های سرسخت در نواحی از بدن به خصوص باسن موجب می‌شود تا زنان و مردان به دنبال استفاده از روش‌های جراحی زیبایی سوق داده شوند. افزایش سن، بارداری و عدم تعادل بین هورمون‌های بدن از مواردی هستند که باعث مقاومت چربی‌ها در برابر رژیم غذایی و تمرین‌های ورزشی سخت می‌شوند. جراحی کوچک کردن باسن از جمله تکنیک‌هایی است که می‌توان به راحتی از دست رسوبات چربی تجمع یافته در ناحیه باسن خلاص شوید.
دوره نقاهت 14 روز
نوع بی هوشی عمومی

دلایل ایجاد چربی اضافه در ناحیه باسن

فاکتور‌های مختلفی وجود دارند که موجب می‌شود تا فرد در ناحیه باسن خود دچار بافت‌های چربی شده و با انجام ورزش و استفاده از رژیم‌های غذایی طاقت‌فرسا نتواند آن‌ها را از بین ببرد. ژنتیک، استایل طبیعی بدن، بارداری، انجام زایمان، داشتن نوسانات وزنی، افزایش سن و روند پیری، استفاده از دارو‌های خاص و داشتن بیماری‌های زمینه‌ای می‌توانند وجود چربی‌های اضافی را در ناحیه باسن بیشتر کنند.

دلایل ایجاد چربی اضافه در ناحیه باسن

 

روش‌های مختلف کوچک کردن باسن

اگر مصرف غذا‌های طبیعی و یا انجام ورش‌های مختلف آنچنان که انتظار دارید بر روی چربی‌های سرسخت ناحیه باسن تأثیر به سزایی نداشته‌اند، وقت آن رسیده است تا با مراجعه به یک مرکز درمانی معتبر و انتخاب یک جراح متخصص مجرب و کار آزموده، آن‌ها را از بین ببرید. کلینیک زیبایی ماه با استفاده از تجهیزات به روز دنیا و بهره‌مندی از کادر متخصص دارای بورد، ضمن ارائه مشاوره به شما کمک می‌کند تا جراحی کوچک کردن باسن را بدون نگرانی انجام دهید و به اندام‌ایده‌آل خود دست یابید. روش‌های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا با کمک جراحی بتوانید باسن خود را کوچک کنید. در ادامه با روش های کوچک کردن باسن آشنا می شوید.

1. لیپوساکشن

یکی از شیوه‌های کم تهاجمی است که به منظور حذف سلول‌های چربی تجمع یافته در باسن به کار برده می‌شود. در این روش با استفاده از یک میله باریک به نام کانولا و سوراخ کوچک ایجاد شده در ناحیه باسن، چربی‌های اضافه به صمت بیرون مکش می‌شوند. استفاده از لیپوساکشن در جراحی کوچک کردن باسن علاوه بر لاغرتر کردن موجب سفت‌تر شدن آن نیز می‌شود. چنانچه این تکنیک در نواحی دیگر مانند کمر و بالای ران به همراه باسن انجام شود، شما در پایان کار شگفت‌زده خواهید شد.

2. لیپوماتیک

جراحی کوچک کردن باسن با روش لیپوماتیک مشابه با لیپوساکشن با این تفاوت که همراه وارد شدن میله کانولا، ارتعاشاتی به همراه گرما به بافت چربی تجمع یافته، وارد می‌شود که با میزان درد و خونریزی کمتر بتوان رسوبات چربی را مکش کرد. علاوه بر این چربی‌های خارج شده توسط لیپوماتیک را می‌توان به عنوان پر‌کننده در نواحی دیگر بدن مانند گونه، سینه و… استفاده کرد.

3. کرایو لیپولیز

تکنیک جدید دیگر، کرایولیپولیز یا انجماد چربی است. در این روش با استفاده از دمای سرد، رسوبات چربی ایجاد شده در ناحیه باسن را کاهش می‌دهند. در حالت کلی با هدف از بین بردن یا کاهش حجم چربی‌های موضعی مقاوم در برابر ورزش و رژیم غذایی در ناحیه باسن به کار برده می‌شود. بیشتر افرادی که دارای اضافه وزن قابل توجهی هستند و در محدوده افراد چاق قرار گرفته‌اند، از این روش استفاده می‌کنند.

کرایو لیپولیز

 

4. لیپولیز

برخی از افراد ممکن است نسبت به جراحی در حالت کلی چه به صورت تهاجمی و یا کم تهاجمی دچار اضطراب و نگرانی شوند، از این رو تکنیک لیپولیز با توسعه و پیشرفت علم و وارد شدن فناوری به علم پزشکی به کمک این دست از افراد آمده است. لیپولیز با استفاده از انرژی اشعه مادون قرمز لیزر، بافت چربی را در محدوده کوچکتر از ناحیه باسن را مورد هدف قرار داده و موجب شکستن آن‌ها می‌شود.

با کاهش حجم بافت چربی موجب می‌شود تا علاوه بر حذف آن‌ها، پوست ناحیه باسن نیز سفت شود. این روش به دلیل داشتن دوره نقاهت کوتاه‌تر، عدم استفاده از جراحی و هم چنین عدم ایجاد بافت اسکار بیشتر مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد. هر چند دارای قیمت بیشتری از سایر روش‌ها است اما به دلیل عوارض و خطرات حداقلی آن نسبت به سایر روش‌ها ارجحیت دارد.

 

جراحی کوچک کردن باسن مناسب چه افرادی است؟

  • افرادی که وزن خود را ثابت نگه می‌دارند و دارای نوسان وزن نیستند، بنابراین قبل از انجام این عمل زیبایی باید بر ثبات وزن خود تمرکز کنند.
  • افردی که دارای باسن نامتناسب یا بزرگ هستند، می‌توانند برای کوچک کردن باسن خود تا حد زیادی از مزایای جراحی کاهش چربی باسن بهره‌مند شوند.
  • افراد متقاضی کوچک کردن باسن باید از سلامت کلی برخوردار باشند و هر گونه بیماری زمینه‌ای مانند آسم یا فشار خون بالا باید تحت کنترل باشد.
  • افرادی که همراه با افزایش سن دچار چاقی موضعی شده‌اند.
  • افرادی که رسوبات چربی در ناحیه باسن را با کمک ورزش و رژیم نتوانسته‌اند از بین ببرند.

عوارض کوچک کردن باسن

انجام هر نوع جراحی می‌تواند با عوارض و خطراتی همراه باشد اما انتخاب مرکز درمانی مطمئن به شما کمک می‌کند تا با کمترین میزان خطر بتوانید به تناسب اندام دست یابید. وجود پزشکان آگاه و تیم مراقبت بهداشتی در کلینیک زیبایی ماه به شما کمک می‌کنند تا بدون نگرانی و استرس بتوانید جراحی کوچک کردن باسن را انجام دهید.

  • کبودی و درد در محل برش‌ها یا تزریق‌ها
  • گودی در محل تزریق
  • تورم و خونریزی در ناحیه تزریق
  • وارد شدن آسیب به اندام‌های داخلی بیشتر در روش‌های لیپوساکشن و لیپوماتیک
  • تجمع مایع خونی در رگ‌ها و بسته شدن عروق که با قرار دادن لوله‌های درن مشکل حل می‌شود.
  • مرگ بافت برداشته شده و ایجاد نکروز
  • عدم تقارن در نتیجه نهایی

عوارض کوچک کردن باسن

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

داشتن تناسب اندام و حذف چربی‌های اضافه با هدف داشتن بدنی سالم، یکی از مشکلات عمده در بسیاری از افراد است. جراحی کوچک کردن باسن با استفاده از تکنیک‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا میزان چربی اضافه در این قسمت را از بین برده و در نهایت باسن کوچک، سفت و صاف داشته باشید. مرکز درمانی کلینیک زیبایی ماه با ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری در محیطی کاملاً بهداشتی و زیر نظر جراحان متخصص به شما در رسیدن به اندام‌ایده‌آل کمک می‌کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 3]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *