بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد

بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد | هرگاه صحبت از دستگاه لیزر مو‌های زائد می‌شود، انتخاب‌های متعددی با توجه به تنوع در بازار وجود خواهد داشت. هر دستگاه سیستم لیزر مخصوص به خود را دارد. برخی از لیزر‌ها برای انواع خاصی از مو‌ها بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند. برخی دیگر برای افرادی با پوست تیره ایمن‌تر هستند. برخی دیگر برای کاربرد در مناطق خاص بدن مانند خط بیکینی بهتر از سایر دستگاه‌های لیزر عمل می‌کنند. اما بهترین لیزر برای از بین بردن مو‌های زائد کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد

با توجه به نوع رنگ پوست، ناحیه تحت درمان و یا عوامل دیگر، دستگاه‌های مختلفی از ابتدا برای انجام لیزر مو‌های ناخواسته توسط کمپانی‌های گوناگون تولید شده‌اند.

استفاده از لیزر در از بین بردن مو‌های زائد از جمله ایمن‌ترین، سریع‌ترین و مؤثرترین شیوه‌ها است که بر اساس آخرین فناوری و تکنولوژی روز دنیا عمل می‌کند.

دقت داشته باشید هر یک از دستگاه‌های لیزر دارای مزایا و معایبی هستند که نمی‌توان به طور قطع از بین آن‌ها یکی را به عنوان بهترین انتخاب کرد. اما زمانی می‌توان به یک نتیجه اثربخش در پایان جلسات لیزر دست پیدا کرد که بتوان از بهترین نوع متناسب با پوست، رنگ آن، ناحیه مورد نظر و ضخامت مو در یک مرکز معتبر استفاده کرد.

کلینیک زیبایی ماه با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته و مدرن زیر نظر متخصصان زیبایی با تجربه تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین خدمات را در زمینه لیزر مو‌های زائد به مراجعین عزیز ارائه دهد.

از آنجایی که لیزر مو‌های زائد با استفاده از تعیین طول موج معین برای اشعه لیزر و اندازه‌های دقیق و درست، فولیکول‌های مو را هدف قرار داده و بدون اینکه به سطح پوست یا بافت اطراف مو آسیبی وارد کند، رشد مو‌ها را کاهش می‌دهد، استفاده از دستگاهی که با بدن مراجعه‌کننده هماهنگ باشد از موارد لازم و ضروری است.

دستگاه‌های مختلف لیزر مانند الکساندرایت، دیود، لیزر کندلا و… با طول موج‌های متفاوت می‌توانند برای افراد مختلف به عنوان بهترین دستگاه شناخته شوند. به عنوان مثال دستگاه لیزر الکساندرایت سریع‌ترین و کارآمدترین نوع لیزر است که برای پوست‌های تیره و دارای مو‌های ضخیم از خود عملکرد مناسبی نشان نخواهد داد.

انواع مختلف دستگاه لیزر و بهترین آن‌ها

با توجه به این موضوع می‌توان گفت، بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد باید ویژگی‌هایی داشته باشد. برخی از این قابلیت‌ها عبارت‌اند از:

  • نفوذ خوب و بالا در ملانین‌های مو
  • قابلیت جذب بالا توسط رنگدانه‌ها
  • بهره‌مندی از سیستم خنک‌کننده به منظور کاهش درد و ایجاد سوختگی بر روی سطح پوست
  • قابلیت استفاده بر روی تمامی نواحی بدن
  • تولید و ارسال نرخ تکرار بالا در هر ثانیه (۱۰ شات در هر ثانیه)
  • سرعت بالای دستگاه
  • عدم نیاز به ژل و پماد‌های بی‌حسی
  • انجام لیزر به صورت یکنواخت بر روی پوست
  • قابلیت به کار بردن برای انواع مختلف پوست و مو
  • جوانسازی و جلوگیری از ایجاد خشکی پوست

برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد باید یک کلینیک معتبر و دارای مجوز را انتخاب کرده که با کمک بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات زیر نظر متخصصین زیبایی بتواند هم از لحاظ هزینه‌ها و عدم رویش مجدد مو‌ها کارایی بالایی داشته باشد.

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

دستگاه‌های لیزر مختلفی در بازار وجود دارند. هر یک از آن‌ها دارای قابلیت و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که در روند کند شدن رشد مو‌ها و متوقف شدن آن تأثیر به سزایی دارند. از این رو انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد نیاز به بررسی ویژگی‌های آن دارد. از جمله می‌توان به نفوذ و سرعت بالا، جوانسازی پوست، هماهنگی با هر نوع پوست و مو، پوشش دهی نواحی مختلف بدن اشاره کرد.

کلینیک زیبایی ماه از جمله معتبرترین مراکز زیبایی است که توانسته با کمک بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد مانند کندلا، به شما در از بین بردن مو‌های زائد کمک کند. اجرای جلسات مشاوره رایگان موجب می‌شود تا با توجه به نوع پوست، رنگ مو، ناحیه، ضخامت مو‌ها و… بهترین دستگاه مناسب برای خود را انتخاب کنید تا در پایان از نتایج آن شگفت‌زده شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *