هزینه جراحی کوچک کردن سینه (ماموپلاستی)

هزینه جراحی کوچک کردن سینه

بافت سینه در بانوان علاوه بر ایجاد حس زنانگی موجب افزایش اعتماد به نفس در آن‌ها نیز می‌شود. بافت سینه از چربی تشکیل شده است که این می‌تواند در برخی موارد موجب رنجش زنان شود. عمل جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی به منظور کوچک کردن سایز پستان‌ها انجام می‌شود. این عمل علاوه بر زیبایی و خوش‌فرم شدن بافت سینه موجب می‌شود تا از به وجود آمدن مشکلات و آسیب‌های جدی به بدن نیز جلوگیری شود.

جراحی ماموپلاستی

ماموپلاستی یا جراحی کاهش دهنده اندازه سینه‌ها با عنوان جراحی کوچک کردن پستان‌ها با هدف برداشتن چربی اضافی از این ناحیه و دستیابی به اندازه متناسب با بدن و هم چنین حذف بافت غدد و پوست اضافی انجام می‌شود.

در برخی افراد به دلیل داشتن سینه‌های بزرگ ممکن است مشکلات سلامتی و فیزیکی به وجود آید. ایجاد ناراحتی‌های فیزیکی ناشی از وزن سینه‌های بزرگ خود به تنهایی می‌تواند دلیل خوبی برای انجام جراحی کوچک کردن سینه به حساب آید.

جراحی ماموپلاستی

دلایل انجام جراحی ماموپلاستی

همان طور که گفته شد، جراحی ماموپلاستی در بانوان به منظور کاهش اندازه بافت سینه انجام می‌شود. در بسیاری از افرادی که با سینه‌های سایز بیش از اندازه بزرگ روبرو هستند، احساس درد ناشی از آن در بدن موجب می‌شود تا از انجام فعالیت‌های بدنی و روزانه خود باز بمانند و آن‌ها را با چالش مواجه کند. علاوه بر مشکلات فیزیکی و جسمی مانند گردن درد یا کمر درد، ناراحتی‌های عاطفی و روانی دسته دیگری از عوامل انجام جراحی ماموپلاستی به شمار می‌رود. هر چند کوچک کردن سینه‌ها در برخی موارد می‌تواند با مشکلات پزشکی همراه باشد اما هم چنان می‌توان آن را به عنوان یک عمل زیبایی انتخاب و انجام داد.

افراد مناسب جراحی کوچک کردن سینه

  • افرادی که به دلیل اضافه وزن دارای سینه‌های درشت هستند.
  • افرادی که در اثر بزرگ بودن بافت پستان دچار عارضه‌های فیزیکی مانند گردن درد و کمر درد شده‌اند.
  • افرادی که از اندازه سینه‌های خود ناراضی بوده و صرفاً از لحاظ زیبایی نیاز به کوچک کردن آن‌ها دارند.

افراد مناسب جراحی کوچک کردن سینه

هزینه های جراحی ماموپلاستی

با توجه به متفاوت بودن شرایط هر فرد و نوع درخواستی که از پزشک معالج خود دارند، نحوه و نوع عمل جراحی کوچک کردن سینه می‌تواند به روش‌های گوناگون انجام شود. از این رو اولین و مهم‌ترین مسأله برای هر مراجعه‌کننده، هزینه جراحی ماموپلاستی است که می‌تواند در تصمیم‌گیری نهایی او نقش به سزایی داشته باشد.

در این میان جراح متخصص پس از بررسی و انجام معاینات فیزیکی بیمار و هم چنین ارزیابی آزمایش‌های مورد نیاز، در مورد نحوه عمل جراحی و نوع آن با بیمار صحبت کرده و قیمت نهایی آن را اعلام می‌کند.

عوامل تأثیرگذار در هزینه جراحی کوچک کردن سینه

عوامل متعددی وجود دارند که بر روی قیمت‌گذاری و هزینه جراحی ماموپلاستی تأثیرگذار هستند.

1. میزان بافت چربی اضافی

یکی از مهم‌ترین این فاکتور‌ها میزان چربی اضافی تجمع یافته در بافت سینه است. پزشک معالج بر اساس این مقدار برش لازم را بر روی پستان ایجاد می‌کند و در نهایت آن را به شکل جدید تغییر می‌دهد.

2. نوع عمل جراحی

پزشک معالج پس از انجام ارزیابی و بررسی‌های لازم، نوع جراحی و مقدار برش را تعیین می‌کند. همین عامل خود در تعیین قیمت انجام جراحی تأثیر مثبتی خواهد داشت. برش ایجاد شده می‌تواند به صورت‌های مختلف در زیر پستان، در کناره هاله قهوه‌ای رنگ و نوک سینه و یا به صورت معکوس از نوک سینه به سمت زیر آن انجام شود که در نهایت تکنیک‌های متفاوت را به وجود می‌آورد.

3. مهارت و دستمزد جراح

انتخاب جراح متخصص که بتواند با مهارت خاص و تجربه کافی، جراحی کوچک کردن سینه را با دقت انجام دهد تا با کمترین عوارض و میزان بافت اسکار یا جای زخم بتواند فرم نهایی سینه را زیبا و کوچک کند در تعیین قیمت این عمل زیبایی دارای اهمیت است. در حالت کلی کسب نتیجه رضایت بخش در پایان بسته به میزان مهارت و تجربه جراح دارد.

4. موقعیت جغرافیایی

محل زندگی و مرکز درمانی که به آن مراجعه می‌کنید از دیگر پارامتر‌های تأثیرگذار بر هزینه ماموپلاستی است. زندگی در شهر‌های بزرگ با توجه به وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته‌تر موجب می‌شود تا هزینه‌های درمانی را نیز با افزایش روبرو کند. از طرفی جراحی کوچک کردن سینه یک عمل پلاستیک زیبایی به حساب می‌آید که به خودی خود دارای هزینه‌های گزافی نیز است.

5. هزینه‌های جانبی

انجام هر عمل جراحی در درجه اول نیاز به انتخاب مرکز درمانی و بیمارستان دارد که می‌تواند در محیط‌های خصوصی و عمومی انجام شود. علاوه بر این پس از مراجعه به پزشک انجام معاینات، آزمایش‌های لازم، مراقبت‌های قبل، حین و بعد از عمل، هزینه‌های بیهوشی، هزینه‌های بیمارستان و… از مواردی هستند که در هزینه جراحی کوچک کردن سینه نقش دارند.

عوامل تأثیرگذار در هزینه جراحی کوچک کردن سینه

انجام ماموپلاستی و بیمه درمانی

با توجه به اینکه انجام جراحی کوچک کردن سینه در دسته عمل زیبایی پستان قرار می‌گیرد، هیچ بیمه‌ای هزینه‌های انجام آن را تحت پوشش قرار نمی‌دهند. تنها در برخی موارد که جراحی به منظور درمان و تأیید آن از جانب پزشک انجام شود تا فرد بتواند بدون عارضه‌های جسمی و روحی به فعالیت‌های روزانه خود بپردازد، برخی از بیمه‌ها مقداری از هزینه‌های جراحی ماموپلاستی را تقبل کرده و به بیمار پرداخت می‌کنند.

هزینه جراحی ماموپلاستی در تهران

مراکز درمانی و کلینیک‌های زیادی در سطح تهران وجود دارند که با استفاده از امکانات مختلف و خدمات گوناگون، خدمات زیبایی را برای مراجعه‌کنندگان خود انجام می‌دهند. از طرفی زندگی در تهران که بزرگ‌ترین شهر ایران و پایتخت آن است، فرد را با هزینه‌های گزاف مواجه می‌کند.

علاوه بر این وجود متخصصان دارای بورد، آگاه به دانش روز دنیا با گذراندن دور‌های آمادگی در کشور‌های خارجی و استفاده از متد‌ها و تجهیزات به روز موجب می‌شود تا هزینه جراحی کوچک کردن سینه در تهران بیشتر از سایر استان‌ها باشد.

هزینه جراحی ماموپلاستی در تهران

هزینه جراحی کوچک کردن سینه در کلینیک زیبایی ماه

جراحی کوچک کردن سینه که با نام علمی ماموپلاستی شناخته می‌شود، با هدف کوچک کردن سینه‌هایی که از اندازه معمول دارای سایز درشت‌تری هستند به کار برده می‌شود. هزینه جراحی کوچک کردن سینه بسته به عوامل متعدد که از مهم‌ترین آن‌ها سن و میزان بافت پستان که قصد حذف آن را دارید است، تعیین و قیمت‌گذاری می‌شود.

مرکز درمانی کلینیک زیبایی ماه با بهره‌مندی از متخصصان با تجربه در محیطی کاملاً بهداشتی همراه با ارائه خدمات از بدو ورود شما تا بعد از عمل جراحی، با مناسب‌ترین هزینه جراحی کوچک کردن سینه، امکان جراحی ماموپلاستی را برای شما فراهم نموده است. شما می‌توانید با مراجعه حضوری یا آنلاین از طریق سایت و اپلیکیشن‌های کلینیک زیبایی ماه ضمن دریافت مشاوره برای درمان خود اقدام کنید.

سوالات متداول هزینه جراحی کوچک کردن سینه

بهترین سن انجام جراحی کوچک کردن سینه چه سنی است؟

انجام جراحی کوچک کردن سینه در هر سنی ممکن است، اما پزشکان توصیه می‌کنند تا افراد برای دریافت نتیجه بهتر بعد از دوران شیردهی عمل ماموپلاستی را انجام دهند.

برای مشاهده نتیجه جراحی کوچک کردن سینه چقدر باید صبر کرد؟

بعد از جراحی کوچک کردن سینه، نتایج برای مراجعه‌کننده کاملاً ملموس است، اما برای مشاهده نتایج نهایی باید چند ماه بگذرد.

آیا بیمه هزینه جراحی کوچک کردن سینه را پرداخت می کند؟

در اکثر موارد هزینه جراحی کوچک کردن سینه را بیمه پوشش می دهد چون یک عمل اصلاحی و بازسازی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *