راه های از بین بردن اثر بوتاکس

چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟

افزایش چین و چروک بر روی نواحی مختلفی از صورت همراه با بالا رفتن سن موجب شده تا افراد بسیاری به ویژه بانوان به دنبال راه‌های حذف آن‌ها باشند. تزریق بوتاکس یکی از انواع تکنیک‌های برطرف کردن چین و چروک‌های دور چشم، ناحیه خط لبخند، پشیانی و… است.

در برخی موارد تزریق بیش از اندازه مورد نیاز مواد بوتاکس موجب می‌شود تا صورت فرد دچار یخ زدگی شده و نتواند هیچ احساسی را از خود بروز دهد. در نتیجه به فکر از بین بردن اثر بوتاکس می‌افتد. آیا از بین بردن اثر بوتاکس امکان‌پذیر است؟

 

از بین بردن اثر بوتاکس

تزیرق بوتاکس در مراکز نامعتبر و زیر نظر افراد غیر متخصص موجب می‌شود تا به عنوان بوتاکس بد در چهره مراجعه کننده خود را نشان دهد. داشتن ابرو‌های لیفت شده و سنگین به سمت بالا، صورت یخ‌زده و بدون احساس و… از جمله اثرات بوتاکس بد به شمار ‌می‌روند.

تزریق بوتاکس در پاسداران

در نتیجه انتخاب مرکز معتبر به همراه متخصصان معتبر می‌تواند کمک بزرگی در کاهش میزان عوارض و انجام یک بوتاکس خوب داشته باشد. کلینیک زیبایی ماه از جمله مراکز زیبایی معتبر است که تزریق بوتاکس را زیر نظر متخصصین با تجربه و دارای بورد تخصصی با کمترین عوارض احتمالی انجام می‌دهد. افراد پس از ایجاد عوارض و مشکلاتی که گفته شد به دنبال روشی هستند تا بتوانند اقدام به از بین بردن اثر بوتاکس به صورت کامل کرده یا اثر آن را کاهش دهند. قبل از هر چیز باید بدانید که مدت ماندگاری طبیعی اثر بوتاکس چه مدتی خواهد بود؟

از بین بردن اثر بوتاکس

مدت زمان ماندگاری اثر بوتاکس

تزیرق بوتاکس با وارد کردن ماده‌ای سمی به داخل عضله موجب فلج شدن آن شده و در نهایت آن را ثابت می‌کند به همین علت است که تزیرق بیش از اندازه مواد موجب بروز عوارض احتمالی خواهد شد. مدت زمان ماندگاری بوتاکس تزریق شده به صورت موقت و بین ۴ الی ۶ ماه است.

آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می‌برد؟

البته این مدت زمان در افراد مختلف بسته به ناحیه تزریق، مقدار چین و چروک‌ها، داشتن یا نداشتن تزریق قبلی و حجم مواد می‌تواند متغیر باشد. در نتیجه هر چه تعداد تزریق‌ها یا حجم مواد بیشتر باشد، ماندگاری اثر بوتاکس نیز بیشتر خواهد بود. به طور کلی در اندام‌های مختلف میزان اثر‌گذاری بوتاکس به صورت زیر عنوان می‌شود:

  • لب و اطراف چشم‌ها به مدت ۸ هفته
  • پیشانی مدت زمانی متوسط بین ۸ الی ۱۲ هفته
  • بین دو ابرو مدت زمان ۱۲ الی ۱۶ هفته

با توجه به مدت زمان‌های گفته شده، بسیاری از افراد ناراضی از بوتاکس خود می‌خواهند این اثرات را زودتر از بین ببرند. آیا راهی برای کاهش اثر بوتاکس وجود دارد؟

مدت زمان ماندگاری اثر بوتاکس

تکنیک‌های کاهش اثر بوتاکس

بر اساس تجربه‌های کسب شده استفاده از شیوه‌هایی که موجب افزایش سوخت و ساز بدن شود می‌توانند اثرات بوتاکس را کاهش داده و یا منجر به از بین بردن اثر بوتاکس شوند. برخی از این تکنیک‌های کاهش اثر بوتاکس عبارتند از:

۱. انجام فعالیت‌های ورزشی شدید

این کار باعث می‌شود تا متابولیسم بدن افزایش پیدا کرده و در نتیجه بالا رفتن سوخت و ساز، باعث کاهش و از بین بردن اثر بوتاکس می شود.

۲. طب سوزنی

این روش در برخی از افراد می‌تواند تأثیر مثبتی داشته باشد.

۳. حذف مواد غذایی دارای روی از رژیم غذایی

هرگاه بدن با مشکل کمبود روی مواجه باشد، میزان اتصال مواد تزریق شده با گیرنده‌های عصبی عضلات کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه حذف روی از دایره غذایی می‌تواند به از بین بردن اثر بوتاکس کمک کند.

۴. ایجاد حرارت در ناحیه تزریق شده

دادن گرما به ناحیه بوتاکس با کمک وسایل مختلف از جمله حوله گرم، دستگاه آر اف فراکشنال و… موجب می‌شود تا گردش خون در این قسمت افزایش پیدا کرده و تأثیر به سزایی در از بین بردن فلجی عضله‌ها داشته باشد. توصیه می‌شود این روش به صورت روزانه انجام شود.

۵. ماساژ صورت

یکی از شیوه‌های از بین بردن اثر بوتاکس، ماساژ صورت یا فیزیوتراپی است. با این کار می‌توانید عملکرد عضلات فلج شده را به حالت قبلی و طبیعی خود بازگردانید.

تکنیک‌های کاهش اثر بوتاکس

یادداشتی از کلینیک زیبایی ماه

یکی از شیوه‌های جوانسازی و از بین بردن چین و چروک‌ها، تزریق بوتاکس است. در بسیاری موارد نیز برای جنبه درمانی مانند تعریق بیش از اندازه زیر بغل نیز به کار برده می‌شود. انتخاب کلینیک زیبایی و پزشک با میزان مهارت کافی موجب می‌شود تا یک تزریق بوتاکس خوب را تجربه کنید. در برخی موارد ممکن است تزریق بیش از اندازه مواد باعث شود تا مشکلاتی برای افراد به وجود آید به همین علت به دنبال راه‌های کاهش و از بین بردن اثر بوتاکس خواهند بود.

کلینیک زیبایی ماه با به کارگیری متخصصان ماهر و با تجربه از جمله مراکز معتبر در تهران است. ارائه یک جلسه مشاوره رایگان از جمله خدمات این مجموعه درمانی است تا شما بتوانید به اطمینان بیشتر تصمیم‌گیری کنید. استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت موجب شده تا مراجعه‌کنندگان تزریق بوتاکس به کلینیک زیبایی ماه با رضایت کامل کار جوانسازی خود را انجام دهند.

 

سوالات متداول از بین بردن اثر بوتاکس

چرا بعضی از افراد بعد از تزریق بوتاکس، دنبال حذف اثر آن هستند؟

تزریق بوتاکس در مراکز نامعتبر و زیر نظر افراد غیر متخصص باعث می‌شود تا صورت فرد بعد از بوتاکس تغییرات ناجوری کند، که اثرات بد بوتاکس است.

روش های از بین بردن اثرات بوتاکس در خانه چیست؟

ورزش کردن و عرق کردن
از طریق طب سوزنی
حذف مواد غذایی دارای روی از تغذیه
حوله گرم
ماساژ قسمت مورد نظر

حداقل میانگین ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس بستگی به محافظت های بعد بوتاکس دارد
معمولا بین 2 تا 6 ماندگاری دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
دکتر بهمن ادهم
دکتر بهمن ادهم

متخصص پوست ، مو و زیبایی صورت از کانادا

مقالات مرتبط

لیپولیز ران

لیپولیز ران

همه چیز درباره لیپولیز ران روش لاغری با لیپولیز یکی از روش های لاغری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *